Fra gule til hvide plader?
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 16:00

Er der nogen steder mn selv kan søge om prisen for afgifter når man
vil sætte hvide plader på en varebil?

Jeg søger en varebil om jeg kan lave om til autocamper, mulighederne
er jo mange, så jeg vil godt selv søge prisen inden jeg køber en bil.
Og Told og Skat bryder sig vel ikke om at svare på andet end
specifikke spørgsmål/bilmodeller og årgang, mon???

Jeg går ud fra at afgiften sættes efter nypris og årgang så det KUNNE
jo godt være at noge havde en liste man kunne få et kopi af????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : retroman

Dato : 29-09-07 17:12

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg går ud fra at afgiften sættes efter nypris og årgang så det KUNNE jo
> godt være at noge havde en liste man kunne få et kopi af????

Er det bare mig, men autocamper eventyret er da slut?.

Fra : alexbo

Dato : 29-09-07 17:44

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev

> Jeg søger en varebil om jeg kan lave om til autocamper,

Du skal være opmærksom på at kravene til bremser er større på en camper end
på en varebil.

Så du skal sikre dig at den varebil du kunne tænke dig, kan godkendes som
camper.

mvh
Alex Christensen