2500 kr. for at køre 135 på 80 vej?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-10-07 16:39

Det må da siges at være jævnt billigt?

http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071010/BILLUND/710100329/1000&SearchID=73296062904844

Man sku´ ha´ været Polak, sku´ man!

--
Per

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-10-07 17:32

> Man sku´ ha´ været Polak, sku´ man!

Jamen så god tur verdensmester. Fatter du ikke at vores bøder, er til for at
hjælpe med til at forstå, farten har betydning når DU rammer ind i fx en
uskyldig medtrafikant. Skid hul i hvis du skrider ud, og rammer et træ, for
så lære du det the hard way ;).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-10-07 17:38

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> en uskyldig medtrafikant. Skid hul i hvis du skrider ud, og rammer et træ,

Intet af det gylle du lukker ud forklarer hvorfor Polakker skal slippe
billigere end danskerne.

Absolut intet!

:)
--
Per

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-10-07 18:06

> Intet af det gylle du lukker ud forklarer hvorfor Polakker skal slippe
> billigere end danskerne.

Der er andet som er billigere der, end her. Menneskeliv?, who cares ;)..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-10-07 18:16

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Der er andet som er billigere der, end her.

Hvor ?

Syd for Herning ? ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-10-07 18:20

> "Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Hvor ?
>
> Syd for Herning ? ?
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

ROFL !!!!!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-10-07 18:41

"Øl er godt !" skriver:

> ROFL !!!!!

Æv, du skal ikke bare grine. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad han
mener.....

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-07 18:45

On Thu, 11 Oct 2007 19:40:42 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Øl er godt !" skriver:

>Æv, du skal ikke bare grine. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad han
>mener.....

>--

Jeg tror s'gu at han mener at polske menneskeliv ikke er så meget
værd, som f.eks. danske.

En noget besynderlig holdning, hvis du spørger mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-10-07 18:49

Folmer Rasmussen skriver:

> Jeg tror s'gu at han mener at polske menneskeliv ikke er så meget
> værd, som f.eks. danske.
>
> En noget besynderlig holdning, hvis du spørger mig.

Jeg tror nu slet ikke han har fattet, hvad artiklen handler om -
ensidige hvad Per mener.

Måske han bare ikke har læst den ?

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-10-07 17:54

> [...]
> en uskyldig medtrafikant. Skid hul i hvis du skrider ud, og rammer et træ,

Denne Jørgen M. Rasmussen , tilhører èn af de "Frelste" fra klubben " De
sidste dages hellige klub " ,
for hvem Verden er Sort / Hvid . Har de mon særlige kendetegn eller
rygmærker ?
En påtaget "frelsthed " og et nedladende sprog kendetegner denne type
personer.
Har de mindreværdskomplekser eller andre ting der ikke virker helt efter
hensigten ?
Jeg ved det ikke , men jeg er TRÆT af at høre på den type ......

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-10-07 18:07

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det ikke , men jeg er TRÆT af at høre på den type ......

Du har ikke fanget pointen, mod tåber kæmper selv guder forgæves :((.

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-10-07 18:19

> Du har ikke fanget pointen, mod tåber kæmper selv guder forgæves :((.

Har fattet , du mener "Farten er fjenden " og også fattet at du er
ènsporet
og SLET ikke en Gud ... LOL
Du ser vist for mange rekvalmer med ham speakeren "Rigspolitiet" .
Det er for øvrigt strafbart at udgive sig for at være fra Politiet , hvis
man ikke er det .

Fra : Gamle

Dato : 11-10-07 23:30

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Du har ikke fanget pointen, mod tåber kæmper selv guder forgæves :((.

Det har vi opdaget med dine indlæg.

Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 12-10-07 11:48

> http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071010/BILLUND/710100329/1000&SearchID=73296062904844
>
> Man sku´ ha´ været Polak, sku´ man!

Ikke sært at man ser mange østeuropæiske biler med "pænt travlt" på de
danske veje - de har helt sikkert styr på hvor lille risikoen er for at
blive taget og at bøden er til at betale ...

/A

Fra : BJ

Dato : 12-10-07 11:53

KLIP

> Ikke sært at man ser mange østeuropæiske biler med "pænt travlt" på de
> danske veje - de har helt sikkert styr på hvor lille risikoen er for at
> blive taget og at bøden er til at betale ...

