Andet program end MyPhoneExplorer?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-09-07 21:21

Hej

Jeg mener at have hørt at der også findes et andet (uoriginalt) program end
MPE til håndtering af data på en SonyEricsson-telefon, er det korrekt? Jeg
kan desværre ikke huske hvad det hedder, så det er lidt svært at søge på
det...

Hvis jeg har ret, hvad er forskellen så i.f.t. MPE?

Det skal lige bemærkes at jeg er tilfreds med MPE og dets funktioner i
forbindelse med vores to W810i'ere, jeg er bare nysgerrig...

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-07 22:03

Jakob Griffel skrev:

> Jeg mener at have hørt at der også findes et andet (uoriginalt)
> program end MPE til håndtering af data på en SonyEricsson-telefon, er
> det korrekt?

"Floats Mobile Agent"
Hans

Fra : Jakob Griffel

Dato : 20-09-07 00:12

> "Floats Mobile Agent"

Kender du det? Et der anderledes/bedre end MPE? Kan det ene mere end det
andet?

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-07 06:52

Jakob Griffel skrev:

> Kender du det?

Ja, jeg har brugt det engang (da jeg havde problemer med mpe)

> Et der anderledes/bedre end MPE?

Det er noget anderledes - og jeg synes at mpe er bedst.

Men hent det og prøv det

> Kan det ene mere end
> det andet?

Det er over et år siden at jeg har brugt Floats... og det er osse på
udendansk, så jeg nåede ikke at blive så fortrolig med det som mpe den korte
tid der gik før mpe kørte igen.

Jeg er så vant til mpe nu at jeg ikke tænker over det længere, men måske var
der nogen features i Floats... som ikke var indeholdt i mpe.

Men prøv det
Hans