Står og skal vælge mellem to mobiler.
Fra : Pingadk

Dato : 16-09-07 18:46

Hej alle.

Jeg vil gerne have en ny mobil og jeg har brændt mit varm på enten en
Nokia N73 eller En Erricson K810i ... Det som jeg har set er at
Erricsons mobil kan lade via USB og kan tilsluttes via USBporten - Kan
N73 også det? Jeg har været inde på deres hjemmeside og se noget
omkring USBport, men det kan min 6230i også, men den har ikke USBport
i sig.......

Hvad for en af de to ville i vælge og hvorfor?

Mvh
Pinga

Fra : John

Dato : 16-09-07 19:59

Pingadk skrev:
> [...]
> i sig.......
>
> Hvad for en af de to ville i vælge og hvorfor?

Jeg ville vælge K810 pga. bedre og hurtigere kamera.

Desuden er N73 ret sløv i menuerne.

Desuden er nogle af tasterne på N73 dårlig placerede synes jeg - ikke at
tasterne på K810 er perfekte, men trods alt bedre placeret.

Mvh

John

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 17-09-07 11:03

Pingadk wrote:
> Erricsons mobil kan lade via USB og kan tilsluttes via USBporten

Hvis det virker på samme måde som en K800i, er det en sandhed med
modifikationer. Ja, den kan oplades via USB-stikket på en PC. Men hvis
sætter den til USB-baseret lader, sker der absolut intet på
opladningsfronten.

Ebbe

Fra : Peter

Dato : 17-09-07 14:54

Hej.

> Men hvis sætter den til USB-baseret lader, sker der absolut intet på
> opladningsfronten.

Ikke for at jeg skal blande mig, men kan du forklare hvad du mener, for jeg
forstår ikke helt det du skriver......

--
Peter

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-09-07 12:28

Peter wrote:

> Ikke for at jeg skal blande mig, men kan du forklare hvad du mener,
> for jeg forstår ikke helt det du skriver......

Jeg har dels en 230V lader med USB-stik og dels en 12V cigartænderstik lader
med USB-stik. Det jeg prøvede var at sætte Sony-Ericsson USB-kablet i en af
disse og den anden ende i telefonen i håb om at jeg så kunne lade telefonen
op ad denne vej. Desværre virker det ikke.

Ebbe

Fra : Pingadk

Dato : 17-09-07 14:49

On 17 Sep., 12:03, "Ebbe Kristensen" <e...@ekologic.dk> wrote:

> [...]
> modifikationer. Ja, den kan oplades via USB-stikket på en PC. Men hvis
> sætter den til USB-baseret lader, sker der absolut intet på

Jeg hælder også mest selv til K810i - men synes det kamera er lidt
dårlig placeret - at det bare er sådan en klappe som sidder for....