Toyota forsikring?
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 18:40

Hej,

Jeg bliver 18 til december og er i den forbindelse, gået igang med at kigge
efter en vogn,
Så faldt jeg over dette http://www.toyota.dk/service/car_insurance.aspx, men
der er ingen prisberenger, eller noget.
Så mit sprøgsmål er, er der nogen der har en idé hvad jeg skal betale årligt
i forsikring, for en Toyota Aygo 1.0 benzin?

Mvh

Søren Jakobsen
www.TOGFOTO.dk

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 22-09-07 10:41

> Så mit sprøgsmål er, er der nogen der har en idé hvad jeg skal betale
> årligt i forsikring, for en Toyota Aygo 1.0 benzin?

Vil tro, at det ligger i omegnen af 7-8.000 med kasko.

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:32

Jasper skrev:
> Vil tro, at det ligger i omegnen af 7-8.000 med kasko.

Tak, det lyder jo rimeligt nok.
Jeg har i mellem tiden fundet frem til denne side,
http://toyota-bilforsikring.dk/ og deres pris eksempler siger også omkring
8k for en nystartet, det undre mig bare lidt at der står 20-årig i deres
pris eks. men det betyder måske ikke noget. Jeg må prøve at ringe til dem
mandag.

Er der ellers nogen der har nogle kommentare gode/dårlige til sådan en Aygo
bil?

Mvh

Søren Jakobsen
www.TOGFOTO.dk

Fra : Brian

Dato : 23-09-07 10:19

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
> Jasper skrev:
> Er der ellers nogen der har nogle kommentare gode/dårlige til sådan en
> Aygo bil?

Det skulle efter sigende være det bedste valg af de 3 søskende.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 17:01

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev:
> Jeg må prøve at ringe til dem mandag.

Så fik jeg oplyst den præcise pris 10,5k om året, det var lidt mere end jeg
havde regnet med, men det er OK.
Var også lige ude og prøve den i går, godt nok med min far bag styrepinden,
men den køre ihvertfald super godt synes jeg
Så nu skal jeg bare have bestilt dyret, det bliver en Aygo 1.0 Plus 4 dørs i
Anthraciti grey. Jeg glæder mig allerede helt vildt

Søren Jakobsen
www.TOGFOTO.dk