rustbeskyttelse, dinitrol oven på pava ell~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 19-09-07 00:44

Hej, min pajero sport van årg. 03 skal have noget beskyttelse, den fik i 04
en komplet behandling pava, men det var inden jeg købte den, jeg har læst
meget dårligt om pava og syntes også at det der sidder på den falder af i
flager, men dur det at få givet den dinitrol ovenpå ? jo tak de renser jo
af men de piller jo ikke alt det gamle af.
spørger man ved dinitrol er det ingen problem, men hvad siger experterne :)
pava igen eller dinitrol ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : TDN

Dato : 19-09-07 05:29

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> renser jo af men de piller jo ikke alt det gamle af.
> spørger man ved dinitrol er det ingen problem, men hvad siger experterne

Det var netop i 2004-2005 de brugte det dårlige produkt hos Pava så det kan
sagtens passe det falder af i flager.

Det er intet problem at bruge Dinitrol nu, bilen bliver renset helt i bund
inden. Min var også behandlet med et andet fabrikat da jeg købte den og jeg
efterfølgende en Dinitrol behandling uden problemer.

Mvh
Thomas