iPhone
Fra : Robert

Dato : 02-10-07 18:29

Er der nogen der ved hvornår den kan købes/ses i Danmark
Robert

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 21:00

"Robert" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvornår den kan købes/ses i Danmark
> Robert

der er nogle til salg på QXL

Fra : Smurf

Dato : 02-10-07 21:26

On Tue, 2 Oct 2007 19:29:29 +0200, "Robert" <a@a.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvornår den kan købes/ses i Danmark
>Robert

Jeg tror ikke de kommer til salg i DK i denne omgang.:

Der må max. laves bindingsperiode med en operatør på 6 måneder i DK, og så
bliver den alt for dyr og kan ikke sælges. US har 24 mdr og i UK er der
lavet aftale om 18 mdr.

Stort set ingen operatører anvender EDGE, alle er tilgengæld med på
3G-vognen i DK

I US og UK har Apple forhandlet sig til at de også får noget af fortjenesten
på den datatrafik som iPhone-ejerne bruger - det har jeg svært ved at
forestille sig at danske operatører vil være med til

Andelen af potetielle kunder i DK er latterlig lille i forhold til UK,
Tyskland og Frankrig - som jeg personligt tror er de eneste lande der får
den i Europa

Som Steve Jobs har udtalt:
“We said we'd be in a few countries in Europe and we still plan to do that”

Jeg tror ikke på at DK er en af de få - i denne omgang ihvertfald.

Fra : Robert

Dato : 03-10-07 19:43

Hej SMURF (håber ikk det er dit rigtige navn
Tak for dit indlæg. Surt hvis det er rigtig, den ser rigtig fin ud.
mvh. Robert