Argh! Nu har jeg fået en sang i skallen
Fra : Claus Skaarup

Dato : 01-10-07 22:37

Det drejer sig om en sang fra midt 90erne er mit bud. Det kunne sagtens være
Søs Fenger, der synger den. Her er noget tekst frit efter hukommelsen:

Vers:

Jeg kender dig
Jeg kender dig så godt (nu?)
Dine øjne signalerer (Tror jeg)
At du ikke elsker mere

Den kærlighed
Den rammer mig så hårdt
(hmmm hm hm hmmm?)
(hmm hm hm hmmm?)

Bridge:

Jeg vågner midt i natten
Du ligger så langt fra mig
Men selv om du (hmmm hm hm hmmm hm)
Så sover vi hver for sig

Hmm hmmm'erne skal signalere at jeg ikke kan huske teksten

Og så kommer der vist et omkvæd her...

Er der nogen, der har den fjerneste anelse om, hvilken en jeg snakker om?
Grunden til at jeg fik den i hovedet var bl.a. at jeg genhørte "Handens fem
fingrar" med "Lisa Nilsson" forleden og her er første vers næsten en tro
kopi af ovennævnte sang.

Hjælp!

Mvh. Claus
www.clask.dk
- nu med begyndelsen til noget der ligner indhold.

Fra : -= JF =-

Dato : 02-10-07 13:04

Claus Skaarup skrev:

> Er der nogen, der har den fjerneste anelse om, hvilken en jeg snakker om?

'Vågner i natten' med Dodo?

--
Mvh. John

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 02-10-07 13:34

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> 'Vågner i natten' med Dodo?

Det er det med sikkerhed IKKE, men tak for budet
--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 03-10-07 10:23

"Claus Skaarup" <skaarup75@yahoo.noget> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men selv om vi deler sengen
> Så sover vi hver for sig
>
> Hmm hmmm'erne skal signalere at jeg ikke kan huske teksten

Jeg kom i tanker om sangen i går, mens jeg lå og var ved at forsøge at falde
i søvn. Det drejer sig om Maria Montell med "Svært at være gudinde".

Det jeg ville frem til var, at starten på Maria Montell sangen og Lisa
Nilssons "handens fem fingrar" er stort set identiske. Jeg har dog ikke
kunnet finde ud af, om de har lånt af hinanden med vilje, eller om det var
et "uheld".

--
Mvh. Claus
www.clask.dk