Hjælp....
Fra : /-Den uvidende-/

Dato : 11-07-01 07:45

Jeg ved ikke helt om dette her er den rigtige gruppe..men vis det ikke er så
HJÆPL mig til at finde den rigtige....

Her kommer mit problem så:

Jeg har mødt den sødeste pige man kunne tænkte sig.....men da jeg ikke har
den største efaring...slet ingen overhoved faktisk....med det der med
kærster og alt det...jeg har aldrig haft en men......hende her er bare så
sød....og acceptere mig som jeg er .....men hvordan skal jeg komme ind på
hende....prøve mig frem??
Og jeg vil heller ikke presse for meget på.....så kunne hun jo føle at jeg
ville gøre hende fortræd.....

Hjælp mig.....

/-Den uvedinde-/

P.S. Hjælp mig jeg er desperat...og hun er så skide sød og lækker.......

Fra : Mic

Dato : 11-07-01 08:30

Hej Uvidende...

> Jeg ved ikke helt om dette her er den rigtige gruppe..men vis det ikke er

> HJÆPL mig til at finde den rigtige....

I mangel af bedre er du nok tilnærmelsesvist havnet i den rigtige
mudderpøl...

> Her kommer mit problem så:
>
> Jeg har mødt den sødeste pige man kunne tænkte sig.....

Og det er et problem??

> [...]
> sød....og acceptere mig som jeg er .....men hvordan skal jeg komme ind på

Ahaa. Så DET er problemet...
Du skriver at du ingen erfaring har, men der er rent faktisk kun EN måde at
få den erfaring på, og det er ved at prøve dig frem, og finde ud af hvad der
virker for dig som person, og ligger inden for dine egne grænser. Det nytter
jo ikke det store at jeg foreslår at du inviterer pigen ud til den store fem
retters gallamenu, konverserer lystigt og charmerer dig ind på hende ved
hjælp af dit søde smil og frække glimt i øjet, samtidigt med at du imponerer
hende med din uudtømmelige viden om Bourdeax vine, hvis du så i situationen
ville sidde og stamme uhjælpeligt i det, medens du indgående foretager en
grundigt studium of restaurantens brokade dug, fordi du er hamrende utilpas
ved hele sceneriet.
Snak lidt med hende og stik en finger i jorden for at finde ud af om der
overhovedet er respons. Det burde du kunne fornemme, erfarig eller ej. Hvis
du vil lære hende bedre at kende, aå foreslå hende at gå ud at spise/i
biografen/på værtshus og spille pool. Bare sørg for at de ydre rammer er et
miljø hvor DU føler dig godt tilpas på den ene eller anden måde. Dels fordi
du uværgeligt vil have lettere ved at slappe af, og dels fordi du automatisk
giver pigen et indtryk af hvem du er som person. Det nytter ikke at slæbe
hende med på byens fineste og dyreste restaurant, hvis det er et sted du
ellers aldrig ville komme. Det lugter for meget af facade.
Og SNAK med hende. Vis hende at du synes hun er sød, fortæl hende lidt om
dig selv (men ikke for meget - Du skulle jo nødigt virke for selvoptaget) Og
find ud af om hun er en person for dig. Det viser sig tit at folk er RET
anderledes tæt på end langt fra.

> Og jeg vil heller ikke presse for meget på.....så kunne hun jo føle at jeg
> ville gøre hende fortræd.....

Det tror jeg næppe. At hun måske til gengæld vil synes at du er ret
belastende, hvis hun ikke er interesseret er en anden sag...:*GG*

> Hjælp mig.....

Håber at det har hjulpet lidt. Og det ville være nemmere for os at rådgive
dig lidt, hvis vi viste hvor gammel du er. Der er jo LIDT forskel på om du
er en syttenårig dreng der ikke rigtig ved hvad han skal gøre af sig selv,
eller en mand på femogfyrre, der ikke har regnet den ud endnu...

> P.S. Hjælp mig jeg er desperat...og hun er så skide sød og lækker.......

Uh-Oh.... Desperat står som regel trykt med store bogstaver i panden på den
der er det. og det lugter. Tag trykket derhjemme, og hav i baghovedet at hun
garanteret ikke er den ENESTE skidesøde og lækre pige derude. Der er
mange...*GF*

Mvh

Mic

Fra : /-Pytman-/

Dato : 11-07-01 08:44

Jamen jeg er da 17....

Fra : Tomas O.

Dato : 11-07-01 09:22

"/-Pytman-/" <Pytman@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3b4c02d7$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jamen jeg er da 17....

Jamen det er da en kanon alder.

Du skal bare lytte til Mic og ellers tage det roligt, me nu er Mic
også KBH's største scorekaj *G*

Du skriver ikke om du allerede har kontakt med pigen eller om du kun
kigger på hende eller noget helt tredje?

Hvis du endnu ikke har snakket med hende er Mics råd ikke så tosset.
Inviter hende ud, biffen, en tur på cafe, lav en frokostkurv og
inviter hende i en park, mulighderne er mange.

Hvis du allerede har snakket med hende og hun også kan lide dig er det
en helt anden snak, for så vil du vel vide noget om hvordan du gør når
I en gang skal have sex?

Vi må have flere oplysninger for at kunne give dig et råd med på
vejen.

Hilsen
Tomas O. som slet ikke er en scorekaj ligesom Mic *GGGGG*

Fra : Mic

Dato : 11-07-01 09:28

> Jamen det er da en kanon alder.

Hmmmm.. Kan du virkelig huske det, gamle? Jeg har da efterhånden svært ved
det..*GG*

> Du skal bare lytte til Mic og ellers tage det roligt, me nu er Mic
> også KBH's største scorekaj *G*

Hvad mener du?? Jeg er da kun 185 cm høj... Øøøøhh.. Nååh. På DEN
måde...*GG* Jamen takker for komplimenten. Eller hvad det nu ellers er....

> [...]
> I en gang skal have sex?
>
> Vi må have flere oplysninger for at kunne give dig et råd med på

Det skal vi faktisk: So fill us in, please....

> Hilsen
> Tomas O. som slet ikke er en scorekaj ligesom Mic *GGGGG*

Men til gengæld fuld af løwn.....*LOL*

Mvh

Mic

Fra : John Sahl

Dato : 11-07-01 12:27

> Hvad mener du?? Jeg er da kun 185 cm høj... Øøøøhh.. Nååh. På DEN
> måde...*GG* Jamen takker for komplimenten. Eller hvad det nu ellers er....

Jeg er sikker på Tomas hentydede til din større og større "mave"

Bortset fra det så lyder slagplanen for at få nærkontakt med pigen
ikke helt ved siden af

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Mic

Dato : 11-07-01 14:33

Hej John

> Jeg er sikker på Tomas hentydede til din større og større "mave"

Tjah. Jeg er da i det mindste stadig nemmere at gå udenom end kravle
henover, i modsætning til visse der lever deres liv i de lavere luftlag. No
names menioned....

Mvh

Mic

Fra : John Sahl

Dato : 11-07-01 14:40

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse
Hey micster

> Tjah. Jeg er da i det mindste stadig nemmere at gå udenom end kravle
> henover, i modsætning til visse der lever deres liv i de lavere luftlag.
No
> names menioned....

En eller anden dag får du sikkert brede skuldre nok til at det ikke er
tilfældet

Fra : Mic

Dato : 11-07-01 14:44

Hej John

> En eller anden dag får du sikkert brede skuldre nok til at det ikke er
> tilfældet

Nu var det ikke liiige skallerisikoen der afholdt mig fra at hænge vertikalt
mindrebemidlede personer ud til tørring på nettet, men ganske almindelig god
pli. Noget som visse af os er i besiddelse af derhjemmefra...

Mvh

Mic - der efterhånden synes at den her høer hjemme i dk.sniksnak.....

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-01 21:55

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9ihl7s$46c$1@sunsite.dk...
> Hej John

Hey Mic

> Nu var det ikke liiige skallerisikoen der afholdt mig fra at hænge vertikalt
> mindrebemidlede personer ud til tørring på nettet, men ganske almindelig god
> pli. Noget som visse af os er i besiddelse af derhjemmefra...

Du sagde da ellers at du syntes det var sjovere at drille hinanden her end
på icq

> Mic - der efterhånden synes at den her høer hjemme i dk.sniksnak.....

nix du FUT er sat til dk.snak.off-topic

Fra : /-Pytman-/

Dato : 12-07-01 07:49

Takker hele gruppen for alle de gode forslag..jeg har nu været i biografen
med hende igår...Og hun viser lige så stor interrese for mig som jeg gør for
hende........

Jeg takker for alle jeres gode foreslag...og det hjalp sq..(ups hun vil ik
ha jeg bander..)

Hygge fra /-Pytman-/ og mange tak......

Flowerme @123538419
Mailme: Pytman@sol.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 09:36

"/-Pytman-/" <Pytman@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3b4d4768$0$916$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Takker hele gruppen for alle de gode forslag..jeg har nu været i
> biografen med hende igår...Og hun viser lige så stor interrese for
> mig som jeg gør for hende........

Kanon

> Jeg takker for alle jeres gode foreslag...og det hjalp sq..(ups hun
> vil ik ha jeg bander..)

Uhh.. nu er hun vel ikke en af de der 'pæne' piger der ikke kan lide
at en mand er en mand og?

Hvad mon hun kalder sin kusse og din pik?

Det er lidt tidligt hun begynder at 'opdrage' dig... synes jeg bare
lige jeg ville have ud mellem sidebenene.

Hilsen
Tomas O. som synes folk skal tage hinanden som de er og ikke opdrage
på hinanden.

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-01 09:56

> Uhh.. nu er hun vel ikke en af de der 'pæne' piger der ikke kan lide
> at en mand er en mand og?

Rolig nu Tomas, det lyder da godt nok indtil videre, lad dem nu
lige komme i gang...

> Hvad mon hun kalder sin kusse og din pik?

Gør det den store forskel?

> Det er lidt tidligt hun begynder at 'opdrage' dig... synes jeg bare
> lige jeg ville have ud mellem sidebenene.

Jeg vil vædde en øl på at du også opdrager og retter til på dine
kærester, eller forsøger at "lære" dem at de er til S/M

> Hilsen
> Tomas O. som synes folk skal tage hinanden som de er og ikke opdrage
> på hinanden.

Jeg må sige at jeg ikke er enig, jeg gider i hvert fald ikke høre på at
ungerne vokser op og tror at det er ok at bande og svovle som en
anden havnearbejder (og jeg er endda vokset op i Hirtshals *G*)

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 09:59

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:Jyd37.4081$6x5.317090@news000.worldonline.dk...
Hej John

> Rolig nu Tomas, det lyder da godt nok indtil videre, lad dem nu
> lige komme i gang...

Netop og hun er allerede igang med det der i sidste ende sluttede med
en skilsmisse for mig. *G*

> Gør det den store forskel?

Ja hvis hun kalder pikken for 'den der ting' og kussen for sin 'den
der mellem mine ben' så ville jeg flygte skrigende væk.

> Jeg vil vædde en øl på at du også opdrager og retter til på dine
> kærester, eller forsøger at "lære" dem at de er til S/M

Ahh hold nu op det er fandeme en helt anden snak. *G*

> Jeg må sige at jeg ikke er enig, jeg gider i hvert fald ikke høre på
> at ungerne vokser op og tror at det er ok at bande og svovle som en
> anden havnearbejder (og jeg er endda vokset op i Hirtshals *G*)

Hvor er sammenhængen mellem to voksne mennesker der opdrager på
hinanden? Dte er en anden snak.

Hvis en kvinde allerede på første date retter på en fyr, så kan det
blive et helvede at komme sammen med hende. I løbet af no time er han
lavet så meget om at når han efter 1 måned ser sig selv i spejlet vils
sige 'hey hvor faen blev JEG af?'

Jeg synes han skal sige fra med det samme og ikke spille skuespil og
gå med på alt bare for at få en date mere, som måske munder ud i sex.

Hilsen
Tomas O. som bare synes at når en pige retter en på allerførste date
er det et vink med en vognstang om hvordan hun er.

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-01 10:59

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hey Don TomasO ;c)

> Netop og hun er allerede igang med det der i sidste ende sluttede med
> en skilsmisse for mig. *G*

Ikke alle er som din exkone.. Eller det håber jeg sgu ikke *G*

> Ja hvis hun kalder pikken for 'den der ting' og kussen for sin 'den
> der mellem mine ben' så ville jeg flygte skrigende væk.

Jeg husker et indlæg du har skrevet inden for de sidste ikke så mange
timer hvor du sagde at det da var ok at være genert? Gælder det
ikke alligevel?

> Ahh hold nu op det er fandeme en helt anden snak. *G*

Hvorfor?

> Hvor er sammenhængen mellem to voksne mennesker der opdrager på
> hinanden? Dte er en anden snak.

Hvor gammel er det lige Pytman er?

> [...]
> blive et helvede at komme sammen med hende. I løbet af no time er han
> lavet så meget om at når han efter 1 måned ser sig selv i spejlet vils

Ok, det er altså ok for dig at sige fra, men ikke for hende?
Jeg synes du maler fanden på væggen..

> Hilsen
> Tomas O. som bare synes at når en pige retter en på allerførste date
> er det et vink med en vognstang om hvordan hun er.

Det er vel bedre at være ærlig og så måske komme videre ikk?

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 10:59

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:%se37.4102$6x5.320702@news000.worldonline.dk...
Hej John

> Ikke alle er som din exkone.. Eller det håber jeg sgu ikke *G*

LOL me heller not for så bliver jeg single resten af livet *G*

> Jeg husker et indlæg du har skrevet inden for de sidste ikke så
> mange timer hvor du sagde at det da var ok at være genert? Gælder
> det ikke alligevel?

Jo da men nu tænkte jeg på når man kender hiandne altså er nået forbi
second base og har haft hinannden i et pånt stykke tid og hun stadig
siger de der omkrivninger, men ok det er måske bare mig, men en spade
er en spade og jeg tætter pris på kvinder der kalder en spade for e spade.

> Hvorfor?

Sm?? Det er da ne helt anden boldgade end det vi snakker om.

> Hvor gammel er det lige Pytman er?

Meget ung.

> Ok, det er altså ok for dig at sige fra, men ikke for hende?
> Jeg synes du maler fanden på væggen..

