Bil til polterabend
Fra : alten

Dato : 29-09-07 21:01

En af mine venner skal giftes og der skal selvfølgelig holdes polterabend.
Han er meget glad for sportsvogne - især amerikanske V12'ere. Derfor vil jeg
undersøge mulighederne for at han kan køre i en lækker sportsvogn til sin
polterabend - bare i en halv times tid.

Er der nogen der kender til et sted i Københavnsområdet, hvor det kan lade
sig gøre?

Jeg har prøvet at søge på Google, men kan ikke rigtigt finde noget godt.

mvh,
Henrik

Fra : alten

Dato : 29-09-07 21:09

Jeg mener selvfølgelig V8'er - ikke V12'er

Fra : Frank

Dato : 29-09-07 22:42

"alten" <alten@alten.dr> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig gøre?
>
> Jeg har prøvet at søge på Google, men kan ikke rigtigt finde noget godt.

http://www.hertzdk.dk/default.asp?lightpageID=203§ionID=6

Mvh
Frank

Fra : Thomas

Dato : 30-09-07 07:39

"Frank" <anders.and@pc.dk> wrote in message

> "alten" <alten@alten.dr> skrev i en meddelelse

> http://www.hertzdk.dk/default.asp?lightpageID=203§ionID=6
>
> Mvh
> Frank

Hej

Det ser sgu da spændende ud ved Hertz hvis det ikke lige var for dette :

"Der skal fremvises et internationalt kreditkort (ikke Visa Dankort) før
leje af bilen"

Så skal man i banken for at lave et Mastercard eller hvad ??? for at kunne
leje en bil i DK ?

top nice

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 30-09-07 07:41

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> "Der skal fremvises et internationalt kreditkort (ikke Visa Dankort) før
> leje af bilen"

Og det var i forbindelse med Mustangen jeg mente

Mvh

Thomas

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-09-07 21:12

> [...]
sin
> polterabend - bare i en halv times tid.
>
> Er der nogen der kender til et sted i Københavnsområdet, hvor det kan

Prøv at forhøre dig hos nogle USA-bilklubber, du kan finde en oversigt
her :
www.fda-biler.dk/klubber
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : RP

Dato : 01-10-07 07:38

> Jeg har prøvet at søge på Google, men kan ikke rigtigt finde noget godt.

Spørg på www.smallblock.dk, der sidder alle v8 'nørderne'

Eller f.eks. www.mustangklubben.dk
www.club-corvette.dk

hvis det skal være nogle af de specifikke mærker...

Mvh

RP