Ny autoradio i Toyota HiAce
Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 24-09-07 20:18

Hej

Jeg skulle gerne skifte den gamle autoradio til en nyere model i min 2003
HiAce. Men i første forsøg var det ikke lige til at finde et stik der
passede til ISO-stikket i den nye radio.

Ledningerne synes at gå ud af rummet til radioen, og nogle går tilbage igen
til en hvid boks i toppen. Der er dog ikke nok plads til at jeg kan finde
et stik der passer.

Så spørgsmålet er om nogen lige ved hvor jeg skal slutte den nye radio til?

Fra : alexbo

Dato : 24-09-07 20:37

"Kaare Rasmussen" <kaare@jasonic.dk> skrev

> Så spørgsmålet er om nogen lige ved hvor jeg skal slutte den nye radio
> til?

Du skal sikkert bruge en adapter.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1258161448&n=-1775703408&pn=-1774769079

Jeg kan nu se at det specielle ved den viste er at den ikke passer på din
bil, men så findes der en anden.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 24-09-07 22:01

alexbo wrote:
> [...]
>
> Jeg kan nu se at det specielle ved den viste er at den ikke passer på din

Ah, OK. SÃ¥ passer det bedre.

Men hvorfor passer den ikke?

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 24-09-07 22:03

> Men hvorfor passer den ikke?

/me skulle måske lige læse det "ikke" som faktisk stod der...

Fra : alexbo

Dato : 24-09-07 22:43

"Kaare Rasmussen" skrev

> skulle måske lige læse det "ikke" som faktisk stod der...

Det så jeg heller ikke i første omgang.

mvh
Alex Christensen