mangler kunstner og titel... :o(
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-07-01 12:32

Lyder som REM, Nirvana eller noget i den retning. Altså stille rock -
og stemmen meget nær ved omtalte bands.

Der synges, i omkvædet, ordene "how love is" kan jeg lytte mig frem
til, tror jeg. Og "Lay me down"...

Nogen, der kan et band og en titel?

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : Kim M. Jensen

Dato : 12-07-01 12:16

Hej!!

Det lyder som Live, "All over you" fra albummet Throwing Copper.

/Kim

Henrik Koksby Hansen <webmaster@koksby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4e7okto563ujsq81ftf44k5m5mok74h8mj@4ax.com...

Fra : Musikfabrikken.dk

Dato : 12-07-01 16:07

Måske "State" med "It´s been a while!"?

Michael

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 22-07-01 18:25

>Hej!!
>
>Det lyder som Live, "All over you" fra albummet Throwing Copper.
>
>/Kim
[...]

BINGO !!!

Og Merci buko ! (lige kommet hjem fra ferie. hehe)

--
Henrik Koksby.dk Hansen