Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto bøger
Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-10-07 15:36

Jeg har kendskab til 2 sites hvor man kan bestille sin egen fotobog

Bog&Ide
TDC

Findes der andre danske sites der tilbyder dette ?

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 07-10-07 15:46

Tommy Jensen wrote:
> Jeg har kendskab til 2 sites hvor man kan bestille sin egen fotobog

Jeg ved ikke med danske sites, men Apple har en sådan mulighed indbygget
i iPhoto. Den prøvede jeg for nylig, og den kan jeg ikke rigtig anbefale.

Ekspeditionstiden var kort (det tog vist en lille uge fra jeg bestilte
til UPS kom med pakken), men den virker også som om den er lavet en
anelse for hurtigt. Det er ikke alle billederne der er printet i lige
pæn kvalitet.

/T

Fra : Jeroen

Dato : 07-10-07 15:52

Coop har muligheden for det på deres www.digitalshoppen.dk

Har ikke prøvet det endnu.

Jeroen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 07-10-07 15:54

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote in message

> Jeg har kendskab til 2 sites hvor man kan bestille sin egen fotobog

Dit indlæg hører hjemme i dk.fritid.inkoeb, hvor du har bedre mulighed for
at få at vide Bilka har den type produkter.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hej Doktor