MS Windows
briani 27239
Virtual PC2007 og VMWare
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-07 14:53

kan man kører både Virtual PC2007 og VMWare på samme PC (Vista)

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-07 16:16

vippu wrote:
> kan man kører både Virtual PC2007 og VMWare på samme PC (Vista)

Ja, men hvad er ideen i det?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 11-10-07 23:33

<vippu> wrote

> kan man kører både Virtual PC2007 og VMWare på samme PC (Vista)

Det skulle der ikke være noget i vejen for.

I stedet for at køre Virtual PC vil jeg foreslå dig at køre Virtual
Server med VRMCplus i stedet for:

Virtual Server:

http://technet.microsoft.com/en-us/bb738033.aspx

VRMCplus:

http://www.microsoft.com/technet/technetmag/issues/2007/10/UtilitySpotlight/default.aspx

Her er den seneste version fra i sidste uge:

http://download.microsoft.com/download/f/d/0/fd05def7-68a1-4f71-8546-25c359cc0842/UtilitySpotlight2007_10.exe

Lad være med at installere webadmin-programmet når du installerer Vir-
tual Server, du kan lave det hele fra VMRCplus.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-07 08:30

Det som er problemet er at jeg skal bruge USB support
Jeg har installeret Virtual PC2007, og en XP "på" denne.
Bagefter fandt jeg ud af jeg skal installere en linux, som kræver en USB
dongle for at virke. Efter hvad jeg kan finde ud af, supporter Virtual PC
ikke USB dongle.

Yder Virtual server support for USB ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-10-07 17:05

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <example@example.com> skrev i en meddelelse
> <vippu> wrote

> Det skulle der ikke være noget i vejen for.
>
> I stedet for at køre Virtual PC vil jeg foreslå dig at køre Virtual
> Server med VRMCplus i stedet for:
[klip]

Hvilken fordel er der med det program? Spørger bare nysgerrighed

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.