Arbejdslys på firmagryden.......... hvor o~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-09-07 19:31

Jeg har fået tilsagn om at få arbejdslys på firmagryden.
Jeg havde forestillet mig nogle små firkantede spot som
kunne sættes for enden af tagbøjlerne på undersiden.
Således at jeg vil kunne få oplyst et område på den
ene side af bilen.
Men hvor og hvilke skal man vælge for at få noget
godt og småt?? Links er velkomne

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 25-09-07 21:08

On Tue, 25 Sep 2007 20:31:17 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Jeg har fået tilsagn om at få arbejdslys på firmagryden.

>Men hvor og hvilke skal man vælge for at få noget
>godt og småt?? Links er velkomne

Jeg har nogen a'la dem her
http://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=132750 som ekstra
baklys, det fungere fint.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-09-07 15:06

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse > Jeg har
nogen a'la dem her
> http://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=132750 som ekstra
> baklys, det fungere fint.

Tak det ser godt ud.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-09-07 13:25

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse > Jeg har
> nogen a'la dem her
>>
> Tak det ser godt ud.
Det blev nu nogle andre, men fra samme firma.
http://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=03090000
der var faktisk mange ting der, som kan bruges
Der gik lige kælling i mig og jeg shoppede for en plov *GGG*

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-09-07 21:07

"Andersen [3650]" skriver:

> Men hvor og hvilke skal man vælge for at få noget
> godt og småt?? Links er velkomne

Thansen, tågelygter

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus G.

Dato : 25-09-07 21:01

> [...]
> Således at jeg vil kunne få oplyst et område på den
> ene side af bilen.
> Men hvor og hvilke skal man vælge for at få noget

Hvad vil er der tale om?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : alexbo

Dato : 25-09-07 22:02

"Andersen [3650]" skrev

> Men hvor og hvilke skal man vælge for at få noget
> godt og småt?? Links er velkomne

Det kommer jo noget an på hvad de skal lyse op.
Om det er for at kunne se hvad man træder i ved åbning af en sidedør, eller
man ønsker lys helt ind til et afleveringssted.

Men Thansen har et stort udvalg af ekstralygter, det samme har stort set
alle biludstyrsforretninger.

mvh
Alex Christensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-09-07 08:36

On 25 Sep., 22:07, Morten From Søndergaard <f...@nospam.dk> wrote:

> Jeg har nogen a'la dem herhttp://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=132750som ekstra
> baklys, det fungere fint.

De er rigtigt fine, jeg købte 2 som arbejdslys til min traktor så jeg
kan se at rydde sne.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og