Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilken skærm bruger du?
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-09-07 19:07

hej

hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
mvh torben

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 29-09-07 20:07

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:46fe93f2$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
> mvh torben
Dell FWP 2005 med S-IPS panel.
MEn jeg ville gerne ha en 30" HP lissom Hans Kruse

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 29-09-07 23:35

Frodo Nifinger wrote:
> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
> skrev i en meddelelse

> Dell FWP 2005 med S-IPS panel.
> MEn jeg ville gerne ha en 30" HP lissom Hans Kruse

Nåhja, jeg bruger også en spydertingest.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Thomas Kjær

Dato : 29-09-07 20:50

On 2007-09-29, Torben og Marie-louise Ager wrote:

> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

Oftest den der er i min macbook pro, men til tider også
en ekstern Dell 2407WFP - begge hardware kalibrerede.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Mogens Hansen

Dato : 29-09-07 20:54

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:46fe93f2$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

Enten en middelmådig skærm på en bærbar eller en super 30" HP LP3065,
kalibreret med en Pantone Huey.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Michael Holm

Dato : 29-09-07 21:54

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
> mvh torben

Dell 2407WFP med GregtagMacBeth EyeOne Display kalibrering.

//Michael

Fra : Michaelbs

Dato : 29-09-07 21:59

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:46fe93f2$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
> mvh torben

HP LP3065 med Spyder2Pro

mvh Michaelbs

Fra : Peer K

Dato : 29-09-07 23:32

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

Eizo Flexscan S2410W-BK - som iøvrigt kun kan anbefales.

--
Peer K
http://www.klercke.dk

Fra : AS

Dato : 30-09-07 13:32

Eizo L568, lidt tidligere L557

Fra : Hans Kruse

Dato : 30-09-07 14:06

> [...]
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

HP LP3065 og Spyder2Pro.
Mvh,
Hans

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-07 18:47

> [...]
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

Samsung 959NF.

Har længe udsat skærmkøb da jeg har været meget i tvivl om hvad jeg skulle
købe, for at kunne de samme ting som jeg kan med denne skærm. Venter stadig,
synes enten at kvaliteten er for dårlig, eller også er det aaalt for dyrt.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-09-07 20:05

> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
> mvh torben
22" Lacie CRT huske ikke model nummer men den sidste de lavede, og den er
FANDENME god, langt bedre en 90% af de tft'er der er på markedet, men for
søren den bruger strøm

Stef

Fra : Jakob

Dato : 01-10-07 07:13

In article <46fe93f2$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk says...
> hej
>
> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?
> mvh torben

Eizo flexscan s2110w

Den er jeg rigtigt tilfreds med. Har desværre ikke en hardware
kalibrator endnu men jeg synes farverne står temmelig godt på den, langt
bedre end den samsung jeg lige har købt til arbejdspladsen.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-10-07 20:16

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> hvilken skærm bruger du til din billed redigering?

Sony Trinitron

Alt andet er pap

Claus

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-10-07 20:19

> Sony Trinitron
>
> Alt andet er pap

Tjaaa hvis man vil nøjes

Stef

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-10-07 21:32

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Sony Trinitron
>
> Alt andet er pap

Det er da længe siden de blev solgt i danmark ... er phosforen ikke ved
at være slidt ?

/thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-07 08:43

Thomas von Hassel wrote:
> Det er da længe siden de blev solgt i danmark ... er phosforen ikke ved
> at være slidt ?

Mine gamle IBM P260'ere er ihvertfald ved at se noget trætte ud...
den ene skal være godt varm før den ikke er helt grøn i farverne.

Det kan være det snart var på tide at kigge på et dual 24" setup af
en art.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-10-07 17:58

Tusind tak for alle jeres svar

mvh torben

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-10-07 18:33

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:47027844$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Tusind tak for alle jeres svar

Og hvad vil du bruge svaret til? Tælle til vinderen
Mvh,
Hans

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-10-07 17:51

> Og hvad vil du bruge svaret til? Tælle til vinderen
> Mvh,
> Hans

Hej hans..

næste led er står til opdate er muligvis min ældre skærm, en La Cie electron
22 blue..

mvh torben