Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowepro computrekker - ekstra nylon straps~
Fra : Beeblebrox

Dato : 29-09-07 15:51

Hej folkens,

Jeg har købt en Lowepro Computrekker og er meget glad for den.

Mit eneste ankepunkt er at elastikkerne til stativet er noget juks. Jeg
havde foretrukket noget velcrojusterbart nylonbånd med klik-baseret
spænde (som alle de andre klikspænder på tasken).

Er der nogle der ved hvor man kan købe nylonstraps med klikspænder og
justerbare længder til dette formål?

De bedste hilsner,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : K

Dato : 02-10-07 12:53

"Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (som alle de andre klikspænder på tasken).
>
> Er der nogle der ved hvor man kan købe nylonstraps med klikspænder og

Uden at virke for sikker, vil jeg mene, at du kan hitte den slags i enhver
Spejdersport.

Mvh.

Fra : Beeblebrox

Dato : 27-10-07 10:31

K wrote:
> Uden at virke for sikker, vil jeg mene, at du kan hitte den slags i enhver
> Spejdersport.

Du har fuldstændig ret
Tak for tippet!

- panduro hobby har velcro til at sy på hvis man vil have en kombiløsning.

Vh,
Claus