Ny dansk billigbil.
Fra : BJ

Dato : 20-09-07 21:28

Den gode Henrik Fisker har lagt streger til en ny potte.

Mon den som dansk kommende designikon virkelig kan købes for 500.000 kr i
Danmark..?..........Sikkert ikke.

http://fpn.dk/motor/bil/article1096649.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : KASO

Dato : 21-09-07 13:05

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Den gode Henrik Fisker har lagt streger til en ny potte.
>
> Mon den som dansk kommende designikon virkelig kan købes for 500.000 kr i
> Danmark..?..........Sikkert ikke.
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article1096649.ece

Husk lige at lægge registreringsafgiften oveni - så lyder 1½mill. ikke helt
urealistisk....

Fra : Martin

Dato : 22-09-07 18:12

BJ wrote:
> Den gode Henrik Fisker har lagt streger til en ny potte.
>
> Mon den som dansk kommende designikon virkelig kan købes for 500.000
> kr i Danmark..?..........Sikkert ikke.
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article1096649.ece

Ja, den mand kan sgu designe flotte biler. Den ser rigtig fed ud. En skam at
den har VW motor, synes jeg. Især til prisen. Men man burde måske basere den
på en Golf og skære 1/5-del af prisen. Ellers kan man jo altid købe en ny
Mercedes SLK til 240.000 kr. i Tyskland. Så fede biler behøver ikke være
dyre. Bortset fra i DK