Gratis program til filoverførsel med bluet~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-10-07 09:16

Hej alle

Findes der et godt og gratis program til filoverførsel med
bluetooth?

--
Bertel

Fra : Jubii

Dato : 11-10-07 11:16

> Hej alle
>
> Findes der et godt og gratis program til filoverførsel med
> bluetooth?

Tja, hvorfra og hvortil?
Jeg fik et filoverførselsprogram fra mobilen til computeren ,og omvendt, med
ved købet af en bluetooth dongle.
En dongle er nødvendig for at overføre fra mobil til computer og omvendt.
Filoverførsel fra mobil til mobil skulle være indbygget og fungerer når
mobilerne kan se hinanden. Samme som infrarød.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-07 23:07

Bertel Lund Hansen skrev:

> Findes der et godt og gratis program til filoverførsel med
> bluetooth?

Måske skulle du uddybe hvad du vil opnå?
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-10-07 08:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> Måske skulle du uddybe hvad du vil opnå?

Nem overførsel af filer begge veje mellem en mobil og en pc. Min
datters bærbare har indbygget blåtand, men det program jeg har
installeret og som jeg kun prøvede af meget nødtørftigt, driller
når det rigtigt skal bruges. Det kører fint på min egen pc, men
det skyldes måske at det er knyttet til den USB-pind som det blev
leveret sammen med?

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-10-07 08:48

Bertel Lund Hansen skrev:

> det skyldes måske at det er knyttet til den USB-pind som det blev
> leveret sammen med?

Godt spørgsmål.

De eneste filer jeg overfører fra min (SE) mobil til pc'en og vice versa er
billeder og musik - og dét klarer de med den til mobilen hørende programmer
(SE PC Suite og Disc2Phone).

Fx. MyPhoneExplorer kan dog også overføre billeder, kalenderdata osv. osv.
Hans

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-07 18:58

hejsa
du kan jo også bare bruge windows egen funktion i stifinder send til.

Mvh. brian

Fra : skibber

Dato : 12-10-07 09:31

On 11-10-2007 10:15:53, Bertel Lund Hansen wrote:
> Hej alle
>
> Findes der et godt og gratis program til filoverførsel med
> bluetooth?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Jeg bruger dette.

http://software.hitziger.net/index.php?lng=en&show=programs&nr=11

Det forudsætter selfølgelig at Blue Tooth er vel installet.

/skibber