Ahh.. det kaldes erfaring *G* dårlig erfaring *GGGG*

Se mit svar til MIc

Hilsen
Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 12-07-01 18:42

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> [...]
er han
> lavet så meget om at når han efter 1 måned ser sig selv i

Tja eller også siger han fra når det er noget som betyder noget
for ham.
Vi har alle sammen vores små underlige særheder. Nogle kan
simpelthen ikke klare bandeord, andre får myrekryb af at blive
kaldt "søde" (mig !!! *G*) osv. Og så kan man jo lige så godt
sige det med det samme. Hvis det så er noget som betyder meget
for den anden, ja så kan de jo bare sige fra men hvis det er en
biting for dem, så har de jo mulighed for at ændre på det.

> Jeg synes han skal sige fra med det samme og ikke spille
skuespil og
> gå med på alt bare for at få en date mere, som måske munder ud
i sex.

Det synes jeg så ikke. Jeg synes han skal sige fra, hvis han
finder det irriterende, men sådan så det ikke ud for mig. Det så
ud som om, han faktisk syntes det måske var lidt skæg *S*.

> Hilsen
> Tomas O. som bare synes at når en pige retter en på allerførste
date
> er det et vink med en vognstang om hvordan hun er.

Rette og rette. For mig kommer det an på hvordan tingene bliver
sagt. Hvis det blot er en information om, at det der gider jeg
altså ikke høre på i det lange løb, jamen så er det jo bare en
information og det kan så være en af de ting som lader en vide om
man nu også passer sammen.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-07-01 07:02

Hej Tomas og Puk
"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for den anden, ja så kan de jo bare sige fra men hvis det er en
> biting for dem, så har de jo mulighed for at ændre på det.

Du tog lige ordene ud af munden på mig*S* kunne ikke siges bedre :)

Som når jeg vælger fra straks jeg har mødt en fyr der ryger. Og idag vælger
bekendte udfra deres drikke og rygevaner.

> [...]
> finder det irriterende, men sådan så det ikke ud for mig. Det så
> ud som om, han faktisk syntes det måske var lidt skæg *S*.

Tjah, det kan jo være han i grunden er enig. Selv om jeg af og til slipper
en ed så synes jeg bestemt ikke det er en særlig flatterende egenskab.

> date

Smiler....ja at hun VED hvad hun vil ha og ikke ha. Det kunne jo også være
en kommende Sér *GG*

Enig!

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Tomas O.

Dato : 15-07-01 07:50

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9irba3$2j8s$1@news.cybercity.dk...

Hej Jomfru og Puk

I virkeligheden er vi enige.. *G*
I ser det fra hendes synspunkt og jeg fra hans (hvis jeg var ham)*G*
Så....

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 10:00

Hej Tomas

> Uhh.. nu er hun vel ikke en af de der 'pæne' piger der ikke kan lide
> at en mand er en mand og?

Hvad er der galt med dem? Hvis nu han er en af de "pæne" drenge???

> Hvad mon hun kalder sin kusse og din pik?

Det hun har lyst til at kalde dem. Selv synes jeg at "Kusse" er et af de
grimmeste ord i det danske sprog. Får mig til at visualisere en godt opkørt
plovfure der har mistet al spændstighed efter tolv-fjorten tvillingefødsler,
og hvor man kan gemme to sæt golfjern uden større besvær...

> Det er lidt tidligt hun begynder at 'opdrage' dig... synes jeg bare
> lige jeg ville have ud mellem sidebenene.

Eller måske er det netop godt at hun spiller ud med hvad hun vil og ikke vil
acceptere fra en kommende fyr, allerede fra starten. Derved kan en masse
underforståede "jamen jeg troede ikke at det betød noget særligt"
situationer undgås......

> Hilsen
> Tomas O. som synes folk skal tage hinanden som de er og ikke opdrage
> på hinanden.

Yeah, right. Som om du ikke selv vil prøve at rette lidt til på prospektive
kærester. Jeg gør det da i hvert fald selv, selvom man er blevet lidt mere
tolerant med alderen....

Mvh

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 10:23

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9ijoto$lt8$1@sunsite.dk...
Hej Mic gamle swinger
SNIP
> Hvad er der galt med dem? Hvis nu han er en af de "pæne" drenge???

Ja så er alt jo fjong, men han bander jo *GG*

> [...]
> en godt opkørt plovfure der har mistet al spændstighed efter tolv
> fjorten tvillingefødsler, og hvor man kan gemme to sæt golfjern

Ok hvad kalder du den så? Nogne piger synes fisse er kalmt nogen
kusse og nogen synes den i det hele taget er klam *G*

> [...]
> ikke vil acceptere fra en kommende fyr, allerede fra starten. Derved
> kan en masse underforståede "jamen jeg troede ikke at det betød

Klart.. hvis en pige på den første date med mig begynder at rette på
mig er jeg skredet.

> Yeah, right. Som om du ikke selv vil prøve at rette lidt til på
> prospektive kærester. Jeg gør det da i hvert fald selv, selvom man
> er blevet lidt mere tolerant med alderen....

Jeg gjorde det også før, men nu, nej jeg gider ikke, jeg er blevet for
gammel, gider ikke opdrage på en voksen. Det er alligevel alt for
sent. Alt hvad der ikke er 'rettet' indne 5 års alderen kan der ikke
gøres meget ved andet end ved intensiv terapi i årevis.

Jeg mener ikke man skal opdrage på hinanden, er det nødvendigt skulle
men måske i stedet se ind i sig selv eler se sig om efter en anden.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 10:37

Hej Tomas

> Ja så er alt jo fjong, men han bander jo *GG*

Nåhja, stor tragedie og alt det der...*GG*

> kusse og nogen synes den i det hele taget er klam *G*

Jeg kalder den en fisse. Hvad du for øvrigt godt ved..*GG* Og hos enkelte
kvinder ER den sgu' da klam...

> Klart.. hvis en pige på den første date med mig begynder at rette på
> mig er jeg skredet.

Og derved undgås netop fremtidige problemer...

> [...]
> sent. Alt hvad der ikke er 'rettet' indne 5 års alderen kan der ikke
> gøres meget ved andet end ved intensiv terapi i årevis.

Måske, måske ikke. Jeg har det i hvert fald sådan at hvis en pige ellers
generelt lever op til mine krav/forventninger til en mulig partner, men har
nogle irriterende småfejl ( det være sig pille næse ved bordet, ryge under
måltidet, fill in the blanks) så vil jeg nok prøve at gøre opmærksom på at
det IKKE er så fedt igen. Kald bare det at opdrage....

> Jeg mener ikke man skal opdrage på hinanden, er det nødvendigt skulle
> men måske i stedet se ind i sig selv eler se sig om efter en anden.

Og jeg mener at den perfekte partner ikke findes. Der vil altid være NOGET
der kunne være bedre.

Mvh

Mic

Fra : /-Pytman-/

Dato : 12-07-01 10:50

Hehe rolig nu ik noget mæ at blive sure på hinanden well....
Jeg elsker hende som hun er og synes det er ok at hun sætter krav...

/-Pytman out-/

Flowerme @123538419
Mailme: Pytman@sol.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 10:50

"/-Pytman-/" <Pytman@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3b4d71d7$0$69723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hehe rolig nu ik noget mæ at blive sure på hinanden well....
> Jeg elsker hende som hun er og synes det er ok at hun sætter krav...

Mic og jeg skændes skam ikke *G* vi taler altid sådan til hinanden. *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 10:53

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9ijr4b$q71$1@sunsite.dk...
Hey Gamle

> Nåhja, stor tragedie og alt det der...*GG*

LOL

> Jeg kalder den en fisse. Hvad du for øvrigt godt ved..*GG* Og hos
> enkelte kvinder ER den sgu' da klam...

Enig *G* lugten af Hirtshals på en varm sommerdag comes to mind.

> Og derved undgås netop fremtidige problemer...

Bingo.. stik den mand en pose jord.

> [...]
> ved bordet, ryge under måltidet, fill in the blanks) så vil jeg nok
> prøve at gøre opmærksom på at det IKKE er så fedt igen. Kald bare

Ok småting er da helt ok. *S* men at blive rettet på med de store ting
fører kun katastrofe med sig.

> Og jeg mener at den perfekte partner ikke findes. Der vil altid være
> NOGET der kunne være bedre.

Nå ja nu er jeg ikke perfektionist heller ikke hvhad angår kvinder *G*

Som skrevet i en anden tråd til Kirstine, så er jeg nogne gange
blevet vildt overrakset over hvad jeg er faldet for, fordi personen
ikke var 'perfekt' men bare havde 'DET'

Hilsen
Den unge mand

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 11:30

Hej Tomas

> Hey Gamle

Gamle? MIG?? Jeg skal give dig, skal jeg....

> Enig *G* lugten af Hirtshals på en varm sommerdag comes to mind.

Ædv....

> Bingo.. stik den mand en pose jord.

Du kan da bare ryste lidt på hovedet, hvis du vil give mig jord???

> Ok småting er da helt ok. *S* men at blive rettet på med de store ting
> fører kun katastrofe med sig.

DER er vi så enige. Jeg ville nok falde SVÆRT ved siden af an autonom tøs
med fjæset fuldt af isenkram. Så kunne hun være nok så lækker...*GG*

> Nå ja nu er jeg ikke perfektionist heller ikke hvhad angår kvinder *G*

Nej, deeet......

> Som skrevet i en anden tråd til Kirstine, så er jeg nogne gange
> blevet vildt overrakset over hvad jeg er faldet for, fordi personen
> ikke var 'perfekt' men bare havde 'DET'

Jeps. De skide kvinder...

> Hilsen
> Den unge mand

unge mand?? Er det ikke Tomas jeg skriver til??

Mch

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 11:53

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9iju6f$3ms$1@sunsite.dk...
Hey Mic
> Gamle? MIG?? Jeg skal give dig, skal jeg....

Ja tak bare stik mig et par tusinde kroner.

> Ædv....

Er du sart?

> Du kan da bare ryste lidt på hovedet, hvis du vil give mig jord???

Niks har prøvet, fik hovedpine af det.

> DER er vi så enige. Jeg ville nok falde SVÆRT ved siden af an
> autonom tøs med fjæset fuldt af isenkram. Så kunne hun være nok så
> lækker...*GG*

Så send hende over til mig, jeg kan godt lide den slags

> Nej, deeet......

LOL.. jeg er ikke typisk for mit stjernetegn, det kunne ikke ramme
mere ved siden af så derfor tror jeg ikke en skid på astologi.

> Jeps. De skide kvinder...

Ja det er satans er det *G*

> unge mand?? Er det ikke Tomas jeg skriver til??

Jo, netop.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 11:50

Hej Mic og Tomas :0)

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse

[Tomas O]

> Jeg kalder den en fisse. Hvad du for øvrigt godt ved..*GG* Og hos enkelte
> kvinder ER den sgu' da klam...

Ja, jeg kan da ligeså godt som kvinde med det samme stå frem, min
fisse/kusse/skede-ting er da ofte klam.
Som det vil fremgå af synonymerne, er det at have en klam kusse noget jeg er
ret vild med

Klam: våd, drivende våd, fugtig, pjaskvåd...

At være sammen med f.eks. "ham", kan godt gøre min kusse/fisse-ting helt og
aldeles og overdrevet klam... og han behøver ikke engang gøre noget særligt
for at det sker, det kan såmænd komme sig af mine egne frække tanker *GF*

Og bortset fra det, så betragter jeg ikke mig selv som snerpet eller noget -
men jeg bryder mig faktisk ikke ret meget om langt de fleste ord der er for
genitalierne - jeg ved ikke hvorfor... synes de har været *mis*brugte.

Så råber en f.eks. til en anden: "Din klamme kusse, du skulle fandme ha'
noget pik banket op i røven til du skriger af smerte*
Så associere jeg pludselig både kusse og pik og røv, med noget negativt - og
i det nabolag jeg bor i er sådanne udmeldinger ikke ualmindelige :-/

Jeg ved ikke, jeg er vist heller ikke ret meget til det der med "fræk"
snak - jeg tror ikke, at jeg ville føle mig tilpas ved det, hvis min
sexpartner f.eks. helt vildt gerne ville have at jeg under sex'en lå og
stønnede "Ja, knep mig, voldbol min kusse med din stive pik"... *uf*... det
finder jeg vel nærmest aftændende...
(ja, nu røg jeg ud af en tangent - sikke min hjerne snor sig omkring *G*)

[Tomas O.]

Det kommer garanteret an på hvordan.
Hvis du f.eks. har lidt flødeskum i mundvigen, og hun læner sig frem og
slikker det af - så har du sikkert ikke noget imod det - men ikke desto
mindre har hun rettet på dig - på en fiks måde, synes jeg nok... men
resultatet er det samme, som hvis hun havde sagt "kunne du ikke lige tørre
dig om munden"...

> [...]
> måltidet, fill in the blanks) så vil jeg nok prøve at gøre opmærksom på at
> det IKKE er så fedt igen. Kald bare det at opdrage....

Pille næse ved bordet, føler lige der er blevet fremhævet et ultimativt
turn-of.
Det ville altså IMO ikke være en irriterende småfejl... jeg kunne måske lige
leve med den der rygning, selvom det også frastøder mig noget (men det gør
rygning nu generelt)...
*suk*
Jeg føler mig pludselig afsløret som en kvinde, der snildt kunne finde på at
rette på en mand... *damn* - min selvopfattelse stemmer ikke altid overens
med virkeligheden *G*

> Og jeg mener at den perfekte partner ikke findes. Der vil altid være NOGET
> der kunne være bedre.

Jeg er enig - men jeg har også prøvet, at netop noget af det jeg fandt
irriterende i begyndelsen, blev til en slags lille særhed hos partneren, som
jeg med tiden lærte at værdsætte... som f.eks. at "mandenX" småsukker eller
snorker i søvne... sådan noget kan drive mig til vanvid, da jeg sover vildt
let - men med tiden vænner man sig til det, og det kan endda ende op med at
blive noget af det man savner, når/hvis forholdet ryger sig en tur *SS*

Tusinde hilsner
Søs, den klamme fisse/kusse/skede-ting *LOL*

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 12:00

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b4d814a$0$268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
hey Søsser
SNIP
> Ja, jeg kan da ligeså godt som kvinde med det samme stå frem, min
> fisse/kusse/skede-ting er da ofte klam.

LOL du misforstår også altid med vilje *G*

> Som det vil fremgå af synonymerne, er det at have en klam kusse
> noget jeg er ret vild med

Jeg er dybt overrasket og her troede jeg at du var sådan en 'pæn'
pige.. ak ja...

