"NH4NO3-gødning kan på få timer forvandles~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-07 17:48

"NH4NO3-gødning kan på få timer forvandles til en bombe"(ammoniumnitrat)

NEJ - på kun et sekund kan du stikke en detonatorer i sækken, og den kan
sprænge et stort hus hvis selvmordsbomberen switcher fra off til on.

Jeg tror ungmuslimer i DK vil sjældent dræbe sig selv, for vellevned her er
skønt.

Men med deres hurtige biler kan de besøge så mange danske hjem på en nat, at
de kan aflive vor befolkning før militæret rykker ud

Fra : Jan

Dato : 12-09-07 11:09

> [...]
>
> Men med deres hurtige biler kan de besøge så mange danske hjem på en nat,
> at de kan aflive vor befolkning før militæret rykker ud

He he vil da foreslå bilka over hele landet fredag mellem 17 og 21

Iøvrigt kan man også slå en mand ihjeld med nikotinen fra én pakke tobak
hvis det gøres rigtigt, men hvad har det med politik at gøre ud over at du
mener alle muslimer køre mercedes eller bmw i højeste klasse og at du mener
de alle er mordere og ekstremister som du selv.

Jan