negativitet
Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 11-07-01 10:32

Hej alle sammen.

Selvom det er off-topic, har jeg lyst til at fortælle lidt om mine
alternative til healing for at få de negative tanker lidt på afstand i
hverdagen.

Jeg er jo arbejdsløs og holder ferie lige nu. For nogle uger siden hævede
jeg nogle feriepenge, jeg havde til gode, og som desværre stort set
modregnes i denne måneds dagpenge. Da jeg jo bor i Randers, brugte jeg
alligevel 350 kr. ialt til årskort til Randers Regnskov, Randers Kunstmuseum
og Kulturhistorisk Museum. Så har jeg da tre steder at tage hen, når jeg har
brug for at komme lidt væk, og endda uden det koster noget. Jeg bor nemlig i
gåafstand fra alle tre seværdigheder. Derudover tager jeg gerne i biografen
i Århus, når jeg har råd til det, og der går film, jeg har lyst til at se,
og endelig har jeg fornyet mine teaterabonnementer i Århus og Aalborg.

Det skulle vist være rimelige alternativer til healing, mener jeg. Så har
jeg ikke en gang nævnt kurser, håndboldkampe og aktiveringsordninger. De
nævnte alternativer kan måske også give den fordel på sigt, at jeg har nogle
steder at invitere en evt. pige med, selvom det naturligvis koster penge.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : /-Pytman-/

Dato : 12-07-01 08:25

Hva er off-topic??

/-Pytman-/

Flowerme @123538419
Mailme: Pytman@sol.dk

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 08:26

Off-topic er en tråd der handler om ting der ikke er relevante for gruppen
her. Som f.eks da John, Tomas og Jeg mobbede hinanden lidt i den tråd du
postede i går....

Mvh

Mic

--
There are two people in the world that I trust. I'm one of them. And you're
not the other....

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-01 08:52

d. 12/07/01 9:26 skrev Mic på mico@post.opasia.dk i artiklen
9ijjf0$bvi$1@sunsite.dk:

> Off-topic er en tråd der handler om ting der ikke er relevante for gruppen
> her. Som f.eks da John, Tomas og Jeg mobbede hinanden lidt i den tråd du
> postede i går....

Mit oprindelige indlæg i denne tråd er et andet udmærket eksempel på et
indlæg, som hører til i en helt anden gruppe: dk.videnskab.psykologi eller
dk.helbred.sorg+krise.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 09:25

Hej Børge

Jada. Men jeg vil hellere hænge mig selv ud end andre. Jeg har såmænd
fjender nok allerede...*GG*

Mvh

Mic