> Klam: våd, drivende våd, fugtig, pjaskvåd...

Ja ja.. skær det bare ud i pap, som om Mic og jeg er teenydrenge der
intet ved...

> [...]
> helt og aldeles og overdrevet klam... og han behøver ikke engang
> gøre noget særligt for at det sker, det kan såmænd komme sig af mine

igen må jeg sige jeg er skuffet.

> [...]
> noget - men jeg bryder mig faktisk ikke ret meget om langt de fleste
> ord der er for genitalierne - jeg ved ikke hvorfor... synes de har

Ja som en masse andre ord på dansk er blevet det.

> [...]
> Så associere jeg pludselig både kusse og pik og røv, med noget
> negativt - og i det nabolag jeg bor i er sådanne udmeldinger ikke

Den slags skulle have munden vasket i brun sæbe.

> [...]
> sex'en lå og stønnede "Ja, knep mig, voldbol min kusse med din stive
> pik"... *uf*... det finder jeg vel nærmest aftændende...

Hvis hun tænder på at sige de der ting er det kanon for mig, men
tænder det ikke er det også helt ok.

> (ja, nu røg jeg ud af en tangent - sikke min hjerne snor sig omkring
>*G*)

Specielt når det drejer sig om sex hehe

> [...]
> desto mindre har hun rettet på dig - på en fiks måde, synes jeg
> nok... men resultatet er det samme, som hvis hun havde sagt "kunne

Nej resultatet er absolut ikke det samme.. for slikker
hun flødeskummet af mig sådan ender vi helt sikkert med sex hvis hun
er dejlig, det er ikke sikert hvis hun bare siger det.

SNIP
> Jeg føler mig pludselig afsløret som en kvinde, der snildt kunne
> finde på at rette på en mand... *damn* - min selvopfattelse stemmer
> ikke altid overens med virkeligheden *G*

hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 12:34

Hej Tomasser. :0)

> LOL du misforstår også altid med vilje *G*

Hvis noget kan forstå*misses*... ser jeg det som min pligt *LOL*

> Jeg er dybt overrasket og her troede jeg at du var sådan en 'pæn'
> pige.. ak ja...

Jamen, jeg er også ked af det... sådan at skuffe dig, og ikke leve op til
min status som "pæn" pige *fnis*

> Ja ja.. skær det bare ud i pap, som om Mic og jeg er teenydrenge der
> intet ved...

Det er sgu' da dig selv, der underskriver dig som en "hanekylling" *GGG*

> igen må jeg sige jeg er skuffet.

Århhhh... klarer du dig? *smiler drilsk*

> Ja som en masse andre ord på dansk er blevet det.

Jep - jeg kan bedre lide ord som *mis* og hmmm, det skal vist hedde en
pik.... ja, jeg ved ikke lige hvorfor

> Den slags skulle have munden vasket i brun sæbe.

Kun munden *LOL*
Nej, jeg er overtræt, jeg burde vist sove....

> Hvis hun tænder på at sige de der ting er det kanon for mig, men
> tænder det ikke er det også helt ok.

Altså hvis jeg bare kan få lov at være mig, som ikke rigtigt registrerer ret
meget omkring mig, når jeg dyrker - det vi blev sat her på jorden for at
dyrke (og det er ikke grøntsager *G*) - så er jeg en lykkelig quinde

> Specielt når det drejer sig om sex hehe

Kender jeg ikke noget til *ser mig forvirret omkring*

> Nej resultatet er absolut ikke det samme.. for slikker
> hun flødeskummet af mig sådan ender vi helt sikkert med sex hvis hun
> er dejlig, det er ikke sikert hvis hun bare siger det.

Jeg mente nu, at resultatet var det samme forstået på den måde, at
flødeskummet kom væk *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 13:23

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b4d8b9b$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
hey dulle

> Hvis noget kan forstå*misses*... ser jeg det som min pligt *LOL*

Ja .. mon ikk *G*

> Jamen, jeg er også ked af det... sådan at skuffe dig, og ikke leve
> op til min status som "pæn" pige *fnis*

Du burde have dine hale smurt.

> Det er sgu' da dig selv, der underskriver dig som en "hanekylling"
> *GGG*

Ja og?

> Århhhh... klarer du dig? *smiler drilsk*

Hmm.. nu min psyke ret solid så mon ikke *G*

> Jep - jeg kan bedre lide ord som *mis* og hmmm, det skal vist hedde
> en pik.... ja, jeg ved ikke lige hvorfor

Tjah fordi du er i bund og grund en sjofel kvinde?

> Kun munden *LOL*
> Nej, jeg er overtræt, jeg burde vist sove....

Har du smagt brun sæbe?

> [...]
> registrerer ret meget omkring mig, når jeg dyrker - det vi blev sat
> her på jorden for at dyrke (og det er ikke grøntsager *G*) - så er

Hehe.. ja en lykkelig sjofert er du. *GF*

> Kender jeg ikke noget til *ser mig forvirret omkring*

Nej sikkert ikke. Du er så uskyldig.....

ja ja *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 17:34

Hej din fyrige fætter :0)

> Ja .. mon ikk *G*

Jeg er slem, jeg ved det godt... *SF*

> Du burde have dine hale smurt.

Ja, tak - kunne du ikke uddelegere opgaven, i fald du ikke selv kan afse
tiden *GGG*
(der er ikke rigtigt noget ve'ed... når jeg gerne vil ha' de'..veeeel *G*)

> Ja og?

Og... og... og... *stamper i gulvet*
Så må jeg vel osse!!

> Hmm.. nu min psyke ret solid så mon ikke *G*

Ja, det går nok

> Tjah fordi du er i bund og grund en sjofel kvinde?

Mig! - det kan jeg ikke tro *LOL*

> Har du smagt brun sæbe?

Næh, det tror jeg ikke.

> Hehe.. ja en lykkelig sjofert er du. *GF*

Ok, så går jeg til bekendelse, jeg kan da godt til tider have en lille bitte
smule sjofel tankegang *G*

> Nej sikkert ikke. Du er så uskyldig.....

Jepper

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 12:24

Hej Søs

)

> [...]
> fisse/kusse/skede-ting er da ofte klam.
> Som det vil fremgå af synonymerne, er det at have en klam kusse noget jeg

Yeah, well.. Der er nu forskel på klam og KLAM...

> Klam: våd, drivende våd, fugtig, pjaskvåd...

Jajaja. Misbrug af synonymer kommer du ingen vegne med...

> [...]
særligt
> for at det sker, det kan såmænd komme sig af mine egne frække tanker *GF*

Du er da en fæl lille gris, er du. Sidde og tænke sjofle tanker...

> [...]
for
> genitalierne - jeg ved ikke hvorfor... synes de har været *mis*brugte.

Dte har de såmænd også. Men jeg NÆGTER sgu at kalde min pik for en
tissemand/penis/elskovskæp eller det der er værre....*GG*

> [...]
og
> i det nabolag jeg bor i er sådanne udmeldinger ikke ualmindelige :-/

Så flyt dog...*G* Nej, seriøst, så kan jeg sagtens forholde mig til dine
associatione til de ord. Men at prøve at opdrage proletariatet til at tale
et generelt høvisk dansk er nok en smule sværere end som så....

> [...]
> finder jeg vel nærmest aftændende...
> (ja, nu røg jeg ud af en tangent - sikke min hjerne snor sig omkring *G*)

Det lyder eddermame også stupidt, med mindre det kommer lige fra hjertet:
jeg HADER når en pige ligger der og stønner: "Sig noget sjofelt til mig, din
tyr".... Hvis ikke jeg allerede har sagt det, er det nok fordi det ikke
ligger til mig...

> [...]
> mindre har hun rettet på dig - på en fiks måde, synes jeg nok... men
> resultatet er det samme, som hvis hun havde sagt "kunne du ikke lige tørre

Good point. Det kunne ligefrem lægge op til mere.....

> [...]
lige
> leve med den der rygning, selvom det også frastøder mig noget (men det gør

Sådan har jeg det nu også selv med begge dele. Jeg tror faktisk dog ligefrem
at jeg ville have lettere ved at tolere næsepilning end rygning...*GG*

> [...]
at
> rette på en mand... *damn* - min selvopfattelse stemmer ikke altid overens

Tjah. Such is life. Men jeg er da glad for at have medvirket til at give dig
større indsigt i hvilken person du EGENTLIG er...*G*

> [...]
at
> blive noget af det man savner, når/hvis forholdet ryger sig en tur *SS*

Tjah. Lige netop DET problem har jeg ikke. Jeg kan sove fra en hvilken som
helst naturlig lyd. Men hvis der er nogen der taber deres nøgler ude på
opgangen klokken tre om natten, eller hvis en af ungerne lister sig ind i
stuen, SÅ vågner jeg til gengæld...*GG*

> Tusinde hilsner
> Søs, den klamme fisse/kusse/skede-ting *LOL*

Med knap så klamme hilsener

Mic

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 12:50

Hej Mic :0)

> Yeah, well.. Der er nu forskel på klam og KLAM...

Åh... se det vidste jeg jo ikke noget om *G*

> Jajaja. Misbrug af synonymer kommer du ingen vegne med...

Nå!
Er det måske kun mænd der må misbruge... jeg havde det lige så sjovt *S*

> Du er da en fæl lille gris, er du. Sidde og tænke sjofle tanker...

Nå, ja - det sker, det skidt...

> Dte har de såmænd også. Men jeg NÆGTER sgu at kalde min pik for en
> tissemand/penis/elskovskæp eller det der er værre....*GG*

Diller-joe...? *LOL*

> Så flyt dog...*G* Nej, seriøst, så kan jeg sagtens forholde mig til dine
> associatione til de ord. Men at prøve at opdrage proletariatet til at tale
> et generelt høvisk dansk er nok en smule sværere end som så....

Hvis jeg havde de financielle midler i orden - så var jeg flyttet for
længst, til et eller andet kvarter, hvor alle ville blive dybt forargede
over _mit_ sprog *G*

> [...]
din
> tyr".... Hvis ikke jeg allerede har sagt det, er det nok fordi det ikke

Er du født i tyrens tegn? *G*
Jeg er faktisk enig, sjofel snak kommer af sig selv, _hvis_ det kommer -
ellers er det bedre "left alone".

> Good point. Det kunne ligefrem lægge op til mere.....

Mere?... det rækker min fantasi slet ikke til at forestille sig, jeg er jo
sådan en pæn pige *LOL*

> Sådan har jeg det nu også selv med begge dele. Jeg tror faktisk dog
ligefrem
> at jeg ville have lettere ved at tolere næsepilning end rygning...*GG*

Jeg ved ikke lige... nej, jeg kan slet ikke forholde mig rationelt til
det... *uff*

> Tjah. Such is life. Men jeg er da glad for at have medvirket til at give
dig
> større indsigt i hvilken person du EGENTLIG er...*G*

Ja, tusinde tak... nu skal jeg bare lære at leve som den lille,
stivsindende, snerpede mokke jeg er

> [...]
> helst naturlig lyd. Men hvis der er nogen der taber deres nøgler ude på
> opgangen klokken tre om natten, eller hvis en af ungerne lister sig ind i

Jeg vågner bare - period!

> Med knap så klamme hilsener

Gå du da og tørrer dig i tide og utide, for at holde problemet nede *fnis*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 13:18

Hej Søs

> Åh... se det vidste jeg jo ikke noget om *G*

Hm. Ignorante pigebarn...

> Nå!
> Er det måske kun mænd der må misbruge... jeg havde det lige så sjovt *S*

Du skal ikke have det sjovt. Du er jo af hunkøn... *dukker mig lige*

> Nå, ja - det sker, det skidt...

Det gør det jo..

> Diller-joe...? *LOL*

Øv. Jeg er lige blevet impotent i de næste par timer. Vorherre til
hest.....

> Hvis jeg havde de financielle midler i orden - så var jeg flyttet for
> længst, til et eller andet kvarter, hvor alle ville blive dybt forargede
> over _mit_ sprog *G*

Hm. kan jeg levende forestille mig...*GG*

> Er du født i tyrens tegn? *G*

Nope. Vædderens...

> Jeg er faktisk enig, sjofel snak kommer af sig selv, _hvis_ det kommer -
> ellers er det bedre "left alone".

Jasgu'. Det andet virker bare OVERHOVEDET ikke på mig. I hvert ikke på det
jeg formoder er den tilsigtede effekt...

> Mere?... det rækker min fantasi slet ikke til at forestille sig, jeg er jo
> sådan en pæn pige *LOL*

Nåhja. Og Nixon var en ærlig præsident.

> Jeg ved ikke lige... nej, jeg kan slet ikke forholde mig rationelt til
> det... *uff*

Så lad dog være...

> Ja, tusinde tak... nu skal jeg bare lære at leve som den lille,
> stivsindende, snerpede mokke jeg er

Mon ikke du lærer det før eller siden?

> Jeg vågner bare - period!

Stakkels dig. Det må være hårdt... *aer Søs på kinden af bare medfølelse*

> Gå du da og tørrer dig i tide og utide, for at holde problemet nede *fnis*

Problemet? Kalder du nu min pik for et problem, der skal holdes nede??
Altså, helt ærligt....

Mvh

Mic

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 17:29

Hej Mic :0)

> Hm. Ignorante pigebarn...

Meget er jeg blevet kaldt gennem tiderne, men da vist aldrig ignorant *tsk,
tsk*

> Du skal ikke have det sjovt. Du er jo af hunkøn... *dukker mig lige*

*dask, dask på skulderen - jeg tør ikke mere, rygtet vil jo vide, at du er
en slagsbror *GG**

> Øv. Jeg er lige blevet impotent i de næste par timer. Vorherre til
> hest.....

Ja, Vorherre til hest...
Diller-Liller-Joey-Woey...... *rækker tunge*

> Nope. Vædderens...

Et ufatteligt stædigt stjernetegn (min ældste søn er vædder - puhhhh,
indimellem er han svær at trænge igennem til *G*)

> Jasgu'. Det andet virker bare OVERHOVEDET ikke på mig. I hvert ikke på det
> jeg formoder er den tilsigtede effekt...

*GG*

> Nåhja. Og Nixon var en ærlig præsident.

Ja - så gu'!
(øhhh... nå, nej)

> Så lad dog være...

Okay - rygning og næsepilning er altså ulækkert.
Det værste ved rygning er dog, at det lidt ødelægger ens mulighed for at
"smage" den man kysser, og det er ellers så dejligt.

