DIN-skuffe til bilen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-09-07 18:38

Er der blevet opfundet en skuffe til at stikke i radio-DIN-stikket - hvis ja
hvor kan den købes?

En aflæggerhylde er ikke nok :)

--
Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-09-07 19:07

> Er der blevet opfundet en skuffe til at stikke i radio-DIN-stikket - hvis
> ja
> hvor kan den købes?
>
> En aflæggerhylde er ikke nok :)

En uddybende forklaring tak.
Er du ude efter at droppe radioen og så få en
ekstra hylde eller hva'?
Prøv lige selv at læse din tekst og se hvad du
får ud af den *GGG*

Fra : Brian

Dato : 26-09-07 20:53

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> En uddybende forklaring tak.
> Er du ude efter at droppe radioen og så få en
> ekstra hylde eller hva'?
> Prøv lige selv at læse din tekst og se hvad du
> får ud af den *GGG*

Prøv at læse hvad han spørger om igen, og så GGGrin af din egen besked...
Han vil have en skuffe, ikke aflæggerhylde, til 1DIN slot. Hvorfor han vil
have den er vel sagen uvedkommende?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-07 21:03

Brian skriver:

> Prøv at læse hvad han spørger om igen, og så GGGrin af din egen besked...
> Han vil have en skuffe, ikke aflæggerhylde, til 1DIN slot. Hvorfor han vil
> have den er vel sagen uvedkommende?

Nej, han vil have det til "radio-DIN-stikket"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 26-09-07 21:21

> Brian skriver:

> Nej, han vil have det til "radio-DIN-stikket"

Ja ja, Ejvind havde nu ikke svært ved gennemskue, hvad spørgeren mente...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-09-07 06:26

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> En uddybende forklaring tak.
> Er du ude efter at droppe radioen og så få en
> ekstra hylde eller hva'?

Nu findes der jo nogle biler som har mere end et hul til en radio - min har
3 ;)

> Prøv lige selv at læse din tekst og se hvad du
> får ud af den *GGG*

Læs foregående sætning igen :)

--
Per

Fra : Henning

Dato : 27-09-07 06:46

On Thu, 27 Sep 2007 07:26:15 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen

>Nu findes der jo nogle biler som har mere end et hul til en radio - min har
>3 ;)

>Læs foregående sætning igen :)
Hvor er det "stikket" kommer ind i billedet? Det var det der
forvirrede

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-09-07 06:46

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Nu findes der jo nogle biler som har mere end et hul til en radio - min
> har 3 ;)

Oh - så du kan få eftermonteret rygerpakke, ventilationsmodul og læselampe?

(joken går ud fra at du kører VW - jeg beklager hvis jeg gætter forkert

--
vh
Torben

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 27-09-07 08:34

> Oh - så du kan få eftermonteret rygerpakke, ventilationsmodul og
> læselampe?
>
> (joken går ud fra at du kører VW - jeg beklager hvis jeg gætter forkert

Og jeg som troede at std. udstyret var skrabet i vores bmw - det er åbenbart
tysk std.

Jacob Pedersen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-09-07 17:32

"Jacob Pedersen" <jacob*spam*@*spam*eculture.dk> skrev i meddelelsen
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og jeg som troede at std. udstyret var skrabet i vores bmw - det er
> åbenbart tysk std.

Jeg har et hul til climatronic´en - det er et klimaanlæg.

Jeg har et hul hvor der sidder en navi. Den vil jeg have ud - og _måske_
monteret med en skuffe.

Og så er der en radio i det 3. DIN-hul.

Således har jeg bevist at der er flere huller i en Golf end i en BMW så jeg
ved ikke rigtig hvorfor du tror der ikke er udstyr i en VW :)

--
Per

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 28-09-07 19:20

> [...]
>
> Således har jeg bevist at der er flere huller i en Golf end i en BMW så
> jeg ved ikke rigtig hvorfor du tror der ikke er udstyr i en VW :)

Okay...alle de ting kan der også være i min - navi sidder bare øverst på
instrumentpanelet, så man ikke skal have øjenene ret langt væk fra ruden
(det er dog ekstraudstyr, og jeg har valgt ikke at skifte min bærbare ud med
et anlæg til en mindre formue) - og der er da både radio og klima i...men
ikke i std. DIN-skuffer

Jacob Pedersen

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-09-07 19:49

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Er der blevet opfundet en skuffe til at stikke i radio-DIN-stikket - hvis ja
> hvor kan den købes?
>
> En aflæggerhylde er ikke nok :)

T Hansen er leveringsdygtig.
<http://www.thansen.dk/product.asp?c=1263288957&n=1228309711&pn=1222854740>

--
Ejvind

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-09-07 06:25

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> T Hansen er leveringsdygtig.
> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=1263288957&n=1228309711&pn=1222854740>

Det var sådan en jeg manglede - dog ser skuffen ud til at være mindre end
det jeg har behov for.

Tak :)
--
Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-09-07 13:29

> Det var sådan en jeg manglede - dog ser skuffen ud til at være mindre end
> det jeg har behov for.
>
> Tak :)

Hvor fanden skal stikket monteres ????

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-09-07 20:23

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor fanden skal stikket monteres ????

Du ka´ slet ik´ komme dig over at du var den eneste der ikke forstod hvad
jeg spurgte om, hva´? :)

--
Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-09-07 07:09

> "Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i meddelelsen

> Du ka´ slet ik´ komme dig over at du var den eneste der ikke forstod hvad
> jeg spurgte om, hva´? :)

Og du kan ikke forstå at jeg faktisk læser hvad du skriver
og ikke hvad du mener. Men indrømmet, jeg som elektriker
gik meget op i at forstå det med DIN-stikket.
Havde du nu skrevet:
"Er der blevet opfundet en skuffe til at stikke i radio-DIN-hullet - hvis ja
hvor kan den købes?"
Ja så var din sætning til at forstå, og så afspejlede den faktisk også hvad
du mente. Et ord kan som sagt have stor virkning.

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-09-07 07:40

Andersen [3650] wrote:

> [...]

Ovenstående ser jeg som lidt drillerier fra begge sider af.

> Og du kan ikke forstå at jeg faktisk læser hvad du skriver
> og ikke hvad du mener.
[snip]

Generelt til alle:
Nu ikke så snerpet.
Der har på det sidste været tendens til, at folk med det samme farer på
tastaturet i stedet for at tage udsagnene med et gran salt. Så giv plads
til, at man driller hinanden, hvis der forekommer stavefejl, som kan
misforståes. Eller, hvis man får noget røg for et bestemt bilmærke. Der
er ikke ment noget ondt med det.

IMHO

Fly

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 29-09-07 22:20

> Det var sådan en jeg manglede - dog ser skuffen ud til at være mindre end
> det jeg har behov for.

Købte engang lige præcis denne t-hansen dims, men den viste sig at være for
lille til et DIN-hul, så jeg fandt aldrig ud af, hvad der egentlig er
meningen med den.

Mvh.
Jesper