Sang,kunstner og tiel
Fra : Mule

Dato : 03-10-07 19:56

Jeg leder efter en sang,og kunstnerinde. De eneste linjer jeg kan huske er
"They don't know about us", og det efterfølges af (tror jeg) "They've never
heard of love".

Stilen er ren pop med candis på :)

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 20:03

Mule wrote:
> Jeg leder efter en sang,og kunstnerinde. De eneste linjer jeg kan
> huske er "They don't know about us", og det efterfølges af (tror jeg)
> "They've never heard of love".

Tracy Ullman/They don't know?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 20:07

Trekroner wrote:
> [...]

Tracey staves det istedet.

Se videoen her:

http://www.youtube.com/watch?v=4K1xnVFxfw0

Fra : Mule

Dato : 03-10-07 21:41

"Trekroner" skrev

> Tracey staves det istedet.
>
> Se videoen her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=4K1xnVFxfw0

Mange tak.Jeg søgte på they don't know about us. Det gav ikke noget der
havde med musik at gøre.

Fra : aab

Dato : 03-10-07 20:03

"Mule" <delete@delete> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter en sang,og kunstnerinde. De eneste linjer jeg kan huske er
> "They don't know about us", og det efterfølges af (tror jeg) "They've
> never heard of love".
>
> Stilen er ren pop med candis på :)

»They Don't Know« med Tracey Ullman, nr. 8 i England i 1983.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 20:09

aab wrote:
> »They Don't Know« med Tracey Ullman, nr. 8 i England i 1983.

Men opnåede en 2. plads.

Fra : Kaj Larsen

Dato : 03-10-07 20:07

Hejsa

Det kan kun være denne, ret mig tager jeg fejl
Tracy Ullman:They dont know about us...
Her er et link så du kan se og lytte.
http://www.youtube.com/watch?v=i0FIl4-cC9U
For egen regning skal tilføjes, mener det var et såkaldt one hit wonder, ren
firser lyd som det nu lød den gang.

Med venlig hilsen

Kaj Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 20:16

Kaj Larsen wrote:
> For egen regning skal tilføjes, mener det var et såkaldt one hit
> wonder, ren firser lyd som det nu lød den gang.

Arrrhh, Kaj.

Hun lavede også "breakaway"

http://www.youtube.com/watch?v=_BDLcutLekU

"my guy"

http://www.youtube.com/watch?v=KKDCKBsPFWQ

og "Sunglasses"

http://www.youtube.com/watch?v=0z6W3xuOp0Y

Fra : aab

Dato : 03-10-07 20:35

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Hun var da alt andet end en »one hit wonder«. Hun havde i alt
6 single-hits og 2 album-hits i 1983 og 84.
Og ja, jeg skrev forkert, da jeg skrev at hun blev nr. 8
med »They Don't Know«. Hun blev ganske rigtigt nr. 2 med den.
Det var »Move Over Darling« hun nåede 8.-pladsen med.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 03-10-07 20:51

Hej igen

Jeg bøjer mig dybt i støvet og beklager, jeg kaldte hende for et one hit
wonder.
Har nu læst på lektien og er blevet det klogere, hun har da foretaget sig en
del..
http://en.wikipedia.org/wiki/Tracey_Ullman
Måske jeg lige skal undersøge sagen en anden gang inden jeg påstår
noget(skrev også for egen regning).

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 03-10-07 20:45

Hejsa
okay okay og ups og undskyld.........
Jeg skrev også "for egen regning"
Kendte godt Sunglasses,de andre melder jeg pas på.
Men så lærte jeg også noget idag, tak tak.

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 21:05