telefonbog fra Sony ericsson til Nokia
Fra : kenneth-g

Dato : 19-09-07 19:43

Hej i gruppen

Jeg vil gerne have overført min telefonbog til fra min gamle SE til
min nye Nokia 5500, kan men på nogen måde konvertere det så den kan
lade sig gøre ?

Hilsen Kenneth

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-09-07 20:10

Jeg vil gerne have overført min telefonbog til fra min gamle SE til
min nye Nokia 5500, kan men på nogen måde konvertere det så den kan
lade sig gøre ?

Hej

Du skal kigge lidt på https://zyb.com/

Der kan man gemme kontakter og kalender oplysninger og overføre dem til en
ny telefon plus mm.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Frank R.

Dato : 19-09-07 20:11

On Wed, 19 Sep 2007 11:43:28 -0700, kenneth-g <kenneth918@gmail.com>
wrote:

>Hej i gruppen
>
>Jeg vil gerne have overført min telefonbog til fra min gamle SE til
>min nye Nokia 5500, kan men på nogen måde konvertere det så den kan
>lade sig gøre ?

Du kan prøve at lave en backup af telefonbogen på https://zyb.com/ og
hente den ned igen med din nye Nokia.

Hilsen

[...]