> Mon ikke du lærer det før eller siden?

Nej! Absolutely NOT...
Jeg ville hade at leve som en sådan - så jeg kæmper imod virkeligheden
ubarmhjertige jerngreb, og forsøger efter bedste evne, at tvinge mig selv ud
i en lidt mere promiskuøs adfærd, der ellers slet ikke falder mig naturligt
*LOL*

> Stakkels dig. Det må være hårdt... *aer Søs på kinden af bare medfølelse*

Nej, hvor lækkert *nyde, nyde*

> Problemet? Kalder du nu min pik for et problem, der skal holdes nede??
> Altså, helt ærligt....

Nej, din pik er en græsplæne... den skal ikke kun holdes nede, den skal også
slås *uhauha... ser angst ud, nu kommer Mic efter mig og smider mig ud *GG**

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 18:40

Hej Søs

Meget er jeg blevet kaldt gennem tiderne, men da vist aldrig ignorant *tsk,
tsk*

Tag du bare en spiseskefuld, nu du er i gang...

*dask, dask på skulderen - jeg tør ikke mere, rygtet vil jo vide, at du er
en slagsbror *GG**

Løse rygter og sladder. I virkeligheden er jeg pacifist.

Ja, Vorherre til hest...
Diller-Liller-Joey-Woey...... *rækker tunge*

Du kan lige vente dig, kan du. Række tunge af mig, og så i fuld
offentlighed.....*knurre*

Et ufatteligt stædigt stjernetegn (min ældste søn er vædder - puhhhh,
indimellem er han svær at trænge igennem til *G*)

Det er jeg så ikke. Nok fordi jeg altid har ret og aldrig tager fejl....

Ja - så gu'!
(øhhh... nå, nej)

Nej, vel....

Okay - rygning og næsepilning er altså ulækkert.
Det værste ved rygning er dog, at det lidt ødelægger ens mulighed for at
"smage" den man kysser, og det er ellers så dejligt.

HELT enig. Rygning inden kysning burde være forbudt ved lov....*GG*

[...]

Ihja. Og i øvrigt er du den lykkelige indehaver af en helt exceptionel
rund ejendom med tagterrasse og udsigt over det meste af det indre
københavn, der er beliggende på Købmagergade, og du er ELLEVILD for at sælge
den for billige penge.....

Nej, hvor lækkert *nyde, nyde*

Hm. Jeg troede ellers at du nød det mere når det gør lidt nas...*GF*

Nej, din pik er en græsplæne... den skal ikke kun holdes nede, den skal også
slås *uhauha... ser angst ud, nu kommer Mic efter mig og smider mig ud *GG**

Hmm. Du er da velkommen til at forsøge. Men den sidste der forsøgte at daske
til mig i DEN region, tilbragte de efterfølgende tre måneders tid på
sondemad.....

Mvh

Mic

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-07-01 07:18

> Hej Mic :0)
>
> "Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse

> Diller-joe...? *LOL*

GH......Hvad med "Johnson"...tænker på Johnsonklubben der har en kvindelig
opmåler..GF.._*

kærlige Hilsner
J¤mfruen)
der overvejer at søge jobbet som opmåler for foreningen
*GF_*

Fra : Sott

Dato : 15-07-01 23:15

Hej J¤mfru :0)

> GH......Hvad med "Johnson"...tænker på Johnsonklubben der har en kvindelig
> opmåler..GF.._*

Ingen dårlig idé *GF*

> kærlige Hilsner
> J¤mfruen)
> der overvejer at søge jobbet som opmåler for
foreningen
> *GF_*

Selvfølgelig

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 17:11

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9ijq9g$ost$1@sunsite.dk...
> "Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse
jeg blander mig lige

> Ok hvad kalder du den så? Nogne piger synes fisse er kalmt nogen
> kusse og nogen synes den i det hele taget er klam *G*

personligt synes jeg begge ord henleder tankerne på noget der vitterligt er
knapt så kønt... min kalder jeg for missen..... det en lidt sødere klang end
både det ene og andet ord i har i ordbogen*G*
men er det ikke lidt ligesom snakken om hvad man kalder sine bryster??

> Klart.. hvis en pige på den første date med mig begynder at rette på
> mig er jeg skredet.

det er IMO heller ikke det optimale startgrundlag

> [...]
>
> Jeg mener ikke man skal opdrage på hinanden, er det nødvendigt skulle
> men måske i stedet se ind i sig selv eler se sig om efter en anden.

ARRGH jeg ved ikke hvor jeg skal snippe*GGG*
jeg mener som tomas at man ikke skal opdrage på hinanden... men man kan
sagtens udbede sig en vis ændret adfærd ( som john nævner omkring sprogbrug
og børn) men derfra og så til at ændre den person man forelsker sig i der er
sku langt...
--
knus sabina
*som glæder sig som et lille barn til kæresten kommer tidligere hjem end

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 18:08

Hej Sabina

> [...]
> både det ene og andet ord i har i ordbogen*G*
> men er det ikke lidt ligesom snakken om hvad man kalder sine bryster??

Missen er et glimrende udtryk. Men jeg mener nu ikke at denne her debat har
meget tilfælles med debatten om patter/jader/mælkejunger.... osv...

> det er IMO heller ikke det optimale startgrundlag

Nok ikke det OPTIMALE. Men vel heller næppe katastrofalt....?

> [...]
sprogbrug
> og børn) men derfra og så til at ændre den person man forelsker sig i der

Helt enig. Men det Tomas sagde var at man OVERHOVEDET ikke skulle rette på
hinanden. Og det mener jeg nu godt at man kan.....

Mvh

Mic

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 18:23

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9iklhv$mfm$1@sunsite.dk...

> Hej Sabina

davser

> Missen er et glimrende udtryk. Men jeg mener nu ikke at denne her debat
har
> meget tilfælles med debatten om patter/jader/mælkejunger.... osv...

hvorfor ikke??? det er IMO bare et spørgsmål om hvilket udtryk man selv
foretrækker???
vi ( kristine, mark john og peder og jeg) diskuterede det så sent som sidste
fredag... i bund og grund er det jo skide ligegyldigt..... vi vælger vel
alle ord vi kan lide..... men jeg må da også indrømme jeg holder mig til
jader*G* når jeg taler om bryster altså*GGG*
patter er så ubehageligt... bryster kedeligt.... babser hmmmm naaaa vel???
andre synonymer???

> Nok ikke det OPTIMALE. Men vel heller næppe katastrofalt....?

hvis jeg dater en fyr der på den aller første date fortæller mig at sådan og
sådan gør man "altså ikke" ville jeg nok også løbe skrigende bort....

> Helt enig. Men det Tomas sagde var at man OVERHOVEDET ikke skulle rette på
> hinanden. Og det mener jeg nu godt at man kan.....

ja, men ikke til en grænse hvor det kaldes "opdrage"... det er nok bare
ordkløveri når det kommer til stykket... men jeg vil absolut under ingen
omstændigheder opdrages af min kæreste... er han utilfreds skal han klage
til min mor*G*
jeg vil gerne tage imod kritik og råd til en vis grænse... især hvis det er
med henblik på at opdrage børn og finde et fælles grundlag..... men at kalde
det at "opdrage" sin kæreste er IMO noget mundlort....
--
knus sabina

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 18:31

Hej Sabina

> [...]
> jader*G* når jeg taler om bryster altså*GGG*
> patter er så ubehageligt... bryster kedeligt.... babser hmmmm naaaa vel???

Tjah, tjoh, oh well... Jo, jeg kan vel egentlig godt følge dig der.

> hvis jeg dater en fyr der på den aller første date fortæller mig at sådan
og
> sådan gør man "altså ikke" ville jeg nok også løbe skrigende bort....

Der ER nu immervæk forskel på hvad man fortæller vedkommende, ikke? Altså
fra bede vedkommende om ikke at bande (som er tilfældet her) til at
foreholde vedkommende det ukorrekte i f.eks at drikke rødvin til fisken, som
i sidste ende må være et helt personligt valg.......

> [...]
> omstændigheder opdrages af min kæreste... er han utilfreds skal han klage

Jeg har vist heller ikke brugt udtrykket at opdrage. Jeg har sagt "kald det
bare at opdrage". Men jeg tror nu også at det nærmest er flueknepperi når
det kommer til stykket. Og hvor går grænsen mellem at tilpasse personen til
ens idealer og at opdrage? Beats me....

> [...]
kalde
> det at "opdrage" sin kæreste er IMO noget mundlort....

Og DET smager jo fælt. Har jeg da hørt......

Mvh

Mic

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 18:38

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9ikmt7$p0r$1@sunsite.dk...

> Hej Sabina

jamen davs igen*GG*

> Tjah, tjoh, oh well... Jo, jeg kan vel egentlig godt følge dig der.

uuhhh giver du mig ligefrem ret??? det må jeg hellere printe ud*GGG*

> [...]
som
> i sidste ende må være et helt personligt valg.......

ja og nej.... som pytman lagde det ud var det et spørgsmål om at "hun ikke
ville have han bandede"... og på et eller andet plan synes jeg det er
liiiige langt nok ude når "sq" bliver til et bandeord, blot fordi en eller
anden tilfældig pige siger det.....

> [...]
> bare at opdrage". Men jeg tror nu også at det nærmest er flueknepperi når
> det kommer til stykket. Og hvor går grænsen mellem at tilpasse personen

ja ja ok det er nok john der bruger udtrykket*GGG*
og grænsen?? den går IMO ved at jeg ikke mener man kan opdrage på en voksen
person... opdrage det er noget man gør med børn, hunde og andre væsner der
endnu ikke har lært at begå sig i den virkelige verden...

> Og DET smager jo fælt. Har jeg da hørt......

ja ja bare indrøm det... du har smagt efter*fniz*
--
knus sabina

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 19:05

Hej Sabina

> uuhhh giver du mig ligefrem ret??? det må jeg hellere printe ud*GGG*

Print du bare væk. Jeg gav dig ikke ret: Sagde blot at jeg godt kan følge
dig.... Ikke helt det samme, vel?

> [...]
> ville have han bandede"... og på et eller andet plan synes jeg det er
> liiiige langt nok ude når "sq" bliver til et bandeord, blot fordi en eller

DET synes jeg til gengæld også. Men nu ved vi jo ikke hvor i landet Pytman
befinder sig, eller om den prospektive kæreste f.eks er indremissionsk
opdraget, vel?

> [...]
> person... opdrage det er noget man gør med børn, hunde og andre væsner der
> endnu ikke har lært at begå sig i den virkelige verden...

Hvilket udtryk?? Du tabte mig lige.....

> ja ja bare indrøm det... du har smagt efter*fniz*

Sabina - HVIS jeg havde, og jeg siger udtrykkeligt HVIS - ville jeg sgu'
aldrig stå offentligt frem og indrømme det...*LOL*

Mvh

Mic

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 19:49

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9ikorl$ii$1@sunsite.dk...
> Print du bare væk. Jeg gav dig ikke ret: Sagde blot at jeg godt kan følge
> dig.... Ikke helt det samme, vel?

ahhh pjat.. ordkløveri*GG*

> DET synes jeg til gengæld også. Men nu ved vi jo ikke hvor i landet Pytman
> befinder sig, eller om den prospektive kæreste f.eks er indremissionsk
> opdraget, vel?

see nu giver du mig ret igen*GGG*
men alligevel.... sq på skrift er IMO ikke et bandeord*G*

> Hvilket udtryk?? Du tabte mig lige.....

opdrage.. og jeg troede det var mig der rendte og tabte mig*G*

> Sabina - HVIS jeg havde, og jeg siger udtrykkeligt HVIS - ville jeg sgu'
> aldrig stå offentligt frem og indrømme det...*LOL*

du er da også så kedelig*G*
--
knus sabina

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 20:35

Hej Sabina

> ahhh pjat.. ordkløveri*GG*

Måske...

> see nu giver du mig ret igen*GGG*
> men alligevel.... sq på skrift er IMO ikke et bandeord*G*

Nej. Det er det ikke. Men jeg tror nu at det Sq var en joke fra hans side...

> opdrage.. og jeg troede det var mig der rendte og tabte mig*G*

Nåhja. Men du trængte nu også til det...

> du er da også så kedelig*G*

Ja. Og?

Mvh

Mic

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 20:39

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9iku4l$elk$1@sunsite.dk...

> Hej Sabina

> Måske...

eller hvad??

> Nej. Det er det ikke. Men jeg tror nu at det Sq var en joke fra hans
side...

måske.... men det har vi jo ikke fået opklaret endnu???

> Nåhja. Men du trængte nu også til det...

dumme skid*G* behøver du vade i det???
ja ja... 3-4 kg mere så er der sku ingen der kan komme og påstå jeg trænger
til at tabe mig igen... hvilket man ikke helt kan sige om dig*G* går det
godt med mavsen??*fniz*

> Ja. Og?

tja.... ikke lige det ry vi kender bedst til i dig.....

og nu er der vist dømt chat*G*

--
knus sabina

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-07-01 19:12

"Sabina Hertzum" skrev

Hej Sabina

> vi ( kristine, mark john og peder og jeg)

På Streckers, hvis jeg ikke husker forkert.

> men jeg må da også indrømme jeg holder mig til jader

Jeg vil godt reservere jader til de bryster, hvor der er en bred brun
ring om brystvorten (ifølge Alt.sex FAQ [1], så hedder ringen areola).

Med venlig hilsen

Peder
[1] <URL: http://www.sexuality.org/l/sex/elffaq.html#terms >

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 19:51

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Hej Sabina

hej hej

> På Streckers, hvis jeg ikke husker forkert.

du husker ikke forkert*G* det var jo inden vi endte på stribbar*G*

> Jeg vil godt reservere jader til de bryster, hvor der er en bred brun
> ring om brystvorten (ifølge Alt.sex FAQ [1], så hedder ringen areola).

øøhhh... nærmere forklaring udbedes???

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-07-01 22:29

"Sabina Hertzum" skrev

Hej Sabina

> øøhhh... nærmere forklaring udbedes???

Ups. Ordet "jader" vil jeg godt reservere til bryster med en bred brun-
lig ring om brystvorten.

Get it?

