Soulsister - The Way to Your Heart og Max ~
Fra : Per Hansen

Dato : 06-10-07 15:53

Efter at lytte til Max Mix 9 og dens Soulsister - The Way To Your Heart
og så den single version at de har smidt med ind på CD'en er det vist ikke
meget svært for de fleste at høre at de bestemt ikke er ens de 2 versioner.

Jeg undrer mig så derfor over hvad det dog er for en version de har brugt
til sidst i Version Mix, hvor den starter acapella og dernæst med
musikken, for den version er bestemt langt bedre end den man så må kalde
for "album version".

Jeg har lige hevet den ud fra mixet, så i kan prøve at høre den version
hvis i ikke husker eller kender Max Mix 9:

http://www.sendspace.com/file/e70auf

--
Per Hansen

Fra : Jacob

Dato : 08-10-07 00:39

Per Hansen wrote:
> [...]
> brugt til sidst i Version Mix, hvor den starter acapella og dernæst
> med musikken, for den version er bestemt langt bedre end den man så

Måske maxi-versionen??

/Jacob