Forbedre dækning
Fra : Joachim.schmidt

Dato : 17-09-07 21:43

Hej,

Jeg bor i et område med dårlig dækning indendøre.
Når jeg går udenfor er der ikke noget problem. Findes der en antenne eller
lignende der kan monteres uden på huset for at forbedre dækningen?
Jeg tænker måske på en form for ekstern antenne med bluetooth eller til nøds
med kabel ind igennem vinduet...

Mvh Joachim Schmidt

Fra : Jubii

Dato : 17-09-07 23:49

"Joachim.schmidt" <joachim.schmidt@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende der kan monteres uden på huset for at forbedre dækningen?
> Jeg tænker måske på en form for ekstern antenne med bluetooth eller til

Da du både skal modtager og sende skal antennen være præcis i længde og du
har vel triband i mobilen? Ved du hvilke frekvenser du sender og modtager
på? Hvordan vil du koble antennen til mobilen? Du risikerer at få en kobling
der gør mobilen til en stationær telefon.

Om bluetoothantenne, så prøv at læse her til inspiration.
http://www.mob-site.dk/default.aspx?m=2&i=78

Og finde ud af hvad en Qtc 9100- BTC Bluetooth antenne er for en svend.
De fleste bluetooth antenner er til gps.