Sms i udlandet
Fra : hansen

Dato : 18-09-07 12:44

Kan man sms`se fra en mobil tlf. f.eks. på Kreta til en anden tlf. både på
kreta og herhjemme, også uden det koster en mindre bondegård.

Mvh Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-07 12:51

hansen skrev:

> Kan man sms`se fra en mobil tlf. f.eks. på Kreta til en anden tlf. både på
> kreta og herhjemme, også uden det koster en mindre bondegård.

Det kommer an på hvor stor bondegården skal være. Da mine piger
var i Sydafrika, kostede det mig 2,70 kr. at sende en sms til
dem, og for dem som brugte lokale taletidskort (så de kunne ringe
billigt indbyrdes), kostede det vist 4 kr.

--
Bertel

Fra : Ralle

Dato : 18-09-07 19:51

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> dem, og for dem som brugte lokale taletidskort (så de kunne ringe
> billigt indbyrdes), kostede det vist 4 kr.

På mit abb. (Sonofon Shaker) koster det 2.50 at sende en sms til
udlandet, er du i udlandet koster det oxå 2.50 både at sende og modtage sms.

Ralle

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-07 21:42

Ralle skrev:

> På mit abb. (Sonofon Shaker) koster det 2.50 at sende en sms til
> udlandet, er du i udlandet koster det oxå 2.50 både at sende og modtage sms.

Så hvis man er alene afsted, behøver man ikke at skifte til
lokalkort. Hvis man er flere afsted der gerne vil ringe
indbyrdes, er det måske billigere at bruge lokalkort selv om
taksterne er dyre.

Dengang pigerne rejste, kostede det væsentligt mere end det gør i
dag at ringe fra udlandet med et dansk abonnement, og sms'erne
var sikkert også dyre den vej.

--
Bertel

Fra : Mark Beaumont

Dato : 18-09-07 23:23

Ralle wrote:
> På mit abb. (Sonofon Shaker) koster det 2.50 at sende en sms til
> udlandet, er du i udlandet koster det oxå 2.50 både at sende og
> modtage sms.

Hvor betaler du 2,50 kr. for at modtage en sms?

Vh Mark

Fra : Ralle

Dato : 19-09-07 05:10

Mark Beaumont skrev:

> Hvor betaler du 2,50 kr. for at modtage en sms?
>
> Vh Mark

I Sverige!!

Fra : Brian Lund

Dato : 19-09-07 07:46

> I Sverige!!

Jeg har aldrig skullet betale for at modtage sms nogen af de steder jeg har
været endnu (det meste af central og syd-euoropa), jeg har telmore.

Brian

Fra : Mark Beaumont

Dato : 19-09-07 11:05

Ralle wrote:

> I Sverige!!

I følge Sonofon koster det 0 kr.

http://sonofon.dk/privat/abonnementer/faa_hjaelp/udlandstelefoni/

Vh Mark

Fra : Ralle

Dato : 19-09-07 14:41

Mark Beaumont skrev:

> I følge Sonofon koster det 0 kr.
>
> http://sonofon.dk/privat/abonnementer/faa_hjaelp/udlandstelefoni/
>

> Vh Mark

Det er nye regler, mener helt bestemt det kostede 2.50 før.

Ralle

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 19-09-07 15:35

On Wed, 19 Sep 2007 15:40:46 +0200, Ralle <dengamlehave@mail.dk>
wrote:

>Det er nye regler, mener helt bestemt det kostede 2.50 før.

Er der nye regler på Sonfon som ikke Sonofon selve kender til? og ikke
heller de svenske operatörene?

Fra : Brian Lund

Dato : 20-09-07 06:58

> Er der nye regler på Sonfon som ikke Sonofon selve kender til? og ikke
> heller de svenske operatörene?

Ralle skriver i datid, "kostEDE"! ;)

Brian

Fra : BG

Dato : 22-09-07 19:58

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i meddelandet

> Ralle skriver i datid, "kostEDE"! ;)

Ja jeg såg, men det har ju aldrig kostet noget...? Jeg mener at Sonofon og
de svenske operatörer ikke kender til det forhold, som Ralle skriver om.

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-09-07 07:10

> Det er nye regler, mener helt bestemt det kostede 2.50 før.

Var det så kun specifikt for Sverige?

Per