Hjælp ønskes. Hukommelseskort vil have adg~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-10-07 16:22

Vi pillede hukommelseskortet ud af en Nokia 5300 inden den blev sendt til
rep. og har nu fået den tilbage. Vi har sat kortet i og når vi vil ind på
kortet skal vi indtaste en adgangskode lige pludselig... telefonen virker
ellers fint.
Jeg er ikke klar over hvilken kode der skulle være på det mini SD kort, så
jeg er helt på bar bund...

Kan nogen hjælpe?
--
sniper_Nolight

Fra : Knud Gjøl

Dato : 05-10-07 18:30

> [...]
> ellers fint.
> Jeg er ikke klar over hvilken kode der skulle være på det mini SD kort, så

Uden at jeg kender til Nokia, har du prøvet med 4x0 eller 1234?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-10-07 20:12

> Uden at jeg kender til Nokia, har du prøvet med 4x0 eller 1234?

ingen af delene virker.
jeg vil prøve at sætte den til pc via medfølgende software og se hvad den
siger til det.
--
sniper_Nolight