Helårsdæk til Passat
Fra : SørenFisker

Dato : 03-10-07 11:11

Hej gruppe

Jeg skal have nye helårs-dæk på min VW Passat Variant TDI 115 HK.
På mine nuværende dæk står: 205/55 ZR16 (det er Bridgestone sommerdæk)
De nye helårs-dæk skal på samme fælge.

Jeg har ikke meget forstand på dæk - er der nogen der kan oplyse mig om,
hvad
jeg skal købe når jeg ønsker dæk af et anerkendt kvalitetsmærke?

På forhånd tak for hjælp.

Hilsen
Søren Fisker

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-10-07 12:30

On 3 Okt., 12:10, "SørenFisker" <ve...@esenet.dk> wrote:
> Jeg har ikke meget forstand på dæk - er der nogen der kan oplyse mig om,
> hvad
> jeg skal købe når jeg ønsker dæk af et anerkendt kvalitetsmærke?

Må man spørge hvorfor vil du have en mellemting, både om vinteren og
om sommeren ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : alten

Dato : 03-10-07 13:25

Goodyear Vector 5

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/23E36BDF-5464-48C8-820A-434FE7D15365/0/4449.pdf