nokia n95 wlan probs
Fra : Ivan

Dato : 08-10-07 18:17

Dav i gruppen

Jeg har fået denne mobil(n95). Jeg har wlan hjemme, både stationær og bærbar
går på nettet uden probs. Det er n95 sq.. ikke. Hvad kan der være galt?
Jeg har oprettet et adgangspunkt i n95, har indtastet kode for at logge på
wlan. Der sker ikke en sk... der da noget skidt. Der er ingen probs når jeg
bruger teleselskabets opkobling.
Nogen der har de vise sten til hvad jeg skal gøre for at komme på nettet her
hjemme med n95?

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 08-10-07 21:06

Hvorffor bruger du bare ikke den der virker ?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-10-07 08:46

Anders (6400 Sønderborg) wrote:
> Hvorffor bruger du bare ikke den der virker ?

Måske fordi han ikke vil betale 3G/GPRS afgift når han har købt en
telefon med WLAN?

Og husk lige at svare under det folk skriver, så man ikke læser dit svar
før spørgsmålet.

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-10-07 21:22

"Ivan" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> ingen probs når jeg bruger teleselskabets opkobling.
> Nogen der har de vise sten til hvad jeg skal gøre for at komme på

Min N95 logger fint på den trådløse router her hos os og der er også kode
på.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ivan

Dato : 09-10-07 09:44

> [...]
> jeg bruger teleselskabets opkobling.
> Nogen der har de vise sten til hvad jeg skal gøre for at komme på nettet
Jeg takker for svar.
Jeg har fundet ud af hvad der er galt. En fejl 40 ;) Jeg skulle blot gå
gennem browseren og ikke bruge eks. mit3 eller tilsvaredene.
Jeg vil jo gerne, når jeg er i byen, kunne gå på nettet. Der findes jo et
utal af åbne Wlan. Er det forbudt at bruge disse?

Fra : Max

Dato : 09-10-07 09:59

Hej Ivan

> jo et utal af åbne Wlan. Er det forbudt at bruge disse?

Ja, det betragtes som indbrud og tyveri :)

--
Mvh Max

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-10-07 15:11

Efter mange tanker skrev Ivan:
> [...]
> Jeg vil jo gerne, når jeg er i byen, kunne gå på nettet. Der findes jo et
> utal af åbne Wlan. Er det forbudt at bruge disse?

Kan du specificere hvordan du har sat den op?
Jeg har en 6086, som jeg heller ikke kan få til at hoppe på mit
trådløse net.
Jeg går ud fra at opsætning af en Nokia er stort set det samme uanset
model.
Kai

Fra : Ivan

Dato : 10-10-07 08:41

> [...]
> net.
> Jeg går ud fra at opsætning af en Nokia er stort set det samme uanset

Dav
Jeg har fundet mit wlan, oprettet det som et adgangspunkt, og når jeg så vi
på nettet har jeg lavet indstillingen så der skal spørges inden der
oprettes forbindelse til nettet. her vælger jeg så navnet på mit lan, og
vupti så er den der. Jeg har så en tro på at det er det samme når jeg er ude
i byen, der skal der så søges efter wlan, finder jeg så et der åbnet så går
jeg vel bare på den vej. Skal prøves snart.
Jeg har så oprettet en start side, her er det google.
Håber at det kan hjælpe dig.