Tror du virkelig udlændinge (polakker) kalkulerer sådan.?

Han har vel fået en bøde, der står i forhold til de polske lønninger.?

mvh
Bjørn J.

Fra : Anders Majland

Dato : 12-10-07 12:06

> Tror du virkelig udlændinge (polakker) kalkulerer sådan.?

Ja jeg tror de er lige så kalkulerende som os andre .. (dem der opholder sig
her i længere tid skal nok hurtigt sætte sig i den slags regler )

> Han har vel fået en bøde, der står i forhold til de polske lønninger.?

Det kniber jo lidt med at finde kvalificerede danske hænder så der arbejder
rigtigt mange tyskere, polakker og andre østeuropæer i dk.

Fra : BJ

Dato : 12-10-07 12:11

> [...]
>
> Det kniber jo lidt med at finde kvalificerede danske hænder så der
> arbejder rigtigt mange tyskere, polakker og andre østeuropæer i dk.

Hvor ved du fra, bilisten arbejder i Danmark eller trickkede i alle blot på,
han kørte i Mercedes?

Lidt ældre info om lønninger i Polen, hæv dem med 3 til 10% og de er ved at
være hjemme.

http://www.lr.dk/projektafdeling/informationsserier/beskrivelser/polen.htm

Hvis du nu tog til Polen og arbejdede, skulle du vel også have polsk løn,
når vi nu skal bruge den danske logik.?

Hvorfor er danskere så uvidende og ignoranter omkring forhold i udlandet,
dog med en STOR undtagelse ..... bilpriser og bilafgifter .....

mvh
Bjørn J.

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-10-07 19:19

On Fri, 12 Oct 2007 13:11:26 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>Hvor ved du fra, bilisten arbejder i Danmark eller trickkede i alle blot på,
>han kørte i Mercedes?

Årh hold da op! Der er sgu da ingen polakker der holder ferie i DK på
denne tid af året! Faktisk er det endda forholdsvist sjældent, at
polakker holder ferie i DK.

Det skulle da lige være dem som "arbejder" som tricktyve og
"bilradiosnuppere" (Selvom det er vist ikke nødvendigvis polakker, men
bare "østeuropæiske bander")

>Bjørn J.

Verner

Fra : BJ

Dato : 12-10-07 19:46

"Volger Garfield" <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Det skulle da lige være dem som "arbejder" som tricktyve og
> "bilradiosnuppere" (Selvom det er vist ikke nødvendigvis polakker, men

Hold da op, lever du endnu GVerner?

mvh
Bjørn J.

Fra : Anders Majland

Dato : 12-10-07 21:11

> Hvor ved du fra, bilisten arbejder i Danmark eller trickkede i alle blot
> på, han kørte i Mercedes?

Som regel kan man godt se om det er folk på ferie eller arbejdende. Og når
jeg forlader skrivebordet og bevæger mig ud i den virkelige vernde møder jeg
mange "gæstearbejdere" << Er det ikke hvad vi tidligere kaldte dem ?

> Hvis du nu tog til Polen og arbejdede, skulle du vel også have polsk løn,
> når vi nu skal bruge den danske logik.?

Nu er jeg så heldig at være dansk lønnet den smule jeg har arbejdet i polen

> Hvorfor er danskere så uvidende og ignoranter omkring forhold i udlandet,

Antager at du nu generaliserer uden relation til mit indlæg

/A - Jysk "gæstearbejder" på sjælland.

Fra : BJ

Dato : 12-10-07 21:45

KLIP

> Som regel kan man godt se om det er folk på ferie eller arbejdende.

O.k., du var altså den noterende betjent, så det må du undskylde.

> Og når jeg forlader skrivebordet og bevæger mig ud i den virkelige vernde
> møder jeg mange "gæstearbejdere" << Er det ikke hvad vi tidligere kaldte
> dem ?

Nej, vi talte om en polak i en Mercedes, der var taget i at køre for stærkt
om man mente bøden var for lille.

Man må da håbe du/I ej bliver snuppet i Norge for at køre for stærkt på
skiferien.

mvh
Bjørn J.