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 06:22

> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Hej Sabina

> Ups. Ordet "jader" vil jeg godt reservere til bryster med en bred brun-
> lig ring om brystvorten.
>
> Get it?

nej faktisk ikke... hvis du hentyder til bryster generelt så kan jeg hermed
informere ( hvilket jeg troede du vidste) at ikke alle bryster har en brun
ring... ved nogle er den lyserød og ved andre er den alt andet end
bred......
IMO er hele den brune ring ( som mine bryster tilfældigvis er i besiddelse
af) en del af brystvorten..... ikke kun den lille knop der stritter*G*
så derfor bad jeg om en nærmere forklaring... som oftest bliver denne ring
nemlig brun i forbindelse med graviditet og fødsel ( det gjorden den i
hvertfald i mit eget tilfælde)

--
knus sabina

Fra : Rune Zedeler

Dato : 20-07-01 02:38

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> informere ( hvilket jeg troede du vidste) at ikke alle bryster har en brun
> ring... ved nogle er den lyserød og ved andre er den alt andet end

Det ved han godt - det er jo det, han selv skriver!
Det er kun de bryster, der er udstyret med brun ring, han kalder
"jader". Derfor dur "jader" ikke som generelt udtryk for bryster.

-Rune

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-07-01 08:25

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> Det ved han godt - det er jo det, han selv skriver!
> Det er kun de bryster, der er udstyret med brun ring, han kalder
> "jader". Derfor dur "jader" ikke som generelt udtryk for bryster.

hmm.. nu kender jeg lidt til peders preferancer og udbeder mig alligevel en
grundigere forklaring......
det kan være du kan give mig den?? hvad er det præsis for en brun ring i
øffer om???
og hvorfor duer jader ikke som et generelt udtryk???
--
knus sabina

Fra : Pita

Dato : 13-07-01 08:10

> patter er så ubehageligt... bryster kedeligt.... babser hmmmm naaaa vel???

Det kommer jo også an på om det fra mand til mand om kvinder, fra mand til
kvinde eller fra kvinde til kvinde. I hver situation bruger man vel et
synonym for det samme ord. Nu kender jeg ikke lige det latinske ord for
bryster, men det kan vel findes.

> andre synonymer???

Atribbuter, kager, nødder, knapper der er altså mange. Slå op i en af de
pubertetsbøger på biblioteket, de har en samling uden lige

> men at kalde
> det at "opdrage" sin kæreste er IMO noget mundlort....

Afrette så da

--
Knus til også *s*
Pita

Fra : Henning

Dato : 13-07-01 20:09

"Pita" <nyhed@hjardemaal.net> wrote in message

> [...]
> kvinde eller fra kvinde til kvinde. I hver situation bruger man vel et
> synonym for det samme ord. Nu kender jeg ikke lige det latinske ord for

Mammae udtales mammæ,

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 18:40

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9iklhv$mfm$1@sunsite.dk...
Hej Mic gamle dreng.. hehe
SNIP
> Missen er et glimrende udtryk. Men jeg mener nu ikke at denne her
> debat har meget tilfælles med debatten om patter/ jader/
> mælkejunger.... osv...

Jo me i en leg med dominans kommer ordet missen om fissen let til at
få mig til at bryde sammen i grin og det er jo ikke meningen *G*

> Nok ikke det OPTIMALE. Men vel heller næppe katastrofalt....?

Nej.. det lå vel ligesom i luften i mit indlæg?

SNIP
> Helt enig. Men det Tomas sagde var at man OVERHOVEDET ikke skulle
> rette på hinanden. Og det mener jeg nu godt at man kan.....

Joo men er det kun småting er det da ok, men store ting.. NO WAY ikke
med mig

Men den første date.. narj vel?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 19:21

Hej Tomas

> Hej Mic gamle dreng.. hehe

Hmm. Lad mig nu lige se: Jeg er pr. din definition gammel. Og du er syv år
ældre end mig. Altså må du være... Lad mig se.... Tre ned og to i mente..
Det kan man ikke, så må man låne...*mumle* AHAA..... Oldnordisk gammel.
EUREKA!

> Jo me i en leg med dominans kommer ordet missen om fissen let til at
> få mig til at bryde sammen i grin og det er jo ikke meningen *G*

Det ved jeg da snart ikke. Det kunne jo passende falde ind under begrebet
"Ydmygelse"... Eller hvad?

> Nej.. det lå vel ligesom i luften i mit indlæg?

Det synes jeg nu det gjorde: "På første date? SÅ er jeg den der er daffet"

> Joo men er det kun småting er det da ok, men store ting.. NO WAY ikke
> med mig

Énig her. Men er det da en stor ting at bande????

> Men den første date.. narj vel?

Joda. Så spiller man jo netop med åbne kort, ikke?

Mvh

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 19:24

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9ikpql$27t$1@sunsite.dk...
Hej Miccer
> [...]
> syv år ældre end mig. Altså må du være... Lad mig se.... Tre ned og
> to i mente.. Det kan man ikke, så må man låne...*mumle* AHAA.....

Ha. misundelse er en grim ting. Jeg har jo så 7 års mere erfaring end
dig

> Det ved jeg da snart ikke. Det kunne jo passende falde ind under
> begrebet "Ydmygelse"... Eller hvad?

Tjoh men kun hvis man griner af hende og jeg tror ikke liiige det
tænder mig så meget seksuelt, som Søs siger så skal det tænde fyren
for at tænde damen..

> Det synes jeg nu det gjorde: "På første date? SÅ er jeg den der er
> daffet"

Tjah.. *G*

> Énig her. Men er det da en stor ting at bande????

For mig er det fordi jeg er vvokset op i Rødovre og tro mig folk der
ikke kan tage det er med garanti ikke vokset op der. *G*

Rødovre bønder har et ret så hmmm groft sprogbrug og det kræver sgu at
man har humor at tage det...

For mig står en pige der påtaler mit sprog som en sippe og dem tænder
jeg ikke på.

> Joda. Så spiller man jo netop med åbne kort, ikke?

Tjah.. det er jo det jeg siger, hvis hun påtaler den slags overtfor en
som mig er jeg smuttet. Jeg ved nemlig at jeg bander som en i helvede
og kan hun ikke tåle det er hun under alle omstændigheder ikke noget
for mig

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 19:42

Hej Tomas

> Ha. misundelse er en grim ting.

Det er din røv også...*LOL*

>Jeg har jo så 7 års mere erfaring end
> dig

Det ved du sgu' da ikke noget om. Hvem siger ikke at jeg ikke har været ude
syv år tidligere end dig hvad, Methusalem?

> Tjoh men kun hvis man griner af hende og jeg tror ikke liiige det
> tænder mig så meget seksuelt, som Søs siger så skal det tænde fyren
> for at tænde damen..

Jajaja. Kusse er STADIG et grimt ord...

> Tjah.. *G*

HA!

> For mig er det fordi jeg er vvokset op i Rødovre og tro mig folk der
> ikke kan tage det er med garanti ikke vokset op der. *G*

Nej. Men hvem fanden gider da også date en tøs fra Rødovre?? *GG*

> Rødovre bønder har et ret så hmmm groft sprogbrug og det kræver sgu at
> man har humor at tage det...

Eller en god protion tolerance...*G*

> For mig står en pige der påtaler mit sprog som en sippe og dem tænder
> jeg ikke på.

Nej. DET ved jeg godt at du ikke gør...*G*

> [...]
> som mig er jeg smuttet. Jeg ved nemlig at jeg bander som en i helvede
> og kan hun ikke tåle det er hun under alle omstændigheder ikke noget

Netop. Men så er der jo heller ikke gået noget tabt for nogen af parterne.
Hvis I ikke kan klare hinanden, uagtet årsagen, er det vel bedre at det
dukker op til overfladen på den første date end på den tiende. Ikke?

Mvh

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 19:51

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9ikr1s$5pn$1@sunsite.dk...
hej Michael

> Det er din røv også...*LOL*

Sabinaaaaaa!!!

> Det ved du sgu' da ikke noget om. Hvem siger ikke at jeg ikke har
> været ude syv år tidligere end dig hvad, Methusalem?

Hvis du har det var du 1 år.. *GGGGG*

> Jajaja. Kusse er STADIG et grimt ord...

Tjah nogen kvinder foretrækker det ord andre et andet.

> HA!

hehe

> Nej. Men hvem fanden gider da også date en tøs fra Rødovre?? *GG*

Hehe det gør jeg faktisk for tiden og tro mig hun kan sgu tåle mosten
*G*

> Eller en god protion tolerance...*G*

*GG* Humor er nok bedre *G*

> [...]

> parterne. Hvis I ikke kan klare hinanden, uagtet årsagen, er det vel
> bedre at det dukker op til overfladen på den første date end på den

Klart!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 19:59

> hej Michael

> Sabinaaaaaa!!!

ja ja lille skat.. jeg er jo lige her*GG*
og jeg vil lige modsige mic med det samme*G*
din røv er bestemt ikke grim... især ikke lænet ind over et poolbord*mums*
heeey.. skal vi ikke snart ud og se fyrene spille pool???
*sidder og hopper i sædet ved tanken om alle de lækre herre-måse*

og forhåbentlig også omvendt??

nemlig!!

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 22:13

Hej Sabina :0)

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> heeey.. skal vi ikke snart ud og se fyrene spille pool???
> *sidder og hopper i sædet ved tanken om alle de lækre herre-måse*

Neeej, Sabina - det må du ikke gøre mod mig...
Det kan da ikke kaldes herre-måse *uf*
En mås er... ikke noget der sidder på en mand *LOL*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-01 22:27

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> Hej Sabina :0)

heeej søde søs*GGG*

> Neeej, Sabina - det må du ikke gøre mod mig...
> Det kan da ikke kaldes herre-måse *uf*
> En mås er... ikke noget der sidder på en mand *LOL*

en rigtig god sønderjysk mås.. jo.. den sidder også på en mand*GGG* men
ok... jeg vidste ikke helt hvilket ord jeg skulle nbruge når jeg nu brokkede
mig sådan over ordkløveri*GGG*

har du et bedre bud???
mande-røve???

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 11:07

Hej Sabina :0)

> en rigtig god sønderjysk mås.. jo.. den sidder også på en mand*GGG* men
> ok... jeg vidste ikke helt hvilket ord jeg skulle nbruge når jeg nu
> [...]

Nej, jeg har ikke - det er forfærdeligt
Jeg synes bare ikke lige ordet mås, og ordet mand i samme sætning var det
allerfedeste *G*

Vent... sådan en lille, lækker mande-popo *skraldgriner, nu går det helt
galt*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 17:16

> [...]
> allerfedeste *G*
>
> Vent... sådan en lille, lækker mande-popo *skraldgriner, nu går det helt

yikes*GGG* det duer atså heller ikke..... vi er nødt til at finde på noget
bedre*fniz*
skal vi have gang i en helt ny tråd kun for at finde et ord vi kan bruge??

knus sabina

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 19:24

Hej Sabina :0)

> yikes*GGG* det duer atså heller ikke..... vi er nødt til at finde på noget
> bedre*fniz*
> skal vi have gang i en helt ny tråd kun for at finde et ord vi kan bruge??

Hmmm.....
Røv, numse, popo, gump, hale, mås, bagdel, bagparti, rumpe...
Jeg er løbet tør...

Personligt hælder jeg til røv og bagdel... gumpen får mig til at tænke på
morfar og hans ulækre måde at spise gumpen fra kyllingerne på.... *uffff*.
Rumpen synes jeg hører til børn/bebser...

Jeg KAN ikke finde på noget bedre... I'm so sorry, ma'am...

Tusinde knus
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 20:13

> Hej Sabina :0)
hej søs

> Hmmm.....
> Røv, numse, popo, gump, hale, mås, bagdel, bagparti, rumpe...
> Jeg er løbet tør...

ok.. skal jeg vælge herfra bliver det enten røv, mås eller bagdel*G*

> Personligt hælder jeg til røv og bagdel... gumpen får mig til at tænke på
> morfar og hans ulækre måde at spise gumpen fra kyllingerne på.... *uffff*.
> Rumpen synes jeg hører til børn/bebser...

børn.. hmmm nope... de har nemlig numser*G*

> Jeg KAN ikke finde på noget bedre... I'm so sorry, ma'am...

mon ikke vi overlever??

knus sabina

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 20:51

Hej Sabina :0)

> ok.. skal jeg vælge herfra bliver det enten røv, mås eller bagdel*G*

:0)

> børn.. hmmm nope... de har nemlig numser*G*

Okay *G*

> mon ikke vi overlever??

Det gør vi sgu' nok, pyt med hvad de hedder, de dertilindrettede - bare de
er der *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-07-01 00:38

> Hmmm.....
> Røv, numse, popo, gump, hale, mås, bagdel, bagparti, rumpe...
> Jeg er løbet tør...

Ende, baller, politikerhjerne .. der er flere

Jeg kan godt lide ordet Røw .. på jysk .. ikke røv .. næ Røw

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-07-01 00:35

On Thu, 12 Jul 2001 20:59:21 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

HI Sabina

>ja ja lille skat.. jeg er jo lige her*GG*
>og jeg vil lige modsige mic med det samme*G*
>din røv er bestemt ikke grim... især ikke lænet ind over et poolbord*mums*
>heeey.. skal vi ikke snart ud og se fyrene spille pool???

Kan en mand virkleigt have en go røw ??
det kan muligtvis lyde som en provokasion - men jeg prøver at danne
mig et billed i hovedet og der kommer intet billed på nethinden - jeg
troede egentligt bare det var noget piger hik og sagde - p.gr lige
stilling osv - men .... hvordan ser den ud ????

MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 06:28

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> wrote
in message news:rrcsktg1piitrjspe9cnf0uh81b1kvulqn@4ax.com...
> [...]
> troede egentligt bare det var noget piger hik og sagde - p.gr lige
> stilling osv - men .... hvordan ser den ud ????

ja så gu da kan mænd have en god røv...sådan en god fast bagdel i et par
tætsiddende cowboybukser.... *mums*
jeg kan faktisk ikke rigtig beskrive den.... andet end hvordan den IKKE må
se ud*G*
den må ikke være flad.... ikke for bred... ikke have hængerøv i bukserne...
altså*G* jo.. jeg kan vist godt sætte ord på alligevel... øøhhh.. nej.. ikke
uden at det kommer til at lyde forkert*G*
SØØØØØS hjælp mig dog*GGG*

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 11:29

Hej Sabina *Jeg kooooommmmmeeer* :0)
(ja, den kan godt misforstås *LOL* - men det er nu for at "hjælpe" dig)

> [...]
ikke
> uden at det kommer til at lyde forkert*G*

*støn*
Det lyder som om det er hårdt, bare at prøve *G*

> SØØØØØS hjælp mig dog*GGG*

Jeg kan da prøve.
Altså en god manderøv - "ligger godt i hånden" *Fnis*
Den føles godt, når man lader sine hænder kærtegne den, og den er dér (som
bekendt forsvinder mænds røve jo med årene - og ingen har endnu fundet ud
af, hvor de går hen - personligt har jeg en teori hen ala elefanternes
gravplads, et hemmeligt sted - hvor de her røve går hen for at dø en stille
død i ensomhed *GGG*)

Arj - jeg kan altså ikke forklare det.
Måske fordi min interesse er mere koncentreret om det der er, når man vender
manden om *GF*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Pita

Dato : 13-07-01 14:52

> Hej Sabina *Jeg kooooommmmmeeer* :0)
> (ja, den kan godt misforstås *LOL* - men det er nu for at "hjælpe" dig)

Jeg misforstår også alt

> bukserne...
> ikke

Jeg siger ikke noget, jeg har ikke erfaring.......endnu *Joke*

> Jeg kan da prøve.
> Altså en god manderøv - "ligger godt i hånden" *Fnis*
> Den føles godt, når man lader sine hænder kærtegne den, og den er dér (som
> bekendt forsvinder mænds røve jo med tiden)

De får da en kønskifteoperation

> Arj - jeg kan altså ikke forklare det.
> Måske fordi min interesse er mere koncentreret om det der er, når man
vender
> manden om *GF*

Typisk !!

--
Pita

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 19:14

Hej Pita :0)

"Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev i en meddelelse

> Jeg misforstår også alt

Det skal du da ikke være ked af - jeg synes oftest det er dejligt at
misforstå *S*

> De får da en kønskifteoperation

Nej, hvor ville det være deprimerende :-/

> Typisk !!

Ja!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 17:20

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> Hej Sabina *Jeg kooooommmmmeeer* :0)
> (ja, den kan godt misforstås *LOL* - men det er nu for at "hjælpe" dig)

uuuha det er godt jeg har dig*G*

> *støn*
> Det lyder som om det er hårdt, bare at prøve *G*

det var det skam også*G* jeg fik helt sved på panden.....

> [...]
> død i ensomhed *GGG*)
>
> Arj - jeg kan altså ikke forklare det.
> Måske fordi min interesse er mere koncentreret om det der er, når man

se hvor svært det er
jeg vil da egentlig også hellere have det foran men på den anden side er det
det der sidder bagpå der er blikfang*G*

knus sabina
*der har fået ny maskine og stadig kæmper med at får det hele i orden*G*

Fra : John Sahl

Dato : 13-07-01 17:28

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message news:sgF37.5335$6x5.385774@news000.worldonline.dk...

> det var det skam også*G* jeg fik helt sved på panden.....

Jeg føler mig slet ikke overset Hvad med min røv, den er sgu da go!!

> se hvor svært det er
> jeg vil da egentlig også hellere have det foran men på den anden side er det
> det der sidder bagpå der er blikfang*G*

Ah, endelig, du indrømmer at være numsoman

> knus sabina
> *der har fået ny maskine og stadig kæmper med at får det hele i orden*G*

Nåh ja, det er jo det _du_ gør *hrmpf*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-07-01 17:39

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg føler mig slet ikke overset Hvad med min røv, den er sgu da go!!

ja sku da men hvordan er det liiiige jeg skal bære mig ad med at beskrive
den???

> Ah, endelig, du indrømmer at være numsoman

nope*GGG* jeg kan bare godt lide mænd*G*

> Nåh ja, det er jo det _du_ gør *hrmpf*

hallo.. brokrøv... jeg gør da OGSÅ...... der er da en masse msåting som kun
JEG kan gøre på min maskine*G* ikke at jeg ikke er taknemmelig*G*
knus sabina

Fra : Sott

Dato : 13-07-01 19:17

Hej Sabina :0)

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> uuuha det er godt jeg har dig*G*

*GGG*

> det var det skam også*G* jeg fik helt sved på panden.....

Så, så ikke overanstrenge dig, John har jo ferie nu, så du må hellere gemme
energien til ham og jeres nye legetøj *GF*

> se hvor svært det er

Ja, det er kropumuligt!
damn *surmule*

> jeg vil da egentlig også hellere have det foran men på den anden side er
det
> det der sidder bagpå der er blikfang*G*

Jeg kan godt lide øjne som blikfang, de er så dejlig at se ind i *S*

> knus sabina
> *der har fået ny maskine og stadig kæmper med at får det hele i orden*G*

Ja, og selvom det måske er John der laver en masse af det, så er det trods
alt dig der har al arbejdet med at virke beundrende, ikk'? *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-07-01 00:51

[Hvordan beskriver man en god mande - røw ?]
> [...]
> gravplads, et hemmeligt sted - hvor de her røve går hen for at dø en stille

Jeg kan ellers nemt forklare det - En god manderøv er fast og _markeret_
Kvinder kan typisk godt lide markerede detaljer ved vores (os fyre) kroppe.

Idealer:
Mænd = Faste , hårde og markerede former
Kvinder = Bløde sensuelle former

Lidt snyd , fordi man som kvinde kan tillade sig at være lidt buttet og stadigt
være den ideele sexede kvinde , mens man som mand mister lidt ved det.

> Måske fordi min interesse er mere koncentreret om det der er, når man vender
> manden om *GF*

En mand i fare for at blive rullet ud af sengen ? *g*
"AV -- hvad laver jeg på gulvet?"

Fra : Sott

Dato : 15-07-01 21:29

Hej CeeJay :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b4f891f$0$324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg kan ellers nemt forklare det - En god manderøv er fast og _markeret_
> Kvinder kan typisk godt lide markerede detaljer ved vores (os fyre)
kroppe.

Det er vist ikke løgn - du har ret.
Fast og markeret... I'll remember...
*visualiserer lige de der Tour de France cykelrytteres røve på Hennings
skærm i lørdags*

> [...]
stadigt
> være den ideele sexede kvinde , mens man som mand mister lidt ved det.

Hehe... så er jeg da glad for, at jeg er kvinde *S*

> En mand i fare for at blive rullet ud af sengen ? *g*
> "AV -- hvad laver jeg på gulvet?"

Årh - så ond kunne jeg da aldrig være, jeg ville smide dynen på gulvet
først, så han lander blødt

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 16-07-01 20:14

Christian 'CeeJay' Jensen <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote:
> Lidt snyd , fordi man som kvinde kan tillade sig at være lidt buttet og
> stadigt være den ideele sexede kvinde , mens man som mand mister lidt ved
> det.

Der er jo det her udtryk der hedder erotisk buttet.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 20:38

Hej Tomas

> Sabinaaaaaa!!!

Typsik dig. Dækker dig bag tøserne...

> Hvis du har det var du 1 år.. *GGGGG*

OK. Så har du to års erfaring mere end mig. Big deal..

> Tjah nogen kvinder foretrækker det ord andre et andet.

Og nogle gør ikke...

> Hehe det gør jeg faktisk for tiden og tro mig hun kan sgu tåle mosten
> *G*

Fedt... *ser for mit indre øje Tomas der gennempisker Yvonne, der ligger og
stønner: "Knep min kusse, dit handyr"*

> *GG* Humor er nok bedre *G*

Sikkert. Eller medfølelse....*GG*

Mvh

Mic

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-07-01 00:31

On Thu, 12 Jul 2001 20:41:58 +0200, "Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote:

HI MIc

>Jajaja. Kusse er STADIG et grimt ord...

Ja men det er sgu nu afligvel mget rart at få
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-07-01 13:14

"Mic" skrev

Hej Mic

> selvom man er blevet lidt mere tolerant med alderen....

HVAAAAD? er du blevet radikal siden vi sidst sås?

Tolerant nej, halvsløve reaktioner ja.

Med bekymret hilsen

Peder

Fra : Mic

Dato : 12-07-01 13:21

Hej Peder

> HVAAAAD? er du blevet radikal siden vi sidst sås?

Det vil jeg sgu' da ikke håbe. Jeg KAN ikke klare Mimi...*GG*

> Tolerant nej, halvsløve reaktioner ja.

Jaja, whatever. Du hhar nok ret. Tolerant bliver jeg nok næppe lige med det
samme.....

> Med bekymret hilsen

Det skal du ikke være. Jeg er stadig mit eget, arrogante, selvoptagede og
kontroversielle jeg...

Mvh

Mic

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 11-07-01 16:28

Hej.

Jeg blander mig lige, selvom jeg reelt set har det samme problem som
"Uvidende", og efter jeg har været optaget af mit eget lignende problem.

d. 11/07/01 9:30 skrev Mic på mico@post.opasia.dk i artiklen
9igva9$f5b$1@sunsite.dk:

> Hvis
> du vil lære hende bedre at kende, aå foreslå hende at gå ud at spise/i
> biografen/på værtshus og spille pool.

Her kom jeg til at tænke på, det kan være en fordel at gøre sådanne ting
alene nogle gange, indtil man finder en kæreste. Dermed forbereder man sig
på en måde i forvejen ved at finde ud af, hvordan det er, og blive vant til
det. Det kan såmænd være svært nok uden de følelsesmæssige problemer, der
følger med, når man gerne vil gøre et godt indtryk.

Jeg forestiller mig også, det måske kan være en fordel at invitere en mulig
partner ud med en bemærkning lig: "Jeg har lyst til (sæt selv noget ind),
vil du med?" Det giver vel også noget mere at snakke om.

Er jeg helt på vildspor? Jeg tvivler, men jeg kender jo mest problemet med,
at man ikke har noget at snakke om, og ikke har nogen idéer til en date. I
øvrigt tvivler jeg meget på, et diskotek eller et værtshus er en særlig god
idé til et intimt møde. Jeg tror nemlig, der er for meget støj og uro.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Hanne L

Dato : 11-07-01 19:17

Borge Rahbech Jensen skrev i en meddelelse news:B7723CF6.22841%brahbech@post8.tele.dk...

Hej Børge

> Jeg blander mig lige, selvom jeg reelt set har det samme problem som
> "Uvidende", og efter jeg har været optaget af mit eget lignende problem.

Ja, det skulle vel ikke være nogen hindring?
Tværtimod, skulle jeg mene.

Mic skrev

> [...]
> det. Det kan såmænd være svært nok uden de følelsesmæssige problemer, der
> følger med, når man gerne vil gøre et godt indtryk.

Jeg ved godt, du har problemer med kvinder og har også
læst dine indlæg tidligere. Men her skriver du, at du i det
hele taget har problemer med at omgås andre mennesker,
ser det ud til for mig.
Tænker du hele tiden på, hvordan du virker på dine
omgivelser? Siden du bliver nødt til at prøve at være
på det sted, du siden tænker på at komme med en
kvinde, _før_ du er der sammen med hende?
Det, jeg egentlig bare vil sige, er, at vi mennesker ofte
tror, alle andre lægger utroligt meget mærke til os, hvor
de oftest er totalt ligeglade. Det hjælper dig måske ikke,
hvis/når du har det sådan indeni. Men det besværliggør
jo selv det, der er hverdagshandlinger, hvis du hele tiden
tænker sådan.

Kan du ikke prøve at gøre det, jeg kalder for at "slå
hjernen fra" og så bare gøre det uden at tænke?
Det er det, jeg gør somme tider for at kunne komme op
om morgenen eller for at få en ubehagelig telefonsamtale
overstået. I stedet for at tænke over det og få endnu
sværere ved at tage mig sammen, gør jeg det bare. Det
er faktisk en enorm lettelse, fordi det så lige pludselig
bare er overstået.
Jeg ved, det er nemt at sige og sværere at praktisere.
Men synes, det kunne være værd at prøve for dig. Du
kunne jo starte med helt små ting, som plejer at være
et problem for dig at gøre.

> Jeg forestiller mig også, det måske kan være en fordel at invitere en mulig
> partner ud med en bemærkning lig: "Jeg har lyst til (sæt selv noget ind),
> vil du med?" Det giver vel også noget mere at snakke om.

Eller spørg dig frem til hendes interesser og inviter hende
så ud til noget, hun bliver glad for, at du har opdaget, hun
kan lide.

> [...]
> idé til et intimt møde. Jeg tror nemlig, der er for meget støj og uro.

Det kan du have ret i, men på den anden side kan det
gøre det nemmere, at der ikke er for stille, hvis samtalen
går i stå. Så kan man jo altid kigge lidt på de andre, der
er tilstede og snakke om dem

Med venlig hilsen
Hanne L

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-01 08:47

d. 11/07/01 20:17 skrev Hanne L på maanelys@mail.dk i artiklen
3b4c97bb$0$69599$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg ved godt, du har problemer med kvinder og har også
> læst dine indlæg tidligere. Men her skriver du, at du i det
> hele taget har problemer med at omgås andre mennesker,
> ser det ud til for mig.

Det misforstår du fuldstændig i denne sammenhæng. Jeg forholder mig til, at
det nemt kan være et problem at finde ud af, hvordan man gør bedst indtryk
for en mulig partner, man vil have med på en date.

De andre vanskeligheder, jeg skriver om i denne tråd, er sådanne praktiske
ting som hvor er det en god idé at gå hen og spise, hvilke retter smager
især godt, hvad dækker menukortet i det hele taget over, skal man bestille
billetter i forvejen, hvis man skal i biografen eller er det sjældent
nødvendigt, hvilke film kan man lide eller ikke lide, hvordan fungerer
biograferne i det hele taget (billetsalg, kiosk, indgang til salene), hvilke
restauranter ligger i nærheden af biografen o.s.v.

Min pointe er, at det i teorien kan være en stor fordel at kende de fysiske
rammer på forhånd, inden man inviterer den mulige partner ud, man gerne vil
gøre et godt indtryk på - for det er vel hele idéen med en date eller hvad?
Jeg kan også sige, jeg foretrækker at være alene, når jeg "dummer" mig.

Og nej, jeg tænker ikke altid på at gøre et godt indtryk, selvom jeg da
tager rent og rimeligt pænt tøj på, når jeg går ud. Når jeg er alene, er jeg
nærmest ligeglad med, hvordan andre opfatter mig.

> Eller spørg dig frem til hendes interesser og inviter hende
> så ud til noget, hun bliver glad for, at du har opdaget, hun
> kan lide.

