Amerikanske nummerplader
Fra : viderestilling@gmail~

Dato : 07-10-07 09:28

Fra : Leonard

Dato : 07-10-07 09:37

On Sun, 07 Oct 2007 01:28:09 -0700, viderestilling@gmail.com wrote:

> Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge

Og?
Kan vel købes på enhevr markedsplads for en tyver.
- og hvad skal man med dem?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 07-10-07 09:56

On 7 Okt., 10:28, viderestill...@gmail.com wrote:
> Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518321134
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518320408

Hvis sådan nogen bliver penge værd, skal jeg da ha fundet mine to frem
fra gemmerne. Den ene har siddet på en bil, den anden er i kuverten
fra motorkontoret og aldrig været åben. De er ens.

Mikael

Fra : bobboots@gmail.com

Dato : 07-10-07 10:17

Har man rejst i USA, kan de vel være 'sjove' at garagen eller
værkstedet :-]

Men i så fald må det sjoveste vel være, at have dem med hjem selv...

Mange af dem er ret flotte og dekorative.

Mvh Bobboots

Fra : F.Larsen

Dato : 07-10-07 11:47

<viderestilling@gmail.com> wrote in message
>Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge
>http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=51832x11

og nu regner du med at du kan få mere får dine plader når du nu har haft
lidt reklame her i nyhedsgrupperne ?

--
Flemming

Fra : -= JF =-

Dato : 07-10-07 12:03

viderestilling@gmail.com skrev:
> Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge

Novra!!
Hold os endelig opdateret om auktionen.

--
Mvh. John

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-10-07 12:09

<viderestilling@gmail.com> skrev i meddelelsen
Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge

http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518321134

http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518320408

Jeg byder en temmelig ridset og brugt nummerpladeramme fra Harald Nyborg i
bytte for disse herligheder af et par nummerplader. Hold da op. Dem _må_ jeg
da bare have - så jeg smider også 5 liter spildolie fra en dieselbil ind i
handlen!

--
Per
Golf GTI TDI 110HK 97´er med meget udstyr sælges

Fra : -= JF =-

Dato : 07-10-07 12:34

Per Henneberg Kristensen skrev:

> jeg smider også 5 liter spildolie fra en
> dieselbil ind i handlen!

Nu bliver jeg i tvivl!
Hvor mange skumbananer går der på¨en liter spildolie?
(Jeg skal lige regne efter om jeg har råd til at overbyde dig)

--
Mvh. John

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-10-07 12:47

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Nu bliver jeg i tvivl!
> Hvor mange skumbananer går der på¨en liter spildolie?
> (Jeg skal lige regne efter om jeg har råd til at overbyde dig)

Smid noget sort dieselspildolie over dem, så skal der ikke så mange til :)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-10-07 13:06

viderestilling@gmail.com forklarede den 07-10-2007:
> Jeg faldt over disse på QXL til en billig penge
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518321134
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=518320408
>
> Hilsen Svenn

Slog du dig, eller landede du blødt