Fransk offensiv.
Fra : BJ

Dato : 22-09-07 10:57

Renault vil lancere ny fabriksgaranti i 2009.

De vil markedsføre 3 år / 150.000 km.

Et rigtig godt initiativ.

Nu skal de andre nølere blot slutte op, hvis de tør..

http://fpn.dk/motor/bil/article1097168.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 22-09-07 10:59

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Renault vil lancere ny fabriksgaranti i 2009.

Ups .. tyrkfejl ... fra 2008.

Sorry.

mvh
Bjørn J.

Fra : N/A

Dato : 22-09-07 13:02

Fra : BJ

Dato : 22-09-07 13:02

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du checket garantier i Norge, de er generelt længere end i DK

Nope. Jeg bor jo ikke i Norge og kan derfor ikke købe en norsk
indregistreret.

> Jeg skal snart have skiftet tandrem, men jeg venter til jeg kommer til
> Tyskland, for er der foreskrevet skifteintervallerne meget længere end i
> DK på samme bil
>
> Da jeg købte bilen: 3 år
> Nu:
> Danmark: 5 år.
> Tyskland: 10 år
> Sverige: 6 år
> Og hvis jeg får skiftet i Tyskland skal der gå 10 inden jeg skal have
> skiftet igen, men ændrer det sig til 5 år når jeg kører til Danmark og til
> 6 år hvis jeg fortsætter til Sverige

Jeg finder det dybt utilfredsstillende, garantiperioden er så kort i DK og
det
skyldes ene og alene Hyundai/Kia, den nu også øges i DK for ét (1) mærkes
vedkommende.

Det er fint Renault vedgår en dårlig kvalitet, vil højne den betragteligt og
derfor underbygger det med den nye kommende garanti.

Du erindrer sikkert min meget stærke utilfredshed med Volvo´s, specielt da
de også vedkendte sig store problemer (udsendelse i TV).

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 19:01

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> wrote in message

> Du erindrer sikkert min meget stærke utilfredshed med Volvo´s, specielt da
> de også vedkendte sig store problemer (udsendelse i TV).

Ka' du ikke lige uddybe det med din utilfredshed med Volvo?

Ulrik

Fra : BJ

Dato : 23-09-07 10:06

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ka' du ikke lige uddybe det med din utilfredshed med Volvo?

Jeg orker næsten ikke at skive det igen.

Det primære i situationen, for ca. 2 år siden, var at jeg selv betalte en ny
gearkasse.

Jeg fik do lidt venlig tilskud af den lokale forhandler.

Volvocars DK/D/SE var ikke at tale med.

PS: Jeg fandt på et senere tidspunkt ud af, Volvo XC90 med samme motor og
gearkasse, havde 4 års fabriksgaranti, hvor min S80 kun havde 2.

mvh
Bjørn J.