De kan næsten ikke skjule deres fryd i Pol~
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-09-07 07:13

.... over hærværket mod DF's plakater.

http://politiken.dk/indland/article378287.ece

Er det ikke på tide nogen lukker den røde propagandasprøjte?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-09-07 07:41

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> ... over hærværket mod DF's plakater.
>
> http://politiken.dk/indland/article378287.ece
>
> Er det ikke på tide nogen lukker den røde propagandasprøjte?

Hvem er det, du mener har beføjelserne til at lukke en privat avis?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-09-07 07:45

Christian R. Larsen wrote:

> Hvem er det, du mener har beføjelserne til at lukke en privat avis?

Det er der ingen der har. Ellers burde EB være i fare sammen med Politiken.

Fra : Kert Rats

Dato : 11-09-07 13:08

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der ingen der har. Ellers burde EB være i fare sammen med
> Politiken.

Avisen bør retteligen hedde Bagdad Dagblad.
I øvrigt egner papirversionen sig glimrende til optænding i kakkel- og
brændeovne.

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-07 14:17

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Hvem er det, du mener har beføjelserne til at lukke en privat avis?

Og hvis man prøver at se på artiklen - jeg kan i hvert fald ikke spore
nogen 'fryd' fra Politikens side ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 15:26

> Og hvis man prøver at se på artiklen - jeg kan i hvert fald ikke spore
> nogen 'fryd' fra Politikens side ...

Jeg var ikke lige obs på at den samme tekst var bragt i andre aviser. Det
der triggede mig, var brugen af gåseøjne omkring "tolerant" i forbindelse
med Pia Kjærsgaard. Nu er det sådan at jeg tillader mig at mene, at det at
påpege andres grænseløse intolerance ikke er ensbetydende med selv at være
intolerant. Der er intet galt i udtryket "vi tolererer ikke intolerance",
selvom det kan synes dobbeltmoralsk. Vil vi gerne have en kollosal mængde
mennesker til at leve efter en middelalderlig dagsorden, der hedder islam i
Danmark, ja eller nej?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-07 16:48

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
> mennesker til at leve efter en middelalderlig dagsorden, der hedder islam i

Der er ikke anvendt gåseøjne omkring ordet 'tolerant' i artiklen
overhovedet.

Prøv at kontrollere efter

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 18:57

> Der er ikke anvendt gåseøjne omkring ordet 'tolerant' i artiklen
> overhovedet.
>
> Prøv at kontrollere efter
>
> <http://politiken.dk/indland/article378287.ece>

Sådan så den artikel sateme ikke ud i formiddags da jeg først læste den! Der
stod noget i retning af "hærværk mod "tolerante" Pia Kjærsgaard".

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-07 19:24

> [...]

> Sådan så den artikel sateme ikke ud i formiddags da jeg først læste den! Der
> stod noget i retning af "hærværk mod "tolerante" Pia Kjærsgaard".

Måske er yngste journalistelevs formuleringer blevet ændret af et
voksent menneske?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-09-07 19:38

On Tue, 11 Sep 2007 20:23:31 +0200, Per Rønne wrote:

> Måske er yngste journalistelevs formuleringer blevet ændret af et
> voksent menneske?

Det tror jeg ikke, der står stadig "ritzau" under den artikel!

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 19:55

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Det tror jeg ikke, der står stadig "ritzau" under den artikel!

Den er i hvert fald ændret, ellers må jeg dø på pletten.

/Kim

Fra : TBC

Dato : 11-09-07 13:50

On 11 Sep., 08:12, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:
> ... over hærværket mod DF's plakater.
>
> http://politiken.dk/indland/article378287.ece
>
> Er det ikke på tide nogen lukker den røde propagandasprøjte?

....Ah, et glimrende eksempel på den sande DF tolerenace, eller hvad?

Mon ikke snarere det er dig der propaganderer? for skulle politiken
lukkes på dette grundlag, må du lige huske at tage f.eks.
Jyllandsposten og sikkert mange andre aviser med i svinget, som har
fuldstændigt samme teskst fra Ritzau på deres sider: http://jp.dk/arkiv/?id=1083333

Tag der til i betragtning at Politiken nærmest kan siges at reklamere
mest for DF, dermed at den viser en af DF's egne reklamer (endog før
den er blevet udsat for hærværk) i forbindelse med artiklen, uden at
det har kostet DF en øre. Så det eneste du faktisk ender med er selv
at få propoganderet er dine egne intollerencer og din modvilje mod
ytringsfrihed.

Du har vist noget til gode at lære om Danske og demoraktiske værdier!

Fra : TBC

Dato : 12-09-07 03:45

On 11 Sep., 20:54, "Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg
coffeeshop.dk> wrote:
> "Bruno Christensen" <n...@lpdommer.dk> wrote in message

> Den er i hvert fald ændret, ellers må jeg dø på pletten.

Det er på JP de benyttede den overskrift: http://jp.dk/arkiv/?id=1083333
til det der er copy og pasted fra Ritzau, så det må være på jp.dk har
fanget den. Artiklen på politiken er bortset fra overskriften
fuldstændig identisk med den på JP, og alle andre steder Ritzau er
blevet copy og pasted.

....Så det er faktisk JP du er gal i skralden på *GG*

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-09-07 06:18

TBC wrote:

> [...]
> alle andre steder Ritzau er blevet copy og pasted.
>
> ...Så det er faktisk JP du er gal i skralden på *GG*

Jeg er altså temmelig sikker på jeg så den på Politiken.dk