DVD til kortsynede
Fra : Fly Christensen

Dato : 27-09-07 21:08

Davs!

Når man roder lidt med rytmeboksen, finder man de underligste små ting:

http://kortlink.dk/49tk

Hvem er det lige, der skal bruge den skærm?
Noget andet er, hvorfor _skal_ hele armaturet bare oser langt væk af
billig plastik?

Fly

Fra : Esben

Dato : 27-09-07 21:07

> Hvem er det lige, der skal bruge den skærm?

Dem på bagsædet velsagtens.

--
Esben

Fra : Thore Jensen

Dato : 27-09-07 21:17

Esben skrev:
> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Dem på bagsædet velsagtens.
>
> --
> Esben

Det samme tænkte jeg..

Skærmen sidder placeret midt for bagsædet
se også her,læg også mærke til hovedtelefonerne!

http://kortlink.dk/49tq

Thore

Fra : KMH

Dato : 27-09-07 21:10

> [...]
>
> Hvem er det lige, der skal bruge den skærm?
> Noget andet er, hvorfor _skal_ hele armaturet bare oser langt væk af

LOL

Eller rettere NÅ!!!!

Det er jo egentligt ikke fordi at man skal være kortsynet.
Det er fordi at sædet skal være i "ligge position" før man kan betjene
kanpperne"
(alt betjening at apperatet må enten foregå med sædet lagt ned eller fra
bagsædet)
Alene det at man skal proppe en skive ind i en sprække BAG ved hovdet ?!?

Potten må vel ikke sælges som firmabil grundet den ergonomiske indretning

Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-07 21:15

Fly Christensen skriver:

> Hvem er det lige, der skal bruge den skærm?

Dem på bagsædet. Billedet snyder, du tror at den hænger over forsædet,
men nej, den hænger midt mellem forsæderne. Prøv at se billedet lige
"efter" her er skærmen pludesligt rykket helt tæt på nakkestøtten.

> Noget andet er, hvorfor _skal_ hele armaturet bare oser langt væk af
> billig plastik?

For at det passer til resten af bilen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-09-07 21:29

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> men nej, den hænger midt mellem forsæderne. Prøv at se billedet lige
> "efter" her er skærmen pludesligt rykket helt tæt på nakkestøtten.

Giver heller ingen mening. Det er jo nærmest umuligt at se noget, når
man ikke sidder i midten.

Typisk amerikans gimmick, som er ubrugeligt.

Fly

Fra : Thore Jensen

Dato : 27-09-07 21:25

Fly Christensen skrev:

> Giver heller ingen mening. Det er jo nærmest umuligt at se noget, når
> man ikke sidder i midten.

Har du prøvet? Den montering er da absolut ikke ualmindelig!

Thore

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-09-07 21:54

Thore Jensen wrote:

> Har du prøvet? Den montering er da absolut ikke ualmindelig!

Det bliver da ikke mere anvendeligt af den grund.

Fly

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-07 21:35

Fly Christensen skriver:

> Giver heller ingen mening. Det er jo nærmest umuligt at se noget, når
> man ikke sidder i midten.

Det er fucking umuligt at se noget, uanset, hvor man sidder. Mvem fanden
gider at glo på en 7" skærm på 1 meters afstand. Selv i fly med skærm i
nakkestøtten foran er det sku småt det der foregår...Jeg har 3,5 m til
min 42" når jeg ser tv - det virker (Murphy's Law var en del dyster her
til aften).

> Typisk amerikans gimmick, som er ubrugeligt.

Kig i alle andre biler der ikke har skærme i nakkestøtterne - de har
samme placering.

Fra : care

Dato : 28-09-07 09:09

> Giver heller ingen mening. Det er jo nærmest umuligt at se noget, når man
> ikke sidder i midten.

Kunne du overtales til at udtale dig om ting du rent faktisk *ved* noget om?
Det fungerer ganske fint fra alle tre sæder i bilen.

> Typisk amerikans gimmick, som er ubrugeligt.

Typisk totalt intetsigende bemærkning fra Fly!