Kundeservice hos TDC ?
Fra : Kim S

Dato : 27-09-07 09:18

13. august stillede jeg et spørgsmål til TDC's kundeservice
ang. et punkt på min regning.
Svaret kom i dag, den 27. september.... Stik den ...
Og nu nedlægger man TDC-Robot de, 1. november.
Farvel TDC... Nu kan de højere priser ikke længere
forsvares.

Mvh, Kim

Fra : Kim S

Dato : 27-09-07 09:33

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og nu nedlægger man TDC-Robot de, 1. november.
> Farvel TDC... Nu kan de højere priser ikke længere

I TDC's abb. vilkår står der flg:
Ved TDC Mobils varsling af ændring af vilkår og priser, jf. punkt 19,
kan kunden i varslingsperioden opsige abonnementsaftalen til
udgangen af varslingsperioden med et varsel på mindst 14 dage,
uanset en eventuel uopsigelighedsperiode og uanset det normale
opsigelsesvarsel. Ændringer, der kan gennemføres uden forudgående
varsel, kan dog ikke begrunde en sådan opsigelse.
Vil det sige at abb. kan opsiges INDEN bindingsperiodens udløb ?

Mvh, Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-09-07 12:18

Kim S skrev:

> opsigelsesvarsel. Ændringer, der kan gennemføres uden forudgående
> varsel, kan dog ikke begrunde en sådan opsigelse.
> Vil det sige at abb. kan opsiges INDEN bindingsperiodens udløb ?

Har du fået et varsel?

Hvis du har, så ja.

--
Bertel

Fra : Kim S

Dato : 27-09-07 12:43

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Har du fået et varsel?
>
> Hvis du har, så ja.

Ja, ja. Har lige fået et brev ind ad døren, hvor de skriver at i.h.t. pkt 19
i abb.vilkårene opsiger TDC tillægsmodulet Besked-Robot.

Mvh, Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-09-07 20:19

Kim S skrev:

> Ja, ja. Har lige fået et brev ind ad døren, hvor de skriver at i.h.t. pkt 19
> i abb.vilkårene opsiger TDC tillægsmodulet Besked-Robot.

Du må hellere få det afklaret i juragruppen. Jeg ved ikke om de
kun opsiger et element som så ikke berører grundaftalen.

--
Bertel