Kvinder og bilekørsel :o)
Fra : Mogens

Dato : 28-09-07 17:02

He he - det har sgu aldrig været nemt for dem
www.fyens.dk/article/859491

Billederne alene...
www.fyens.dk/modules/xphoto/slideshow.php?slideshowid=197270&imageid=306381

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-09-07 17:56

Mogens wrote:
> He he - det har sgu aldrig været nemt for dem
> www.fyens.dk/article/859491

"Dårlig skiltning". Vel nærmere dårlig læsning af skiltningen.
Det ser for øvrigt ikke ud til at bilen hænger noget sted, så Frau
Schulz kunne vel have bakket op igen - så var der slet ikke nogen, som
ville have opdaget det.

Fly

Fra : René Løweneck

Dato : 29-09-07 06:56

Hej Mogens !

> He he - det har sgu aldrig været nemt for dem

Nope, det virker nærmest helt umuligt for dem ))

http://www.youtube.com/watch?v=5xyn-9cn0nE

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 ES - en ægte 4-hjulstrækker

Fra : Anders Thorup

Dato : 29-09-07 07:44

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej Mogens !

> Nope, det virker nærmest helt umuligt for dem ))
>
> http://www.youtube.com/watch?v=5xyn-9cn0nE

Ved halvdelen kan man jo ikke se om det er en mand eller en kvinde der er
skyld i uheldet.

Mvh
Anders

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-09-07 07:57

"Anders Thorup" <andersinscotland@yahoo.co.uk> skrev i meddelelsen

> "René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message

> Ved halvdelen kan man jo ikke se om det er en mand eller en kvinde der er
> skyld i uheldet.

I tilfælde af tvivl - så er det altid en kvinde. Basta.

Fra : ShutEye

Dato : 29-09-07 09:07

> I tilfælde af tvivl - så er det altid en kvinde. Basta.

Hahah lol! Enig!

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-09-07 07:56

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> He he - det har sgu aldrig været nemt for dem
> www.fyens.dk/article/859491
>
> Billederne alene...
> www.fyens.dk/modules/xphoto/slideshow.php?slideshowid=197270&imageid=306381

Hun skulle have haft en Mini, så havde den kørt ned af trapperne uden
problemer.. Det har jeg selv set i en film.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-09-07 11:19

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in news:mA9Li.9901$ZA.6527@newsb.telia.net:

> Billederne alene...
> www.fyens.dk/modules/xphoto/slideshow.php?slideshowid=197270&imageid=30
> 6381

Ja uh hvor er skiltene dårlige, den blå firkant med P´et er da mindre end
cyklen på skiltet...