Vi må holde op med at hjælpe muslimer
Fra : Knud Larsen

Dato : 11-09-07 20:23

Hørte fredsforsker wæver og har hørt det igen og igen, vores fredsstyrke i
Afghanistan bliver fremstillet som angreb på islam. Ikke alene koster det
milliarder, OG danske soldater dør, men så skal vi gudhjælpemig også hades
for hjælpen og måske rammes af terror, det er jo vanvittigt.

Også hjælpen til muslimerne i Bosnien blev brugt imod os, - noget som
iøvrigt næsten alle stemte for i Folketinget - altså hjælpen. Nu skal vi så
hjælpe i Darfur, og også der bliver vi selvfølgelig beskyldt for at være ude
på at bekæmpe selveste islam.

Er det ikke bare FOR meget at betale i liv og i penge, og kun få bomber i
hovedet for det, - eller i det mindste had i lange baner? Mennesker er
simpelthen for tossede, og det kan vi jo ikke ændre på, men vi kan indrette
os på det? Lad os passe os selv, og i det mindste aldrig blande os i lande
med majoritet af muslimer.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-07 20:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>Lad os passe os selv, og i det mindste
> aldrig blande os i lande med majoritet af muslimer.

Det er koldt og kynisk, men realistisk, så jo lad dem gøre hvad de vil, brug
istedet for soldaterne til at sikre at ingen slipper ud af de værste
muslimske lande.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Tony

Dato : 11-09-07 21:44

> [...]
>
> Det er koldt og kynisk, men realistisk, så jo lad dem gøre hvad de vil,
> brug istedet for soldaterne til at sikre at ingen slipper ud af de værste

Ja, jeg er osse snart nået dertil, hvor jeg mener, at det er naivt at tro,
vi kan gøre de muslimske lande demokratiske.

Deres middelalderlige kultur lader sig ikke ændre.

Vi skal i stedet bruge kræfter på, at de ikke spreder sig yderligere i
Europa.

Tony

Fra : Pernille

Dato : 12-09-07 07:25

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Deres middelalderlige kultur lader sig ikke ændre.
>
> Vi skal i stedet bruge kræfter på, at de ikke spreder sig yderligere i

Jeg er fuldstændig enig!
Det nytter ikke noget at hjælpe dem, i deres eget land. Idéen er god, men de
er FOR langt ude. De kan ikke hjælpes...
Men på den anden side, så viser muslimer, igen og igen, at de ikke ønsker at
leve som os, så de skal heller ikke sprede sig her. Det er "integrerede"
muslimer, der begår terrorisme, så vi kan ikke stole på dem.
Trist, men sådan er det...

Fra : Peder B. Pels

Dato : 12-09-07 16:06

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Deres middelalderlige kultur lader sig ikke ændre.
>
> Vi skal i stedet bruge kræfter på, at de ikke spreder sig yderligere i

Enig. Islam er ikke foreneligt med demokrati eller civilisation i det
hele tager.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Pjensen73

Dato : 11-09-07 20:57

Den Tue, 11 Sep 2007 21:23:20 +0200 skrev Knud Larsen:

> [...]
> os på det? Lad os passe os selv, og i det mindste aldrig blande os i lande

Taknemmelighed er ikke muslimernes stærke side. Se bare hvordan de
angriber danskerne her i vores eget land.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-09-07 21:03

Pjensen73 wrote:

> Taknemmelighed er ikke muslimernes stærke side. Se bare hvordan de
> angriber danskerne her i vores eget land.

Ligefrem at kalde de 20 mand for "de", er jo noget overdrevet, - men hvis du
tænker på dem der bare er "vrede", så er vi godtnok oppe på en hel del.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-09-07 21:29

> [...]
> milliarder, OG danske soldater dør, men så skal vi gudhjælpemig også hades
> for hjælpen og måske rammes af terror, det er jo vanvittigt.

Det er rigtigt Knud, alle over én kam, sådan.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-09-07 22:20

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Det er rigtigt Knud, alle over én kam, sådan.

Så du mener at Ole Wæver og alle de andre, som har udtalt sig om terror den
sidste uger skærer alle over én kam? DE siger jo alle, at det at vi befinder
os i muslimske lande, ses som et angreb på islam, - af en meget stor del af
verdens muslimer. Men du vil måske have at "man" hele tiden skal forsikre,
at der "naturligvis findes undtagelser"?

Nu skal vi så snart ind i Darfur, og som en der bor i området sagde på
Deadline forleden, så vil også DET blive en dundrende fiasko, fordi vi ikke
har forberedt os, ved at have lavet fodarbejdet med de lokale udført af Den
Afrikanske Union - man KAN kun opnå noget når man arbejder gennem de lokale
krigsherrer og andre herrer, men vi fatter det heller ikke her femte gang.
Altså, igen kan vi spilde både liv og penge, og bare blive hadet for at
blande os i muslimske forhold. Krige er uundgåelige i de muslimske lande når
ungemænd-puklen eksploderer inden for de næste få år, det kan vi intet som
helst stille op imod, vi gør dem kun en tjeneste ved at stille op som
skydeskiver for de vrede unge mænd, - men det ER sgu da uretfærdigt for unge
danske mænd, at DE skal fratages chancen for et godt og langt liv, fordi de
andre kører helt af sporet, - eller?

Iøvrigt siger disse forskere også at tilslutningen til al Queda er
*stigende*, og ikke som du jublede over, faldende. Og jeg så lige en
muslimsk kommentator, som sagde at vi ikke aner, hvad vi taler om, når vi
taler om "moderate muslimer", - moderate muslimer ligger et eller andet sted
mellem Vesten og al Queda, de er IKKE højskoledanskere, eller noget der
ligner. Det muslimer selv kalder model-moderate, som fx sheikh Quaradawi,
ser "vi" som yderliggående muslimer, - "vi" fatter simpelthen ikke, at
religionen spiller en helt anden rolle i muslimers liv end i sekulære
vesterlændinges. Og det vås du og Vadmand er kommet med, om at muslimer
såmænd ikke er mere religiøse end en typisk dansk kolonihaveperson med
bajere og medisterpølse, den har absolut intet med virkeligheden at gøre.

OG alle muslimske landes befolkninger bliver mere og mere religiøse, også
"dit" - næsten verdslige - Egypten, det er efterhånden vanskeligt for
kvinder at færdes uden slør dér.

Og kom så med en eller anden afledning, som du plejer.