Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon software - efterlysning
Fra : Dennis

Dato : 10-10-07 10:28

Er der nogen, som ved hvor man kan hente Canon's CameraWindow software?
Jeg har været inde på Canon's hjemmeside(r) og har googlet. Jeg mener
det var freeware, så hvis der er nogen, som har det liggende og evt. kan
oplade det, ville det være fedt.

Jeg har tidligere brugt dette program, og har været glad for det, da det
var nemt og man ikke skulle gøre andet end klikke én gang. Lige nu
bruger jeg windows egen indbygget overførelses halløj, og det er jeg
ikke så glad for...

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Hilsen Dennis

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-10-07 13:47

Dennis wrote:
> [...]
> det var nemt og man ikke skulle gøre andet end klikke én gang. Lige nu
> bruger jeg windows egen indbygget overførelses halløj, og det er jeg

Zoombrowser EX som kan lastes ned gratis (men som krever at man har
programmet installert fra en CD fra før)
inneholder også en downloader del. Hvilket kamera er det du har ?
--
AsleB;Oslo

Fra : Dennis

Dato : 11-10-07 20:21

Asle Bjerva skrev:
> Zoombrowser EX som kan lastes ned gratis (men som krever at man har
> programmet installert fra en CD fra før)
> inneholder også en downloader del. Hvilket kamera er det du har ?

Jeg har et Ixus 800is.
Men jeg er ikke særlig vild med ZoomBrowser, så den holder jeg mig fra.
Men hvis der er nogen, som kender til andre gode overførelses programmer
vil jeg gerne høre om disse. Det skal bare være et simpelt program, som
ikke skal kunne andet - der skal ikke være alt mulig
redigeringsværktøjer og andet med.

Hilsen Dennis

Fra : Steen Rasmussen

Dato : 11-10-07 21:00

Dennis skrev:

> [...]
> vil jeg gerne høre om disse. Det skal bare være et simpelt program, som
> ikke skal kunne andet - der skal ikke være alt mulig

Hej Dennis
Prøv cam2pc www.nabocorp.com/cam2pc/freeware.php
Det er gratis og fungerer perfekt til formålet.

mvh Steen

Fra : Pico

Dato : 11-10-07 21:57

Steen Rasmussen wrote:

> Hej Dennis
> Prøv cam2pc www.nabocorp.com/cam2pc/freeware.php
> Det er gratis og fungerer perfekt til formålet.

Som til næsten alt andet der har med "filer" at gøre bruger jeg
TotalComander, der er 2 vinduer så det er bare at trække filerne over, evt.
brug højre musseknap for at vælge kopiere eller flyt.
Hvorfor have programmer til så elementære ting ?
--
MVH
Pico

Fra : Akadut

Dato : 11-10-07 23:04

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> evt. brug højre musseknap for at vælge kopiere eller flyt.
> Hvorfor have programmer til så elementære ting ?
Er TC ikke et program?

Fra : Søren Reinke

Dato : 12-10-07 06:52

Akadut wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er TC ikke et program?

Det er korrekt, Total Commander er det bedste filhåndteringsprogram der
er på markedet.

/Søren

Fra : Dennis

Dato : 12-10-07 16:40

Steen Rasmussen skrev:
> Hej Dennis
> Prøv cam2pc www.nabocorp.com/cam2pc/freeware.php
> Det er gratis og fungerer perfekt til formålet.
>
> mvh Steen

Det vil jeg prøve - har hentet det.

Tak for det!

Fra : Dennis

Dato : 15-10-07 19:05

Dennis skrev:
> Det vil jeg prøve - har hentet det.

Det synes jeg ikke var den store succes... Det er slettet igen.

Hilsen Dennis

Fra : Anders Pedersen

Dato : 16-10-07 22:56

Dennis skrev:

> Det synes jeg ikke var den store succes... Det er slettet igen.
>
> Hilsen Dennis
Hvad med picasa2 fra google

Eller jeg fandt noget camerawindow her, men ved ikke om det kan bruges
til dit kamera
http://software.canon-europe.com/products/0000490.asp