Problemer med Nokia 6300
Fra : rondo

Dato : 16-09-07 14:03

Hejsa,

Jeg skulle lige være smart og låne min søn på 7 mdr. min telefon i et
øjeblik, så han kunne underholde sig selv, og så fik han ordnet det,
så jeg kun kan bruge min telefon med høretelefoner. Der er konstant et
par høretelefoner i øverste venstre hjørne, men hvordan får jeg slået
denne funktion fra?

Jeg har prøvet at slukke og tænde, og jeg har haft batteriet ude. Pt.
virker min telefon altså kun når jeg har høretelefoner tilsluttet,
hvilket er lidt uholdbart. Jeg har været igennem manualen men uden at
finde en løsning.

Er der ikke én, der kan hjælpe mig.

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 17-09-07 23:12

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>virker min telefon altså kun når jeg har høretelefoner tilsluttet,
<hvilket er lidt uholdbart. Jeg har været igennem manualen men uden at

Tillykke, du har fået dig en fugtskadet telefon!
Din søn har suttet på den telefon og fået kortsluttet den, sådan at
telefonen, konstant tror at der er et headset tilsluttet.
Den skal på værksted, på din regning.

Det er en rigtig dårlig ide at give sine små børn mobiltelefon at lege med,
specielt når de sutter på den.
Dels fordi de ødelægger telefonen, men også fordi at sådan en telefon er
fyldt med giftige ting, hvis du sutter på den.

Carsten