Skivsamling.nu --> pop.nu ?
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-09-07 15:10

Efter i lang tid at have ventet på at "skivsamling.nu" skulle
genopstå, ledte jeg efter et alternativ og faldt over "pop.nu".

Er der nogen der kender til den, og om den er stabil.
Jeg er ved at lægge min samling ind, men vil gerne høre andres
erfaringer.

Hvad jeg foreløbig har fået lagt ind ligger på
http://www.pop.nu/en/show_collection.asp?user=9968

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-07 20:02

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ved at lægge min samling ind, men vil gerne høre andres
> erfaringer.
>
> Hvad jeg foreløbig har fået lagt ind ligger på

Har ingen erfaringer med det. Men hvad er formålet? Er det en nem måde at
lave en database over sin musik på eller hvad?

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-09-07 22:49

On Sat, 29 Sep 2007 21:02:21 +0200, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

>Har ingen erfaringer med det. Men hvad er formålet? Er det en nem måde at
>lave en database over sin musik på eller hvad?

Jeg har brugt det til at finde personer der har det samme musik som
mig, og så prøve at finde noget af det vedkommende yderligere har, om
det var noget for mig.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-07 23:01

> Jeg har brugt det til at finde personer der har det samme musik som
> mig, og så prøve at finde noget af det vedkommende yderligere har, om
> det var noget for mig.

Okay, ja det lyder faktisk som en god idé. Jeg var blot ikke helt klar over,
hvad det skulle bruges til.
Hvis det havde været en smart database-ting til at overskue den efterhånden
ikke helt ringe samling, havde det måske været noget, jeg kunne bruge.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-09-07 09:37

On Sun, 30 Sep 2007 00:00:57 +0200, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>ikke helt ringe samling, havde det måske været noget, jeg kunne bruge.

Til det er det meget bedre at bruge et program som MusicCollector.
Det kan selv hente oplysningerne fra nettet.

Der findes sikkert andre, men det er det jeg bruger.