Mobil med stil til alm. mp3 hovedtelefoner
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 26-09-07 00:29

Ja, findes der sådan en telefon? jeg har et par udemærkede hovedtelefoner,
som jeg ikke er interesseret og skifte ud, så derfor vil jeg høre om der
findes en mobiltelefon med MP3 afspiller, der har sådan et stik?

hilsen

Per

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-09-07 01:26

Nokia N95 har det.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Max

Dato : 26-09-07 07:03

Hej Kim

> Nokia N95 har det.

Ja, for en gang skyld har man lavet nogt nyt hvor man bruger
almindelige standard jack stik til lyden og et ganske almindelig
USB stik til dataforbindelsen. Noget mange producenter kunne
lære noget af i en verden hvor man opfinder nye snedige og
dyre stik hver gang man laver et nyt produkt.

--
Mvh Max

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 26-09-07 09:14

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "den rigtige fotograf" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> [...]
Mange tak, men den ligger helt uden for mit budget. Max 1000 kr må den koste
uden abonnement.

Per

Fra : Max

Dato : 26-09-07 09:39

Hej

> Mange tak, men den ligger helt uden for mit budget. Max 1000 kr må
> den koste uden abonnement.

Så find en hvortil der kan fåes en adaptor til det uden den koster
en bondegård.

--
Mvh Max

Fra : John

Dato : 26-09-07 09:59

den rigtige fotograf skrev:
> Ja, findes der sådan en telefon? jeg har et par udemærkede hovedtelefoner,
> som jeg ikke er interesseret og skifte ud, så derfor vil jeg høre om der
> findes en mobiltelefon med MP3 afspiller, der har sådan et stik?

Til mange af Sony-Ericssons telefoner plejer der at følge et adaptorstik
med 3,5 minijack (hun). Ledningen har indbygget microfon, så du kan
besvare et opkald via mikrofonen og hovedtelefonerne.

http://www.semania.com/public/Chroust/hpmblack/4.jpg

Så kan du bare tilslutte dine egne hovedtelefoner i stedet for de, til
prisen i øvrigt udemærkede, medfølgende hovedtelefoner.

Mvh

John