Sonofons kundeservice
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-07-01 14:24

Hej,

Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange gange,
men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har
tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende dem en email
via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er overbelastet...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-07-01 14:43

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk>
> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe
> mange gange, men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt
> på. De har tilsyneladende ingen vente-funktion.

Jeg oplever ingen problemer med at komme igennem, hverken om
dagen eller om aftenen. Der er som regel en del vente tid om dagen,
derfor ringer jeg normalt først mellem kl. 00 og 01, der er der oftest
slet ingen ventetid.

Vh Mark

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-07-01 15:35

> dagen eller om aftenen. Der er som regel en del vente tid om dagen,

Problemet er at man ikke kan vente, men bliver smidt af, hvis alle er
optaget...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 11-07-01 14:59

Ja, det er ¤(¤/)/¤"" rystende at et TELESELSKAB ikke har et anlæg der kan
håndtere kø.

--

:] Have a smiley day!

Kenneth Lund Petersen

70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer

75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Lars Knudsen

Dato : 11-07-01 16:50

> Ja, det er ¤(¤/)/¤"" rystende at et TELESELSKAB ikke har et anlæg der kan
> håndtere kø.

Det har de uden tvivl. Du skulle have sagt "det er rystende de har valgt
ikke at have nogen kø".

/lars

Fra : Claus Christiansen

Dato : 11-07-01 18:45

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in

> [...]
> De har tilsyneladende ingen vente-funktion. Hvis jeg prøver at sende
> dem en email via hjemmesiden, får jeg at vide at systemet er

send en mail til: kundeservice@sonofon.dk, det plejer at virke!

Claus
--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>

personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
============================================--------------------------
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Jesper

Dato : 11-07-01 19:32

Hej Rasmus.

Enig!!!

Sonofon har det sidste ½ års tid fået en ustyrlig dårlig kundeservice. Altid
laaaaaaange ventetider på telefonen, og nogengange får man slet ikke svar på
de mail man sender til dem.

Jeg har netop bedt et andet teleselskab flytte mit nummer fra Sonofon... Det
er sgu nok det eneste de forstår...

/JESPER

Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ihk70$21m$1@sunsite.dk...

Fra : N. Christensen

Dato : 13-07-01 15:38

> Hvordan kommer man i kontakt med subj.? Jeg har prøvet at ringe mange
gange,
> men får at vide at alle er optaget, og så bliver der lagt på. De har

De er ved at flytte rundt. Så der er desværre nogle midlertidige problemer
hos dem. Der er ikke andet for du må prøve at ringe et par gange til dem.

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 13-07-01 23:51

Hej.

Jeg tror du skal være glad for de ikke har nogen kø mulighed. Jeg har engang
fået at vide at det er når ventetiden er for lang, så vudere de at det er
bedre at bede dig ringe senere end at du skal vente i helt vildt lang
tid....

MVH

Dorthe og Jon