Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS 700
Fra : Morten Jelle

Dato : 19-09-07 20:41

Hejsa

Jeg har fornyligt anskaffet mig et Canon Digital IXUS 700 kamera. I
bund og grund synes jeg den tager fine billeder, som i min situation,
er til togbilleder.

Men da jeg synes, at jeg ved lidt for lidt omkring det kamera her, så
ville jeg gerne høre ad, om der er nogle, som har erfraringer med
dette kamera, og kan fortælle lidt om, hvordan man få supergode skud i
kassen?

Håber i kan hjælpe.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 21:35

"Morten Jelle" <mojelle@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

sæt det på automatik.
Ixus'er er ikke så meget til manuelle indstillinger.

Fra : Morten Jelle

Dato : 20-09-07 15:04

On 19 Sep., 22:34, "Eque" <-> wrote:
> [...]
> kassen?
>
> sæt det på automatik.
> Ixus'er er ikke så meget til manuelle indstillinger.

Altså ISO kan jeg sætte på AUTO, men Hvidbalancen ved jeg ikke, om det
er en god ting. Jeg kan bede den om at beregne hvidbalancen, og det
bliver billederne en anelse bedre af, for at sige det.