Anmeldelse af hærværk og vold
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 01:48

Anmeldelse af hærværk og vold

Mine genboer på Bjelkes Alle 43 , 1 sal (navneskilt "Smølle og Diff" ) har
11.9.07 kl ca 20 løbet ind i min have og slået på mig med knytnæver
grundløst

Min 19-årige datter Sidsel Soelberg, seminariestuderende og hendes nabo
Lukasz Mazur, polak med dansk arbejdstilladelse, hørte mig råbe hjælp og kom
straks ned i haven. Lukasz greb en hammer og løb efter de tre voldsmænd ud
på fortovet, men ingen slog hinanden da .

Som cand.scient i biokemi kan jeg rapportere præcis, hvad en skadestuelæge
ville skrive i journal hvis jeg havde spildt sådanne resourcer - på
bagsiden af højre overarm var tilføjet mig et ødem (blåt mærke ) med en
centimeter hævelse og udstrækning to gange to centimeter.

Da Lukasz kom tilbage til sit rum var en rude smadret ved stenkast fra
gaden/haven.

Voldsmændene råbte og skreg at jeg var pædofil, da de var ved min have.

En af dem har tidligere slået mig (lussing med flad hånd) grundløst på
fortovet og har råbt fra sin lejlighed at

han har læst på internettet, at jeg er pædofil.

Det han har læst er, at jeg i internetdiskussionsgruppe har citeret Mogens
Glistrup for at lavere straffe til pædofile vil give færre pædofilovergreb.

Jeg frygter, at de unge mænd, der for nogle måneder siden flyttede ind i
playboylejligheden overfor min have vil gentage både 1.hærværk og

2. personvold

Jeg tror dette kan forebygges ved snak med en politibetjent.

Også tidligere vold fra mandegruppen Bjelkes Alle 43, 1 sal har været
selvtægt som de begrundede med deres sindsyge tyrkertro om at jeg skulle
være pædofil, og hvis politiet intet gør ved deres selvtægt vil den med stor
sandsynlighed blive gentaget og forværret- ja, det kan tages som en
opfordring til at politiet har blåstemplet denne mandegruppe som et privat
vagtværn med politibeføjelser i sit kvarter

I Rødovre førte netop sådan selvtægt til et mord på en uskyldig afviger, og
det samme kan frygtes her

At jeg er fejlagtig dømt for blufærdighedskrænkelse - et for systemet
pinligt justitsmord - øger risiko for selvtægt

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000