Hvad gør man så indtil man kender hende (i dette tilfælde) så godt? Man skal
vel starte et sted, og det er ikke sikkert, man får meget ud af at spørge
indgående til hendes (igen i dette tilfælde) interesser ved det første møde.
Man kan selvfølgelig invitere hende ind på en kop kaffe eller en øl, men så
har man jo allerede forudsat, hun er interesseret i netop dét, mener jeg.
Yderligere giver den skitserede indledning jo også mulighed for, at hun kan
sige, at hun har en bedre idé. Interesser kan jo også være et meget vidt
begreb. Lad os nu sige, hendes store interesse er hendes børn eller hund.
Hvad leder det så hen til, hvis vi taler date? Hvad hvis hendes store
interesse er politik eller tøj?

> Det kan du have ret i, men på den anden side kan det
> gøre det nemmere, at der ikke er for stille, hvis samtalen
> går i stå. Så kan man jo altid kigge lidt på de andre, der
> er tilstede og snakke om dem

Tja, men det er vel ikke derfor, man inviterer en mulig kæreste i byen?

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 09:52

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse news:B773203C.22979%brahbech@post8.tele.dk...
SNIP
> Det misforstår du fuldstændig i denne sammenhæng. Jeg forholder mig
> til, at det nemt kan være et problem at finde ud af, hvordan man gør
> bedst indtryk for en mulig partner, man vil have med på en date.

Det allerbedste 'indtryk' man kan give er af sig selv. Man skal være
sig selv, man skal ikke prøve at gøre indtryk med andet end det man
er. Det at gøre indtryk ved at gøre noget der er atypisk for en selv
giver jo det forkerte indtryk.

Lad os sige du er bange for højder, men for at gøre indtryk på hende
inviterer du hende op i Rundetårn for at kigge ud og dermed giver du
hende det indtryk at du er glad for højder og næste gang inviterer hun
dig til bungeejump... så er du ude at skide *G*

> [...]
> eller ikke lide, hvordan fungerer biograferne i det hele taget
> (billetsalg, kiosk, indgang til salene), hvilke restauranter ligger

WOUUU rooolig nu. Man skal ikke planlægge ting så meget i detaljer.
Nogen ting skal man bare lade ske. hvis du planlægger så meget og så
detajeret risikerer du at der ikke er 'tid' og plads til at være
spontan og dermed få et kys eller få hende til at smile over noget
fjollet.

> [...]
> fysiske rammer på forhånd, inden man inviterer den mulige partner
> ud, man gerne vil gøre et godt indtryk på - for det er vel hele

Nope. Det synes jeg ikke det er. Fidusen er at vise hvem man er og er
det 'indtryk' ikke godt nok, ja så er hun ikke den rette. Basta!

> Jeg kan også sige, jeg foretrækker at være alene, når jeg "dummer"
> mig.

Det kan være synd fordi hun måske vil le af det og smilet og latter er
en helvedes god indgangsvinkel til mange ting, det første kys for
eksempel. Man skal kunne grine af sig selv. Jeg har da ofte lavet et
eller andet ufrivillig kvajet på en date og den kan altid reddes ved
at man griner af sig selv og tager det i stiv arm.

> Og nej, jeg tænker ikke altid på at gøre et godt indtryk, selvom jeg
> da tager rent og rimeligt pænt tøj på, når jeg går ud. Når jeg er
> alene, er jeg nærmest ligeglad med, hvordan andre opfatter mig.

Jeg er også ligegald med hvordan folk opfatter mig når jeg sidderr
derhjemme. Lige nu sidder jeg faktisk i en onslow undertrøje og
boksershorts med sorte sokker på.. (nåede ikke længere), men når jeg
går ud af døren er jeg ikke ligeglad med hvordan jeg ser ud men jeg
angler ikke efter andres accept men min egen i spejlet i entreen indne
jeg går ud af døren.

SNIP
> [...]
> Man skal vel starte et sted, og det er ikke sikkert, man får meget
> ud af at spørge indgående til hendes (igen i dette tilfælde)

Tjah.. man kan spørge om hun kan lide film, bøger eller whatever. Hvad
du spørger om er faktisk ligegyldigt så længe du ikke signalerer at
du rent faktisk er ligeglad med hvad der kommer ud af hendes mund.

> Man kan selvfølgelig invitere hende ind på en kop kaffe eller en øl,
> men så har man jo allerede forudsat, hun er interesseret i netop
> dét, mener jeg.

Ja eller hun siger hun ikke kan lide kaffe men te.. (lad være med at
invitere på noget med alkohol og slet ikke øl på en første date.)

Jeg plejer at spørge om de vil med på cafe og have en kop kaffe eller
te. Dermed signalerer jeg at jeg godt ved mange piger bedre kan lide
te... det scorer faktisk et point eller to at man ikke bare går ud fra
noget, men ligesom signalerer at man tænker sig om og stikker en
finger i jorden.

> [...]
> et meget vidt begreb. Lad os nu sige, hendes store interesse er
> hendes børn eller hund. Hvad leder det så hen til, hvis vi taler

Problemet for dig er jo reelt at du ikke bare slapper af og lader det
komme af sig selv, men vil være forberedt på enhver situation. Det kan
man ikke.

> Hvad hvis hendes store interesse er politik eller tøj?

Tjah hvis det er noget der absolut ikke interesserer dig og det er
altopslugende for hende, så passer I jo alligevel ikke sammen, så fuck
det *G*

Jeg kunne foreksempel aldrig have forhold til e fodboldidiot der
kender navnene på alle fodboldspillere. Hun ville kede mig ihjel *G*

SNIP
> Tja, men det er vel ikke derfor, man inviterer en mulig kæreste i
> byen?

Niks, men hvis hun nu er fanatiker af noget man selv er pisseligeglad
med kan man jo benytte lejligheden til at se sig omkring *S*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-01 10:28

d. 12/07/01 10:51 skrev Tomas O. på tfo@gmx.net i artiklen
9ijofr$lae$1@sunsite.dk:

> [...]
> sig selv, man skal ikke prøve at gøre indtryk med andet end det man
> er. Det at gøre indtryk ved at gøre noget der er atypisk for en selv

Ja, ja, det ved jeg godt - teoretisk set. Jeg tror bare ikke, man kan lade
være med at tænke på at gøre et godt indtryk, når skal være eller er sammen
med en mulig partner, som man er forelsket i. Man stiller vel sig selv (og
andre) spørgsmål som: Hvad skal jeg tage på, sidder tøjet og håret
ordentligt, har jeg brugt den rigtige deodorant, hvor skal jeg invitere
ham/hende hen, hvad skal vi lave o.s.v.

> [...]
> detajeret risikerer du at der ikke er 'tid' og plads til at være
> spontan og dermed få et kys eller få hende til at smile over noget

Det foreslog jeg forhåbentlig heller ikke. Jeg foreslog forhåbentlig blot,
at man prøvede tingene alene for at have en idé om, hvordan de fungerer og
hvad man kan lide eller ikke kan lide. Groft sagt mener jeg, der er stor
forskel på at være lidt spontan og begå nogle små fejl, den mulige partner
kan grine af, i forhold til at fremstå som en totalt kikset nørd, som ikke
har nogen idé om, hvad der skal ske.

> Tjah.. man kan spørge om hun kan lide film, bøger eller whatever. Hvad
> du spørger om er faktisk ligegyldigt så længe du ikke signalerer at
> du rent faktisk er ligeglad med hvad der kommer ud af hendes mund.

Og hvor vil du så gøre det? Midt på vejen?

> [...]
> invitere på noget med alkohol og slet ikke øl på en første date.)
>
> Jeg plejer at spørge om de vil med på cafe og have en kop kaffe eller

Dermed gør du noget i retning af det, jeg prøver at foreslå: Tager
initiativet.

> Dermed signalerer jeg at jeg godt ved mange piger bedre kan lide
> te...

Hvad gør man så, når man ikke ved, hvad mange piger kan lide? I det
tilfælde, denne tråd handler om, var det mandens første date, så han er
sikkert ikke så erfaren, som du er.

> Problemet for dig er jo reelt at du ikke bare slapper af og lader det
> komme af sig selv, men vil være forberedt på enhver situation. Det kan
> man ikke.

Har vi ikke fastslået den ene gang efter den anden, at tingene ikke kommer
helt af sig selv?

Min vigtigste grund til at gå i biografen, teateret eller andre steder hen
alene er, at det er bedre at opleve noget på den måde end sidde alene hjemme
hele tiden dag ud og dag ind i årevis. Jeg udnytter så, at jeg er enlig og
kan gøre næsten, hvad jeg har lyst til. Jeg tror så, det kan have den
bivirkning, at jeg får lidt mere selvtillid ved at vide, jeg har nogle idéer
til en date, hvis muligheden viser sig, og jeg har noget at snakke om. Dog
er jeg nok gået for meget i den anden grøft ved at have så mange forskellige
interesser, at det er svært at finde det rigtige emne frem.

> Tjah hvis det er noget der absolut ikke interesserer dig og det er
> altopslugende for hende, så passer I jo alligevel ikke sammen, så fuck
> det *G*

Du overser helt min pointe: Hvad viser sådanne interesser om, hvor man skal
invitere hende/ham hen? Ikke meget efter min mening.

> Jeg kunne foreksempel aldrig have forhold til e fodboldidiot der
> kender navnene på alle fodboldspillere. Hun ville kede mig ihjel *G*

I det mindste ved man, at man kan invitere en fodboldidiot med til en
fodboldkamp. Dermed har man da et udgangspunkt for et stævnemøde, skulle jeg
mene.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 10:49

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse news:B7733A29.229B5%brahbech@post8.tele.dk...
Hej Børge

> [...]
> på, sidder tøjet og håret ordentligt, har jeg brugt den rigtige
> deodorant, hvor skal jeg invitere ham/hende hen, hvad skal vi lave

Ja jeg kan godt huske at sådan gjorde jeg før min selvtillid var i
top. Dengang jeg var ung. I dag er jeg bare mig selv, take it or leave
it er mit motto.

SNIP

> [...]
> begå nogle små fejl, den mulige partner kan grine af, i forhold til
> at fremstå som en totalt kikset nørd, som ikke har nogen idé om,

Klart nok. Jeg har vist glemt hvordan det var men takket være dette er
jeg i mindernes dal. Minderne om dengang jeg var sp usikker på mig
selv at jeg var nødt til at gøre alle disse ting. I dag er jeg så
tilbagelænet omkring det at date at jeg opfører mig som mig selv 100%

Det gør man ikke hvis man er ung og uerfaren eller bare uerfaren.

Men når nu det er den måde en som jeg får 'succes' på mon ikke det så
er det rigtige at gøre? At slappe af og lade tingene ske og ikke
forsøge at gøre for meget indtryk, men i stedet bare være sig selv?

SNIP

> Og hvor vil du så gøre det? Midt på vejen?

Nej efter jeg havde sat mig ned på en evt. cafe med hende, eller hvis
vi nu sad ned på en bænk, men ikke midt på vejen nej medmindre et
falder naturligt.

SNIP
> Dermed gør du noget i retning af det, jeg prøver at foreslå: Tager
> initiativet.

Joo for hvis man venter på at kvinderne tager initivet sker der i 299
ud af 300 tilfeælde ikke en skid.

> Hvad gør man så, når man ikke ved, hvad mange piger kan lide? I det
> tilfælde, denne tråd handler om, var det mandens første date, så han
> er sikkert ikke så erfaren, som du er.

Nej det er jo det. Men man spørger bare om hun vil med på cafe og når
hun har sagt ja og man er på caféen kan man passende spørge..hver ting
til sin tid.

Med en biftur er det noget andet. Nytter ikke noget at tage hende ind
og se en Arnold Schwartznegger film hvis hun ikke er til den slags,
men et filmdrama som hmm.. Kramer vs. kramer eller noget i den retning
er næsten altid godt. Noget hvor de får brug for en kleenex som du så
passende kan have med i lommen

> Har vi ikke fastslået den ene gang efter den anden, at tingene ikke
> kommer helt af sig selv?

Jo. Klart. me nu taler jeg om når man ER ude på daten. Så skal man
slappe af og lade tingene ske. Men som sagt længere oppe, vi mænd skal
oftest tage initivet ellers sker der ikke en disse.

SNIP
> Du overser helt min pointe: Hvad viser sådanne interesser om, hvor
> man skal invitere hende/ham hen? Ikke meget efter min mening.

Nej. Det er korrekt, man kan ikke lære alting om e på e enekelt
samtale inden man kommer i gang med at date med hende flere gange.

Ved 2. eller 3. møde har jeg ofte oplevet at man sidder i en sofa hos
hende eller en selv og snakker i 5-6 timer om alt mellem himmel og
jord og derved 'føler hinanden på tænderne'

Nogen gange munder det ud i sex andre gange ikke.

> I det mindste ved man, at man kan invitere en fodboldidiot med til
> en fodboldkamp. Dermed har man da et udgangspunkt for et stævnemøde,
> skulle jeg mene.

Du vil aldrig finde mig som tilskuer til en fodboldkamp *G* ikke
medmindre man gerne vil se mig sove.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-01 11:05

d. 12/07/01 11:49 skrev Tomas O. på tfo@gmx.net i artiklen
9ijrr5$rjb$1@sunsite.dk:

> Ja jeg kan godt huske at sådan gjorde jeg før min selvtillid var i
> top. Dengang jeg var ung. I dag er jeg bare mig selv, take it or leave
> it er mit motto.

Det er sikkert udmærket, men det rører vel ikke ved, at denne tråd blev
startet af en ung mand, som ønskede hjælp til løsning af et problem?

> Men når nu det er den måde en som jeg får 'succes' på mon ikke det så
> er det rigtige at gøre? At slappe af og lade tingene ske og ikke
> forsøge at gøre for meget indtryk, men i stedet bare være sig selv?

Jeg tvivler. Ofte sker der præcis intet, hvis man bare slapper af og venter
på, tingene sker.

> Nej efter jeg havde sat mig ned på en evt. cafe med hende, eller hvis
> vi nu sad ned på en bænk, men ikke midt på vejen nej medmindre et
> falder naturligt.

Ok. Du definerer, hun sikkert har lyst til at sidde på en bænk og snakke
lidt eller gå med på en café. Det er vel din store erfaring, som har givet
dig en fornemmelse for, hvad der falder naturligt? Jeg tror ikke, det er
medfødt.

> Joo for hvis man venter på at kvinderne tager initivet sker der i 299
> ud af 300 tilfeælde ikke en skid.

Og alligevel er dit bedste forslag, at man slapper af og lader tingene ske?
Det hænger ikke sammen, når man er uerfaren (ung eller gammel).

