XM-radio i Danmark?
Fra : Henning

Dato : 26-09-07 18:24

Jeg er ved at købe denne IPod-adapter til min Mazda6
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=ADME%3AB%3AWNA%3AMT%3A12&viewitem=&item=150156336979
Den understøtter også XM-radio - hvad er det (ud over denne
beskrivelse http://www.xmradio.com/onxm/full-channel-listing.xmc ) og
er det noget jeg kan forvente at få noget ud af i Danmark, eller bare
i Europa?

Fra : retroman

Dato : 26-09-07 18:35

> [...]
> beskrivelse http://www.xmradio.com/onxm/full-channel-listing.xmc ) og
> er det noget jeg kan forvente at få noget ud af i Danmark, eller bare

Kun i USA, og der koster det penge..

Fra : Henning

Dato : 26-09-07 19:33

On Wed, 26 Sep 2007 19:34:45 +0200, "retroman" <retroman@(nonono).no>
wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>>

>Kun i USA, og der koster det penge..

Tænkte det nok - jeg nøjes så med denne
http://kortlink.dk/49q2

Fra : retroman

Dato : 26-09-07 19:45

> Tænkte det nok - jeg nøjes så med denne
> http://kortlink.dk/49q2

husk at US radio også har større kanal afstand end DK på FM båndet, dvs at
du ikke kan modtage en del radio stationer herhjemme med en US radio.

Fra : Thore Jensen

Dato : 26-09-07 20:15

Henning skrev:

> Tænkte det nok - jeg nøjes så med denne
> http://kortlink.dk/49q2
hmm...

Kan det svare sig? Du skal huske at der ryger told og moms oveni prisen
når du handler udenfor EU..

Har du kigget på http://www.ipodyourcar.dk/ om der er noget som kan bruges

Fra : Henning

Dato : 27-09-07 06:45

On Wed, 26 Sep 2007 21:14:40 +0200, Thore Jensen <thore@snaps.dk>
wrote:

>hmm...
>
>Kan det svare sig? Du skal huske at der ryger told og moms oveni prisen
> [...]

Forskellen på de to er, at de absolut ikke kan sammenlignes Den
amerikanske forhandler har et komplet produkt, som integreres i min
radio, og som kan styres fra de originale knapper som var Ipod'en en
minidisk. Det har jeg ikke set andre steder - prisen er heller ikke
afskrækkende, selv om der både skulle komme det ene og det andet
oveni.

Fra : Per Jensen

Dato : 27-09-07 17:27

Henning skrev:
> [...]
> beskrivelse http://www.xmradio.com/onxm/full-channel-listing.xmc ) og
> er det noget jeg kan forvente at få noget ud af i Danmark, eller bare

Hvad med denne her ? Den gør vel det samme ?

http://www.pegasussl.co.uk/mazda-6-ipod-input-p-12469.html

Det er sku næsten tosset at købe det XM Radiomodul. Det er ganske
ubrugeligt, men det er godt nok synd at vi danskerne har et 20 år
gammelt DAB-system der seriøst stinker...

// Per.

Fra : Henning

Dato : 27-09-07 18:50

On Thu, 27 Sep 2007 18:26:55 +0200, Per Jensen <per@fjernmigzapro.dk>
wrote:

>Hvad med denne her ? Den gør vel det samme ?
>
>http://www.pegasussl.co.uk/mazda-6-ipod-input-p-12469.html

Det er jeg ikke sikker på. Problemet er, at så snart man siger Mazda6
årgang 2004 med Boseanlæg - ja, så snurrer alle de kendte fabrikater
rundt og kan ikke være med. Den amerikanske udgave er den eneste jeg
har set der positivt nævner disse "problemer".

>Det er sku næsten tosset at købe det XM Radiomodul. Det er ganske
>ubrugeligt, men det er godt nok synd at vi danskerne har et 20 år
>gammelt DAB-system der seriøst stinker...

Enig - derfor vælger jeg også den anden model uden XM