social demokratiet drukner i vaske tøj
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-09-07 18:28

jeg har lige set A i Tv derres kongres i Ålborg at Helle T drukner i
vaske tøj dte er måske derfor det går dem som det går ...?

Derres tid går med at vaske op og smøre madpakker og gå ture med
slægtninge på hospitalerne....

var det ikke oplagt med hjemme hjælp til politi ledelsen i social
demokratiet så de kunne konsentrere sig om at finde ud af noget med
Politik ( ? )

jeg synes det enetse der køre for dem er at Helle ser godt ud ...Det
var der sikkert også nogen der en gang synes Ritt gjore en gang hun
har lige ommøbeleret sit kontor for knap en million kr

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-09-07 07:59

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )

MareRit fortjæner lækre omgivelser hun har også som dig hus på landet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-09-07 08:07

On Sat, 15 Sep 2007 08:58:48 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>MareRit fortjæner lækre omgivelser hun har også som dig hus på landet!

SOM MIN SUVERENT BEDRE HALVDEL VILLE HAVE SAGT DET PÅ WEST JYSK HUN ER
BARE EN SÆK !!!

PS er der nogen sinde nogen der har hørt om at Ritt har udrettet noget
som helst gavneligt for andre ind sig selv ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-09-07 08:11

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gamil.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> PS er der nogen sinde nogen der har hørt om at Ritt har udrettet noget
> som helst gavneligt for andre ind sig selv ?

En møbelhandler i København!