> Jo. Klart. me nu taler jeg om når man ER ude på daten. Så skal man
> slappe af og lade tingene ske. Men som sagt længere oppe, vi mænd skal
> oftest tage initivet ellers sker der ikke en disse.

Men udgangspunktet for tråden var niveauet før: Hvordan kommer man
overhovedet på en date - eller rettere: Hvordan starter man en god
udvikling, hvor tingene sker?

Jeg mener, du begår en meget stor fejl ved at tage for meget for givet,
fordi du har så stor erfaring, men glemmer, hvordan du har fået den.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Tomas O.

Dato : 12-07-01 11:19

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse news:B77342DE.229D1%brahbech@post8.tele.dk...

> Det er sikkert udmærket, men det rører vel ikke ved, at denne tråd
> blev startet af en ung mand, som ønskede hjælp til løsning af et
> problem?

Nej men man kan ikke altid styre en tråd Lige så lidt som man kan
styre sit liv 100%

> Jeg tvivler. Ofte sker der præcis intet, hvis man bare slapper af og
> venter på, tingene sker.

Åhh jeg mente nu efter man har fået sin første date og faktisk er på
den.

> [...]
> snakke lidt eller gå med på en café. Det er vel din store erfaring,
> som har givet dig en fornemmelse for, hvad der falder naturligt? Jeg

Hmm.. alle kvinder kan lide at snakke og specielt hvis der er en der
gider lytte. *S*

> Og alligevel er dit bedste forslag, at man slapper af og lader
> tingene ske? Det hænger ikke sammen, når man er uerfaren (ung eller
> gammel).

Det med de 299 ud af 300 er initivet til de første date! Ikke når man
først er på den.

> Men udgangspunktet for tråden var niveauet før: Hvordan kommer man
> overhovedet på en date - eller rettere: Hvordan starter man en god
> udvikling, hvor tingene sker?

Jo men tråden udviklede sig til at handle om andet end det.. det er
usenets natur

Men man starter som jeg allerede har sagt, me dat mandne tager
initivet til den første date og så ser man hvad der sker på dne og så
tager man initiv til en mere hvis det var godt med den første.

> Jeg mener, du begår en meget stor fejl ved at tage for meget for
> givet, fordi du har så stor erfaring, men glemmer, hvordan du har
> fået den.

Ahh.. jeg har skam ikke glemt det mere.. som jeg skrev andetsteds i
tråden så er jeg havnet i mindernes dal *S*

Men på den anden side, hvis ikke erfaringer kunne bruges så var der
ingen grund til at have en hukommelse *G*

Hilsen
Tomas P.

Fra : Puk

Dato : 12-07-01 18:59

> [...]

hvor man skal
> invitere hende/ham hen? Ikke meget efter min mening.

Tja lad mig se. Kvinder som er meget glade for tøj, vil ofte
også være glade for modemesser, make-up messer og modeshows.
Kvinder som er meget glade for politik ville måske sætte pris på
en rundtur i folketinget (det mener jeg at man kan komme på).
Kvinder som er meget glade for dyr er geniale at have med på
dyreskue, zoologisk have, Givskud dyrepark og måske vil de også
kunne lide naturhistorisk museum. Kvinder som er meget
interesserede i kvindekamp og den slags vil måske være glade for
en tur til Karen Blixen's gamle hjem i Rungsted eller måske en
tur på tøjhusmuseet hvor de af og til har udstillinger specielt
om kvinder. Det var bare nogle bud *S*.

Men som Tomas er inde på, så ville jeg faktisk også tage
udgangspunkt i mig selv. Hvis jeg skulle invitere en gut ud en
lørdag aften så ville jeg tænke på, hvad jeg selv gerne ville
lave sådan en aften, og som kan være godt når man er to. Så
viser du lidt af dig selv og du kan også finde ud af om det er
noget som hun er med på. Du kan jo sagtens have flere forslag
*S*.

Sidst jeg blev spurgt ud af en gut, der vidste han ikke rigtig
hvad det skulle være, men han har en søn på 3 år og jeg er vild
med dyr og det er sommer, så jeg foreslog en tur i Zoologisk
Have, så der var plads til os alle 3.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 13-07-01 07:19

d. 12/07/01 19:59 skrev Puk på powder@worldonline.dk i artiklen
uxl37.4972$ae6.319946@news010.worldonline.dk:

> [...]
> en tur til Karen Blixen's gamle hjem i Rungsted eller måske en
> tur på tøjhusmuseet hvor de af og til har udstillinger specielt

Når man nu bor i Jylland, som jeg gør, må jeg så håbe, jeg finder en kvinde,
der interesserer sig for dyr. Da jeg bor i Randers, kan jeg nemlig finde fem
zoologiske haver og lignende indenfor 1 - 1,5 times bus- eller togtransport.
(Nej, jeg tænker ikke på Givskud, som ligger for langt væk. Jeg tænker på
Randers Regnskov, Aalborg Zoo, Ebeltoft Zoo, Skandinavisk Dyrepark på
Djursland og Kattegatcenteret, hvor man kan sige "Hej, Haj".)

Til gengæld er der langt til folketinget og mildt sagt småt med modemesser
m.v. Der er selvfølgelig ikke så langt til Kvindemuseet i Århus.

> [...]
> lørdag aften så ville jeg tænke på, hvad jeg selv gerne ville
> lave sådan en aften, og som kan være godt når man er to.

Det prøvede jeg sådan set også at sige, omend på en anden måde. Jeg tror
nemlig stadig, det er lettere at finde ud af noget, det kunne være rart at
lave, når man er to, hvis man har prøvet det alene. Det kan jo også være en
undskyldning for at komme lidt ud og opleve noget, selvom man er alene, og
man kan jo godt vurdere, om en seværdighed er spændende eller kedelig,
selvom man er alene. Derimod mener jeg ikke, man behøver at planlægge alt i
detaljer i forvejen. Jeg tror højest, det kan være en fordel at have nogle
idéer "i ærmet", hvis aftenen dør ud for hurtigt eller den mulige partner
har nogle andre interesser, end man lige havde ventet.

Med venlig hilsen

Børge
som har været i Randers Regnskov tre gange i de seneste tre uger uden at
have set alle dyrene (endnu).

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-07-01 13:36

"Borge Rahbech Jensen" skrev

Hej Børge

> det nemt kan være et problem at finde ud af, hvordan man gør bedst
> indtryk for en mulig partner, man vil have med på en date.

Hmm, for mig virker det bedst (og nemmest) hvis jeg "bare" er mig selv
og lader være med at forsøge at gøre indtryk.

Hvis man, som mig, har en tendens til at være genert kan det dog godt
være ret svært. Mics forslag til et sted at date er derfor godt, fordi
man på forhånd har fjernet en hurdel (man er et sted man ikke kender og
eventuelt ikke føler sig tryg ved).

> praktiske ting som hvor er det en god idé at gå hen og spise, hvilke
> retter smager især godt,

Det bedste jeg kan forestille mig, er at slæbe hende med på ens egen
favoritrestaurant (biograf, dansested etc.) og udbrede sig om hvad man
selv synes er godt.

Gør det du har det godt med, på den måde viser du en hel masse om dig
selv og hun lærer en del om din smag på samme tid.

Det forudsætter selvfølgelig, at man rent faktisk har et favoritsted.

Hvis din favoritret er hjemmelavet, så lav den for hende. Hvis vejret
er til det, så server den eventuelt et sted i naturen du sætter pris
på.

Jeg synes at det er bedre at vise hvem man er, i stedet for at fortælle
hvem man er.

> Jeg kan også sige, jeg foretrækker at være alene, når jeg "dummer"
> mig.

Hvis der er en ting der er sikker, så er det at jeg dummer mig (på en
date), det gør jeg altid. Efterhånden har jeg lært at tage det med et
smil og kan finde ud af at forklare hvorfor jeg dummer mig (fordi hun
gør mig rystende nervøs (hvis man var en hård nyser, kunne man måske
yderligere argumentere at det er hendes skønhed, vid eller charme som
er skyld i at man skøjter rundt som en lille genert dreng).

> Når jeg er alene, er jeg nærmest ligeglad med, hvordan andre opfatter
> mig.

Fidusen er nok, at være på samme måde i selvskab med hende du lufter
hund med. Hun vil have dig og ikke den du gerne vil bilde hende ind du
er.

> Man skal vel starte et sted, og det er ikke sikkert, man får meget ud
> af at spørge indgående til hendes (igen i dette tilfælde) interesser
> ved det første møde.

Tænk lidt over hvad i har til fælles: bor i, i samme område? har du set
hende til et arrangement, så tal om arrangementet (du behøver ikke at
afsløre at du så hende).

> Man kan selvfølgelig invitere hende ind på en kop kaffe eller en øl,
> men så har man jo allerede forudsat, hun er interesseret i netop dét,
> mener jeg.

Det kan da også være, at hun faktisk er ligeglad med øllen eller kaffen
og bare vil se dig, snakke med dig, lære dig bedre at kende.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-01 14:31

d. 12/07/01 14:35 skrev Peder Vendelbo Mikkelsen på pedervm@gmx.net i
artiklen 9ik5lq$gud$1@sunsite.dk:

> "Borge Rahbech Jensen" skrev
>
> Hej Børge

> Hmm, for mig virker det bedst (og nemmest) hvis jeg "bare" er mig selv
> og lader være med at forsøge at gøre indtryk.

Sådan er vi så forskellige. For mig vil det givetvist være lettest at
acceptere, jeg forsøger at gøre et godt indtryk, fremfor at begynde at
filosofere over, om det nu er den rigtige mig...

Nogle af de sværeste spørgsmål, man kan stille mig, er faktisk: "Hvad har du
egentlig lyst til?" og "Hvem er du egentlig?". Det er sådanne spørgsmål, jeg
kan prøve at besvare som led i en samtaleterapi eller gruppeterapi - og ikke
i alle mulige andre sammenhænge.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 20-07-01 03:21

Hanne L wrote:

> Det, jeg egentlig bare vil sige, er, at vi mennesker ofte
> tror, alle andre lægger utroligt meget mærke til os, hvor
> de oftest er totalt ligeglade.

Det har du desværre ikke ret i.
Når man er lidt usikker på sig selv, så er det jo rart, nemt og bekvemt
at kunne finde en anden "syndebuk" - altså en, der er endnu mere kikset
end een selv. Det er en del af den menneskelige natur at udstøde folk,
der skiller sig ud.
Jeg ved ikke helt, hvorfor det hænger sådan sammen. Det er vel noget af
den gamle survival of the fittest-konkurrence, der stikker sit grimme
hovede frem.

I hvert fald bliver jeg "jævnligt" stoppet på gaden af vildt fremmede
mennesker, der bare lige følte, at de havde lyst til at fortælle mig, at
jeg så grim ud.
Så er resten af den dag ligesom ødelagt.

> Kan du ikke prøve at gøre det, jeg kalder for at "slå
> hjernen fra" og så bare gøre det uden at tænke?

Det er altså ikke for alle, at de automatiske processer fungerer så
godt, at man bare kan slå sin hjerne fra og stadig fungere normalt.
Jeg har et par gange prøvet at gøre noget "uden at tænke" - men det er
altid endt galt.

> [...]
> sværere ved at tage mig sammen, gør jeg det bare. Det
> er faktisk en enorm lettelse, fordi det så lige pludselig

Det lyder rart at kunne det.
Jeg tror slet ikke, jeg ville være i stand til at komme i bad og få tøj
på uden at have hjernen med. Derfor sover jeg meget ofte for længe.

> Det kan du have ret i, men på den anden side kan det
> gøre det nemmere, at der ikke er for stille, hvis samtalen
> går i stå. Så kan man jo altid kigge lidt på de andre, der
> er tilstede og snakke om dem

Det er rigtigt.
Det virker bare ikke så godt, hvis man er blevet så paranoid, at man
også tror, at alle de andre snakker om een selv.

-Rune

Fra : Anita

Dato : 23-07-01 11:18

(Nu tester jeg lige.... jeg har manuelt ændret Sv til Re i titelfeltet. Hvis
der stadig er folk, der ikke kan læse mine beskeder, vil jeg gerne høre om
det. På forhånd tak

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at kunne finde en anden "syndebuk" - altså en, der er endnu mere kikset
> end een selv. Det er en del af den menneskelige natur at udstøde folk,

Så nemt synes jeg ikke 'de' skal slippe. Jeg nægter at tro på at den
menneskelige natur hænger sådan sammen! I så fald.... hvorfor er det så ikke
alle der gør sådan noget? Og hvorfor er særligt børn så istand til at
acceptere afvigere, uden at tænke nærmere over det? (Jeg kan nævne det
klassiske eksempel fra børnehaven, hvor alle ungerne leger sammen. De bliver
først bliver opmærksom på at der er et barn i gruppen, som har mørk hud, da
en voksen bringer det på bane. Derfør havde de end ikke skænket det en
tanke.)

> [...]
> jeg så grim ud.
> Så er resten af den dag ligesom ødelagt.

Folk der gør sådan noget er ikke normale! Der er desværre nogle mennesker,
der er så fucked-up at de får et kick ud af at ødelægge det for andre. Hvis
du en dag har overskud til det, skulle du prøve at svare et eller andet
igen; 'Du ser sgu da heller ikke for knøv ud' (som en nordjyde, som jeg
selv, ville ha' sagt) eller 'Jeg husker ikke at have bedt om din mening!'
Det er ikke sikkert at det hjælper i situationen, men jeg tror det vil ændre
din følelse bagefter; for så er du ikke bare passivt modtagende af folks
kritik, men istand til at reagere.

Venlig hilsen Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 23-07-01 11:56

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3b5bf834$0$4655$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> (Nu tester jeg lige.... jeg har manuelt ændret Sv til Re i
> titelfeltet. Hvis der stadig er folk, der ikke kan læse mine
> beskeder, vil jeg gerne høre om det. På forhånd tak

Tak Anita Nu kan jeg ogås se dine indlæg.

Du kan få hjælp til at få din outlook til at gøre det automatisk her:

Hilsen
Tomas O.
FUT
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 11-07-01 15:28

On Wed, 11 Jul 2001 08:44:55 +0200, "/-Den uvidende-/" <Pytman@sol.dk>
wrote:

alllllo Øhhh Uvinden :)

>sød....og acceptere mig som jeg er .....

jamen hvordan er du og hvad hindre dig i den du er i at når far a til
b ?
MvH
Bo