Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. Photoshop 5,0
Fra : 2rb1

Dato : 08-10-07 14:51

Jeg har hørt, men ved ikke om det er rigtigt.... at Photo Shop 5 må bruges
kvit og frit?
Jeg har den uudpakket med registrerings nr. osv... Må jeg bruge den på 5-6
forskellige pc'er i et offentlig rum.

Mvh. 2rb1

Fra : Pico

Dato : 08-10-07 19:01

2rb1 wrote:
> Jeg har hørt, men ved ikke om det er rigtigt.... at Photo Shop 5 må
> bruges kvit og frit?
> Jeg har den uudpakket med registrerings nr. osv... Må jeg bruge den
> på 5-6 forskellige pc'er i et offentlig rum.

Prøv at spørg Adobe.
--
MVH
Pico

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 08-10-07 22:00

> [...]
> kvit og frit?
> Jeg har den uudpakket med registrerings nr. osv... Må jeg bruge den på 5-6

Hvorfor ikke bruge et af de nye gratis programmer i stedet? Læs evt. mere
her: http://www.pcworld.dk/art/8868?a=block&i=74 Med mindre du er pot&pande
med Photoshop, er jeg sikker på, at de nye, gratis programmer kan langt mere
end en ældgammel ver. af photoshop.

Mvh

Jasper

Fra : Knud Gjøl

Dato : 19-10-07 13:10

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:470a9a47$0$69143$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> pot&pande med Photoshop, er jeg sikker på, at de nye, gratis programmer
> kan langt mere end en ældgammel ver. af photoshop.

Jeg tror ikke at det er noget du skal spørge om, med mindre du vil have nej.
Jeg kunne nok her i huset finde den på 2 PC, vi bruger
Photoshop Elements 5 som jo da ikke er så tudsegammel som du gør den til,
men et par år kan den msåke godt være

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-10-07 18:04

"Knud Gjøl" <knud@sig-hotel.dk> skrev :

>Photoshop Elements 5 som jo da ikke er så tudsegammel som du gør den til,
>men et par år kan den msåke godt være

Photoshop Elements 5 og Photoshop 5 er to vidt forskellige
programmer.

Photoshop Elements 5 er måske et år gammel, højst.

Photoshop 5 er vidst fra årtusindeskiftet.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)