Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Flashback på Nikon D40/D40X
Fra : triatleten

Dato : 13-10-07 09:12

Hej

Har du modtaget din blitz, som var Nikons kampagne i sommer ? Jeg har nemlig
ikke modtaget min endnu og efter en henvendelse til Nikon DK, blev jeg bedt
om at faxe mine data til dem.

Så hvis du har sendt/faxet dine data til Nikon Nordic i Sverige, og intet
hørt, så tag fat i Nikon DK.

God weekend

Mogens

Fra : søren poulsen

Dato : 13-10-07 09:36

"triatleten" <triatleten@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bedt om at faxe mine data til dem.
>
> Så hvis du har sendt/faxet dine data til Nikon Nordic i Sverige, og intet

jeg har fået min efter at dhl havde kørt rundt med den i 1mrd! har talt med
dhl mange gange og de lover og lover at imorgen kommer den men de havde
smidt den væk for de kunne pludslig ikke finde den mere.
til sidst ringede jeg til nikon dk og snakkede med en der som hed
(lise)lotte hun sendte til sidst en fra et lille lager de havde
så forsinkelserne er ikke alene nikons skyld

--
Mvh søren p

Fra : triatleten

Dato : 19-10-07 12:18

Så har jeg modtaget min blitz. Det hjalp meget at kontakte Nikon DK.