VH1 playlist - band søges
Fra : Nederbasse

Dato : 06-10-07 14:31

Hejsa

Torsdag d. 05-10 på VH1 Rocks var der en video med en tatoveret kvindelig
sanger som sang noget i stil med "i'm the let go of the family"
Jeg nåede ikke at se hvam der var
Er der et sted man kan se hvad der blev vist på VH1 på en bestemt dato eller
er der nogen der ved hvem bandet er?

Neder

Fra : Bruno

Dato : 07-10-07 02:11

Nederbasse wrote:
> [...]
> Jeg nåede ikke at se hvam der var
> Er der et sted man kan se hvad der blev vist på VH1 på en bestemt dato eller

Et bud kunne værre Pink med "Family portrait"

http://youtube.com/watch?v=gCeA2lHt6lM

Mit bud er basseret på en google søgning efter de ord du nævner og så
ordet "lyrics", på den måde får man typisk hjemmesider med sangtekster
og så er man godt på vej og jeg fandt mit bud på den måde. En yderligere
søgning på "Pink" og "Tatoos" fortalte så at hun har 20 stykker af
slagsen

Mvh
Bruno

Fra : Nederbasse

Dato : 08-10-07 11:52

SNIP

> [...]
> så er man godt på vej og jeg fandt mit bud på den måde. En yderligere
> søgning på "Pink" og "Tatoos" fortalte så at hun har 20 stykker af slagsen

Desværre det er ikke Pink
Det er mere over i Rock/HM

Jeg har googlet på female singer tatoo - letgo of family lyric
I videoen får hun fra rum til rum og skifter tøj når hun går ind i et nyt
rum

Neder