|
| Sonofons kundeservice Fra : Rasmus Nielsen |
Dato : 11-07-01 14:24 |
|
Hej,
Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange gange,
men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende dem en email
via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er overbelastet...
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
| |
Mark Beaumont (11-07-2001)
| Kommentar Fra : Mark Beaumont |
Dato : 11-07-01 14:43 |
|
"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe
> mange gange, men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt
> på. De har tilsyneladende ingen vente-funktion.
Jeg oplever ingen problemer med at komme igennem, hverken om
dagen eller om aftenen. Der er som regel en del vente tid om dagen,
derfor ringer jeg normalt først mellem kl. 00 og 01, der er der oftest
slet ingen ventetid.
Vh Mark
| |
Rasmus Nielsen (11-07-2001)
| Kommentar Fra : Rasmus Nielsen |
Dato : 11-07-01 15:35 |
|
> dagen eller om aftenen. Der er som regel en del vente tid om dagen,
Problemet er at man ikke kan vente, men bliver smidt af, hvis alle er
optaget...
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
| |
www.CRAZYNIGHT.dk (11-07-2001)
| Kommentar Fra : www.CRAZYNIGHT.dk |
Dato : 11-07-01 14:59 |
|
Ja, det er ¤(¤/)/¤"" rystende at et TELESELSKAB ikke har et anlæg der kan
håndtere kø.
--
:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion
"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
news:9ihk70$21m$1@sunsite.dk...
> Hej,
>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
gange,
> men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
> tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende dem en email
> via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er overbelastet...
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
>
| |
Lars Knudsen (11-07-2001)
| Kommentar Fra : Lars Knudsen |
Dato : 11-07-01 16:50 |
|
> Ja, det er ¤(¤/)/¤"" rystende at et TELESELSKAB ikke har et anlæg der kan
> håndtere kø.
Det har de uden tvivl. Du skulle have sagt "det er rystende de har valgt
ikke at have nogen kø".
/lars
| |
Claus Christiansen (11-07-2001)
| Kommentar Fra : Claus Christiansen |
Dato : 11-07-01 18:45 |
|
"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in
news:9ihk70$21m$1@sunsite.dk:
> Hej,
>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
> gange, men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på.
> De har tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende
> dem en email via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er
> overbelastet...
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
>
send en mail til: kundeservice@sonofon.dk, det plejer at virke!
Claus
--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>
personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
============================================--------------------------
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)
| |
Jesper (11-07-2001)
| Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 11-07-01 19:32 |
|
Hej Rasmus.
Enig!!!
Sonofon har det sidste ½ års tid fået en ustyrlig dårlig kundeservice. Altid
laaaaaaange ventetider på telefonen, og nogengange får man slet ikke svar på
de mail man sender til dem.
Jeg har netop bedt et andet teleselskab flytte mit nummer fra Sonofon... Det
er sgu nok det eneste de forstår...
/JESPER
Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ihk70$21m$1@sunsite.dk...
> Hej,
>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
gange,
> men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
> tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende dem en email
> via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er overbelastet...
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
>
| |
N. Christensen (13-07-2001)
| Kommentar Fra : N. Christensen |
Dato : 13-07-01 15:38 |
|
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
gange,
> men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
De er ved at flytte rundt. Så der er desværre nogle midlertidige problemer
hos dem. Der er ikke andet for du må prøve at ringe et par gange til dem.
| |
Dorthe og Jon (13-07-2001)
| Kommentar Fra : Dorthe og Jon |
Dato : 13-07-01 23:51 |
|
Hej.
Jeg tror du skal være glad for de ikke har nogen kø mulighed. Jeg har engang
fået at vide at det er når ventetiden er for lang, så vudere de at det er
bedre at bede dig ringe senere end at du skal vente i helt vildt lang
tid....
MVH
Dorthe og Jon
Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ihk70$21m$1@sunsite.dk...
> Hej,
>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
gange,
> men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
> tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende dem en email
> via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er overbelastet...
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.
>
| |
|
|