Forskel på Dinitrol og Pava?
Fra : Christina R.

Dato : 10-10-07 20:46

Hejsa...

Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg er lidt i tvivl:
Er der forskel på rustbeskyttelse fra hhv. Dinitrol og Pava? Umiddelbart ser
det ud som om, at Dinitrol er dyrere, men er der ellers forskel?
Og kan man skifte fra den ene til den anden type, når det er tid til at
rustbehandle igen? Eller skal man holde sig til den samme type?

--
Christina R.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-10-07 21:03

"Christina R." <valdekatFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og kan man skifte fra den ene til den anden type, når det er tid til at
> rustbehandle igen? Eller skal man holde sig til den samme type?

Det er bedst at holde sig til det samme produkt, du risikere at de ikke
"kan" sammen. Eller kan med det, bilen er beh. med ab fabrik. Hvad siger
fabrikanten, står der noget i fx. instruktionsbogen?. Især med Pava har jeg
dårlig erfaring. I det hele taget, hvis valget er mel de to, vil jeg vælge
Dinitrol. Men der findes andre tilsv., fx Mercasol, kender bare ikke deres
priser. Husk du kan få FDM-rabat på en Dinitrol beh., hvis det er en option.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-10-07 07:29

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i meddelelsen

> priser. Husk du kan få FDM-rabat på en Dinitrol beh., hvis det er en
> option.

Ikke alle steder. Det er individuelt, om Dinitrol-centrene vil give
FDM-rabat.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-10-07 11:55

> priser. Husk du kan få FDM-rabat på en Dinitrol beh., hvis det er en
> option.
Det er der faktisk også på Pava.

Per